Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

    Напротив, съм... Не мога да го преглътна и туй то...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

      И кво им е толко па хубавото на Нивата и БТРа? Те са фултайм. Квото и да стане, можеш само да туриш газта на пода и да чакаш гумите да те измъкнат. Ако могат. И толкова.

      Коментар


      • #18
        До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

        И двете не са от най-енергонаситените возила ще знаеш
        Пък и си има блокаж на междуосевия за това, ако ми кажеш и каква е разликата между фултайм с блокаж и парттайм с включено двойно....
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

          Стой тука че във форума пак е пълно с лимони.
          Да се придържаме към темата да няма после спамери - мамери.
          Какво не му харесваш на парттайма 231.
          И защо 247.
          Според мен 249 е по-добра на асвалт. А може и само така да ми се струва заради ЛСДто отзад.

          Коментар


          • #20
            До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

            Колкото по енергонаситено - толкова по-лошо. Особено като забуксува.
            И каква разлика трябва да търся между два блокирани дифа? Освен ако РК не раздава различни моменти на двете оси.

            Коментар


            • #21
              До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Колкото по енергонаситено - толкова по-лошо. Особено като забуксува.
              И каква разлика трябва да търся между два блокирани дифа? Освен ако РК не раздава различни моменти на двете оси.
              Е как ще раздава различни моменти като раздатката е блокирана.
              Преди малко спомена какво прави Нивата като и вдигнеш едната гума. Само че Куадра не говори за фултайм с освободен междинен диф а за раздатка с ограничено преплъзване.

              Коментар


              • #22
                До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                Фул-тайм .... ама да не е 249ОД ....... че ще има да "искаш" , ама, като виското е изкукуригало ...... викаш мене с парт-тайма Дайхацу Роки да те вади от калта .....
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #23
                  До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                  Благодаря! Ясно ми стана. За жалост по моите черни пътища най-ценното нещо са всъщност бавните скорости, а не 4х4-то. А за жалост на тази раздатка едното без другото не може. Ако можеше бих си пълзял бавничко на един мост без да ме е грижа...

                  Иначе quadra е пренебрежителния, ама той си знае...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                    Първоначално публикуван от geko Преглед на мнение
                    За жалост по моите черни пътища най-ценното нещо са всъщност бавните скорости, а не 4х4-то. А за жалост на тази раздатка едното без другото не може. Ако можеше бих си пълзял бавничко на един мост без да ме е грижа...
                    Мене ако питаш там, където ти трябват бавни, отвсякъде ти трябва и 4х4.
                    А бавни на заден мост става на някои джипки. Ама като караш така, май почват да се чупят разни работи. Така че не виждам защо е това "за жалост".
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                      Ами защото ми препоръчаха да мъча 2х2 до дупка
                      Няма проблем, разбрах. Ще я карам без задръжки и тя няма да се чупи и всичко ще е наред!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                        Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                        Фул-тайм .... ама да не е 249ОД ....... че ще има да "искаш" , ама, като виското е изкукуригало ...... викаш мене с парт-тайма Дайхацу Роки да те вади от калта .....
                        249OD не е фултайм а ондаймънд.
                        Ондаймънд не е вид фултайм а съвсем отделна концепция за задвижване 4х4.
                        С прости думи - Ако си поискаш, ще ти се даде.
                        Лошото в случая е че почти целия въртящ момент отива в задния мост а като трябва да се прехвърли към предния това става бавно. Иначе като система е добра и е доста разпространена но при разпределение 5/95 е по скоро парттайм отколкото фултайм.
                        И защо да викам Рокито като тя(249OD) си има и блокаж на междуосовия диф, има си и бавни.
                        Общо взето разликата между фултайм и парттайм е че първите имат едно нещо в повече - 4х4 на асвалт.
                        Последно редактирано от kinex; 02-09-07, 08:31.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                          Е, чак до дупка ... Карай там квото ще караш, свикни с каквото имаш, полека - лека ще станеш готов и за тънкостите. Парттаймът не случайно има хипертрофирано развитие, например раздатката Атлас. Фултаймът също - например гъсеничният движител. И двете са частни случаи. В общия случай спорът фул - парт е вечен и в крайна сметка - въпрос на религия.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                            Нали това ти обяснявам .... бе Пацо .....

                            Иска човека ... ама няма кой да му даде въртящ момент на предния мост .....
                            Виското се беше укотило ...... , та тогава .... го теглих ....
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • #29
                              До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                              Аз те разбрах, само не разбрах човека що се мъчи а не включи блокажа на междиния диф.
                              Така се свързват двата моста с твърда връзка и виско муфата не участва в разпределението на въртящия момент.
                              Става като при парттайма. Твърдо 50/50.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Part-time трансмисия - начин на експлоатация.

                                Щото дори да караш ГЧ се иска съвсем малко акъл...Съвсем без хич не става...
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X