От: Въпрос за гуми за Гранд WJ
Абе това пак не е много вярно... Пак малко "лекоавтомобилно" разсъждаваш.
Фул тайм е, да
Ама при нормални условия ти работи само задния мост, т.е. мощността изцяло се предава на него. Или това е 100/0.
В ситуация, когато се получи осезаема разлика в оборотите на задния и предния (мост) кардан (което обикновенно означава боксуване) раздатката започва да "зацепва" което води до прехвърляне на мощност към предният мост. Системата е дотолкова добра, че може да разпредели мощността почти поравно между всички колела. Явно това се е имало предвид под "52/48% заден/преден мост". Това е почти 50/50%. При условие, че Quadra Drive включва и блокажи това означава, че теоретично мощността може да бъде разпределена поравно между всички колелета. Но това е само, ако има нужда.
В нормални условия мощността е на задния мост.
Абе слагай гумите и газ и това е.
Успех!
Първоначално публикуван от imarh
Преглед на мнение
Фул тайм е, да
Ама при нормални условия ти работи само задния мост, т.е. мощността изцяло се предава на него. Или това е 100/0.
В ситуация, когато се получи осезаема разлика в оборотите на задния и предния (мост) кардан (което обикновенно означава боксуване) раздатката започва да "зацепва" което води до прехвърляне на мощност към предният мост. Системата е дотолкова добра, че може да разпредели мощността почти поравно между всички колела. Явно това се е имало предвид под "52/48% заден/преден мост". Това е почти 50/50%. При условие, че Quadra Drive включва и блокажи това означава, че теоретично мощността може да бъде разпределена поравно между всички колелета. Но това е само, ако има нужда.
В нормални условия мощността е на задния мост.
Абе слагай гумите и газ и това е.
Успех!
Коментар