Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

    Да де това за акъла ясно...
    Ама колегата се беше наиграл достатъчно !! .... така че вече и блокиране .... не ставаше ...

    Знаеш принципа, че ако някой закъса накъде .... трябва да му помага някой, който все пак може да стигне до него ...
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #32
      До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

      Много вярно.
      Точно за това спрях да откачам стабилизиращите щанги.

      Коментар


      • #33
        До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        249OD не е фултайм а ондаймънд.
        Ондаймънд не е вид фултайм а съвсем отделна концепция за задвижване 4х4.

        Пламене да те слагаме ли в бисери или ще почерпиш )

        П.С. "Он де/иманд" значи при поискване/при нужда а "даймънд" е диамант...

        Поздрави,
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #34
          До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

          Първо трябва някой да пусне тема за бисери.

          On demand

          Коментар


          • #35
            До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

            Изчел съм доста от темите за Гранд и Чероки и чак сега прочетох това понятие "On demand" и да питам Гранд моя 1999 г. с куадра драйв нали е фул тайм , а не On demand?
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #36
              До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

              Първоначално публикуван от geko Преглед на мнение
              Ами защото ми препоръчаха да мъча 2х2 до дупка
              Няма проблем, разбрах. Ще я карам без задръжки и тя няма да се чупи и всичко ще е наред!
              Без да се заяждам само да уточня 2х.... се кара с двуколесни мпс.

              Коментар


              • #37
                До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
                Без да се заяждам само да уточня 2х.... се кара с двуколесни мпс.
                Да, така е. Аз я карам джипката вдигната на задни гуми.

                Коментар


                • #38
                  До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Изчел съм доста от темите за Гранд и Чероки и чак сега прочетох това понятие "On demand" и да питам Гранд моя 1999 г. с куадра драйв нали е фул тайм , а не On demand?
                  NV247 при WJ с КуадраТрак2 и КуадраДрайв е Progressive On Demand. Разликата с 249OD е че 247 може да преразпределя усилието към предния и задния мост от 0 до 100%. Освен това реагира мигновенно и при разлика в оборотите на предния и задния мост се самоблокира до 100%.
                  Иначе при нормални пътни условия придава почти целия въртящ момент на задния мост. Така може и много неясно да звучи но като завалят снеговете ще разбереш за какво говоря.
                  Имаш WJ 99 с КуадраДрайв. Така ли.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                    ДА ПИШЕ QUADRA DRIVE или нещо такова не съм сигурен точно за правописа, но това е релефна табелка залепена на декоративния панел /върху тунела за кардана вътре в купето/на раздатката и ск. лост. Ръчката за раздатката е отляво а ск. лост от дясно/с лява нормална дирекция е джипа/.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #40
                      До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                      ДА ПИШЕ QUADRA DRIVE или нещо такова не съм сигурен точно за правописа, но това е релефна табелка залепена на декоративния панел /върху тунела за кардана вътре в купето/на раздатката и ск. лост. Ръчката за раздатката е отляво а ск. лост от дясно/с лява нормална дирекция е джипа/.
                      Ако наистина е с Куадра драйв е много рядка комплектация.

                      http://www.wjjeeps.com/tcases.htm

                      Като застане на кантар на две гуми по диагонал и не ще да мърда значи или табелката е залепена върху надписа КуадраТрак2 или някога е имала самоблокиращи касети в дифовете но вече са каталясали.
                      Ако бях на твое място сън нямаше да спя докато не разбера какво става. Вдигаш на крикове две гуми по диагонал. Палиш и тръгваш.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                        Това последното с криковете не съм го пробвал, но скоро ми се наложи да маневрирам в пресечена местност с ремаркето за атветата и задния мост забоксува въртя гуми около 2 сек. и зацепи предния и джипа тръгна без да пипам ръчката на раздатката. а моята изглежда така както е на прикач. фото.
                        Не знам дали работи нормално, но имаше 2 сек. въртене на задно. Иначе се светнах, като прочетох линка, долу-горе разбрах. БЛАГОДАРЯ.
                        P.S. Разбрах къде стои и табелката на раздатката, но сега не мога да се завра под джипа да я видя. Ще пиша след празниците.
                        На всички пожелавам приятно щурмуване на баирите и разпускане по поляните.
                        Прикачени файлове
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #42
                          До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                          За какво ще и гледаш табелката. 247 е.
                          Раздатките на КуадраДрайв и КуадраТрак2 са абсолютно еднакви.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                            ...скоро ми се наложи да маневрирам в пресечена местност с ремаркето за атветата и задния мост забоксува въртя гуми около 2 сек. и зацепи предния и джипа тръгна без да пипам ръчката на раздатката. ........
                            Отново да запитам ?нормално ли е поведението на раздатката?
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #44
                              До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                              Обикновенно зацепва доста по-бързо. Аз отново да попитам с правилното масло ли е, защото за тази раздатка има само едно масло което става и то не е Декстрон ІІ или ІІІ а е съвсем друга течност. Ако е с правилното масло пробвай пак да врътнеш гумите, ако го прави всеки път с такова закъснение не е нормално.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                                Не знам днес от Балканстар Бургас са купили масла, за ск.кутия раздатка, преден и заден диф., без масло за двг., но най интересното е че са дали 4 /четири/ различни вида масла и казаха, че на български върху всяка туба са написали кое точно масло за кой агрегат е. Когато получа пратката си ще пиша. Уж джипа е със тези масла с които трябва да бъде. Аз докато не ги сменя не мога да съм сигурен. Има виене от някъде отпред го чувам при скорости над 70 км. звук, като от гуми, но не са гумите. Или раздатка или преден диф. Но до сега не съм правил нищо, тъй като чаках масла и филтри за кутията.
                                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X