Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    Има виене от някъде отпред го чувам при скорости над 70 км. звук, като от гуми, но не са гумите. Или раздатка или преден диф.
    Преден диф е.
    И ти имаш слух.
    Чуваш пръдня на змия в пустинята Невада.
    Това е добре.
    Ако беше с освободен преден диф щях да ти кажа рецептата.
    С ВариЛок незнам.
    Дано с Мопар 75W140 + модификатор утихне.
    Истината е че с модификатор луфта между пинйона и короната се чува повече. За съжаление във ВариЛок модификатора е задължителен. Иначе (без модификатор за ЛСД) се чуват по-неприятни звуци и геродисковете заминават "на кино".

    Коментар


    • #47
      До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

      Благодаря за комплимента по повод слуха ми.
      А относно виенето при различно натиснат педал за газта звука е различен-точно като от диф. но знам ли коли с диф. съм карал, на с такава раздатка до сега НЕЕЕ!
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #48
        До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

        Тихичко е нали.
        Докато го чуваш е добре.
        Като започне да вие толкова че да не чуваш нищо друго е за смяна.
        Обикновено от момента в който започнеш да го чуваш до момента в който е за смяна има 100 000

        Коментар


        • #49
          До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

          Добре, а какво се сменя? Може да са лагери или пиньон и корона. Цял диф. ли трябва да сменям. Иначе ако ми дадеш гаранция 100 000 км. за мен това е супер т.к. не мога да си позволя да мина и половината км. заради разход на горива.
          А в друг пост бях питал за добавката Дуралюб. Според моя монтьор ефекта е уникален и дълготраен както за двг. така и за трансмисия.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #50
            До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Имаш WJ 99 с КуадраДрайв. Така ли.
            и моят е така - при мен обяснението уж е, че така е поръчан в Швейцария.
            Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

            Коментар


            • #51
              До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

              Първоначално публикуван от ivanik1978 Преглед на мнение
              и моят е така - при мен обяснението уж е, че така е поръчан в Швейцария.
              Как така е поръчан да вие ли или може би върви в комплект от Швейцария с пребито куче като екстра за да вие?!?
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #52
                До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                със сменени всички масла моя преден диф. си вие по същия начин от задния маслото беше чисто-сълза но от предния изсмукахме кал и стружки много финни. Сложих и 40мл. добавка за lsd на 1 л. масло калкото побра и 80 мл. на 2 л. в задния.
                Вие си и не спира... Д търся ли някаква добавка като Дуралюб или др.?
                Да и предното работи перфектно. На трева с много газ въртят и 4 гуми, но не знам дали сработват блокажите в преден и заден диф.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #53
                  До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                  Диференциалите вият като падне циментацията. Кви добавки, кви пет лева ...

                  Коментар


                  • #54
                    До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                    Сигурно е така, но виенето още е поносимо, а ако някъде има невиещи диференциали за по 5лв. да не мисля за добавки.
                    Питам дали добавката би навредила, за да пробвам пък дали ще помогне не знам. Надеждата умира последна...
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #55
                      До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                      Чай с аспирин помага ли на умрелия или му вреди?
                      Квото и да правиш просто от времето се вмирисва.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                        Да не му навреди само, т.к. още не е умрял чува се.
                        Ще потърся да му сипя нещо, може би Дуралюб, но въпроса ми е да не навреди нещо на самоблокиращата система.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #57
                          До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                          Колега потърси из нета и за едни руски добавки,Хадо май се казваха,но си мисля,че Стефан е прав,ако си е утишла цементацията,може просто да си отложиш ремонта за няколко хиляди километра,Тези хадо,ги слагах в задния диф,на предния ми джип,защото ручеше,особенно в завой.Наистина след като я сложих,минаха едно 1000 километра без особенна разлика в звука.Но след това го карах непомня около 25 000 километра и нямаше грам шум.Явно бавно се смесва добавката с маслото и образува защитен слой.При мен небеше от циментацията,а като го купих,ручеше,като го отворих липсваха някакви шайбички от едната страна на дифа,прави ми ги стругар,и от там идваше рученето.
                          TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                          Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                          Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                          Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                          Коментар


                          • #58
                            До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                            Абе аз и в сняг на асфалт я ползвам, ама само докато ускоря от място, в завоите я изключвам че неще да завива и върви направо. Та оперирам с двете ръчки със страшна сила.
                            Туй съм го виждал
                            Димата тоя лост и копчето, за нищо ги няма,
                            работи с тях все едно чука по клавиатурата на компа,
                            взе ми акъла, като ме вози с Врангела!!!!

                            Коментар


                            • #59
                              До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                              Стефан не е прав И нищо руско не слагай в джипа.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Стефан не е прав И нищо руско не слагай в джипа.
                                Ех Пламене,що така крайно,колко рускини отряза да се повозят на джипката
                                TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                                Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                                Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                                Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X