Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на XJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Лифт на XJ

    Мисля си, че скобите няма да станат от обикновена шпилка, якост си трябва за там.
    I'm not Lost, I'm Discovering !

    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

    Коментар


    • #47
      От: Лифт на XJ

      Колега малко от моя опит до сега, за отпред най- лесния вариант е от скорпиона две оригинални подложки за пружините от пред повдигат с 2 см
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00104.jpg
Прегледи:2
Размер:76.5 КБ
ID:5417428Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00107.jpg
Прегледи:1
Размер:57.6 КБ
ID:5417429Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00109.jpg
Прегледи:2
Размер:75.7 КБ
ID:5417430
      за отзад опитах с добавяне на нов лист резултата в началото беше поносим , но след 2 месеца новия лист се беше деформирал ! сега съм с подложен още един основен от черок, возията е прилична и ходовете, но се получи лифт около 2.5 инча, имам малко останали ако искаш зв на 0882374142 имам малко останали да ти дам за опити и може да пробваш моя как е Относно бронираните са със същите като твойте ресори , имат по една пружина на мястото на гумения стопер
      Jeep ZJ 4.0 HO, AW 4 , Quadra Drive
      NV 231 - COMMAND-TRAC
      3" lift

      Коментар


      • #48
        От: Лифт на XJ

        Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
        2.Като за проба може ли да опитам с огъване на подходящ размер шпилка, като я нагрея до червено/бяло и после да докарвам формата ?

        Поздрави !
        Само това не го прави ОПАСНО Е !!! Листовете работят още и като носач и панхард щанга в тази схема.Натоварването е огромно.

        Оригиналните за повдигане с плочки са малко по дебели и от толкова здрав материял че при каране на рали цепят оригиналните гайки и се слагат по две..а на резбата на У болтовете нищо и няма толкова са здрави.Ако моста е Крайслер 8 1/2 има вариянт за замяна с други ако е Дана 35 си трябват оригинални.Иначе не пасват на отворите на стопорните плочки.


        Пробвай да огънеш закалена шпилка в тази форма и пиши пак.Явно обичаш експериментите.Само не слагай нищо от час по трудово на това място.Повдигащите плочки също не се правят с проба -грешка.А при по висок лифт се налага и смяна на кастора от металните към моста.Първо защото се "товарят" листовете на неправилно място и второ кардана започва да работи не както е предвиден.Обиците също трябва да се напаснат към лифта спрямо повдигането с плочки.Листовите окачвания само изглеждат каруцарски прости но зад тази схема седят стотици години опит и експерименти...още от първите конски файтони и фургони.
        Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 20-10-12, 13:06.

        Коментар


        • #49
          От: Лифт на XJ

          Днес поръчах да ми направят нови скоби за ресьорите от 12мм. закалена стомана. Смятам да им сложа контра гайки като ги подменя. Намерих и едни плътни метални блокчета от около 3.5 см. Когато станат скобите ще пиша.

          Ще бъде ли проблем едно такова подлагане от 3.5 см. ?
          Размерите на подложките смятам да са 3.5 височина x 6.35 ширина x на колко дължина ? , АКО при такава височина на подложките ще се товари кардана да ги направя под ъдъл ?
          Как да разбера да ли ще му окъсеят амортесьорите ? (ще започнат да "пукат " или ?)

          Поздрави !

          П.п. Моста е Дана 35 !
          Последно редактирано от I.Stoyanov; 20-10-12, 15:39.

          Коментар


          • #50
            От: Лифт на XJ

            Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
            ...
            Как да разбера да ли ще му окъсеят амортесьорите ? (ще започнат да "пукат " или ?...
            Такива работи не може да питаш! Не може да се захващаш да правиш ново окачване, да подлагаш листове и подложки, да огъваш шпилки и правиш нови U болтове, и т.н., и да питаш "как работи" простия амортисьор.
            От само-себе-си се налага извода, че трябва да спираш да бараш по колата/колите.
            Последно редактирано от Аndro 160; 21-10-12, 10:08.

            Коментар


            • #51
              От: Лифт на XJ

              Ами нали затова питам, щото не ми е ясно ! Най-лесно е да го спретна и после да питам. Простия амортесьор знам как работи. Въпроса по-скоро беше да го удължавам с толко с колкото подлагам или ?

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:car-suspension-8.gif
Прегледи:1
Размер:33.2 КБ
ID:5418870

              Благоаря !

              Аndro 160 предполагам, че имаш поне 2 (два) пъти повече жизнен опит отколкото мен в чисто жизнен аспект, а какво остава за майсторски умения и знания.

              П.п. Все пак ще се поупражнявам върху моята, ЛичнА джипка, пък дано науча нещо полезно, че да не съм толко некадърен и задажащ малоУмни въпроси . Щото човек като няма от кога да се научи вика "неволята ".
              Последно редактирано от I.Stoyanov; 21-10-12, 10:32.

              Коментар


              • #52
                От: Лифт на XJ

                Tова последното малко грубо прозвуча - знам, ама трудно се издържа като се пита - "колко прави 4:2"!
                Все пак се извинявам!
                Мани тия картинки. Мани и тия амортисьори - засега. Още не знаеш колко ше дойде разтоянието между двете точки на захващане. Щото не знаеш колко лифт ще се получи като подлагаш на уморени листове. Като свършиш с лифта и пуснеш джипа - тогава. Мериш растоянието, хващаш един "ам" разгъваш го, сгъваш го и делиш "4:2".

                Коментар


                • #53
                  От: Лифт на XJ

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  Tова последното малко грубо прозвуча - знам, ама трудно се издържа като се пита - "колко прави 4:2!
                  Все пак се извинявам!
                  Мани тия картинки. Мани и тия амортисьори - засега. Още не знаеш колко ше дойде разтоянието между двете точки на захващане. Щото не знаеш колко лифт ще се получи като подлагаш на уморени листове. Като свършиш с лифта и пуснеш джипа - тогава. Мериш растоянието, хващаш един "ам" разгъваш го, сгъваш го и делиш "4:2".
                  И аз се извинявам ако съм прозвочал грубо. Сигурен съм, че досаждам на всички ВИ с тъпите си въпроси и си взимам ГОЛЯМА бележка. Чакам да станат скобите и се захващам за работа.

                  Още веднъж ИЗВИНЕТЕ

                  Коментар


                  • #54
                    От: Лифт на XJ

                    При това повдигане,което правиш,няма как да знаеш дали ще ти окъсея амовете или не,както Андро ти е казал.
                    Много е вероятно да върнеш джипа в стоковия му вид и тогава няма да има нужда от нови амове,дори и да се получи 2-3 см лифт,пак в възможно да не се наложи смяната им.
                    Cherokee WJ 4.0L- NP242
                    Honda Africa Twin XRV 750

                    Коментар


                    • #55
                      От: Лифт на XJ

                      Коментар


                      • #56
                        От: Лифт на XJ

                        Мнгоо лесно се разбира къс ли е амортисьора след 1-2 дупки ще го скъсаш ако си го окъсил Така като цяло обаче доколкото разбирам си клекнал яко в момента та няма да имаш проблеми.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Лифт на XJ

                          Вярно има много неверни неща написани в темата! Първото е, че шпренгвани ресори с добавен допълнителен (заеби волгите, правилния е от форд транзит) лист намалят ходовете - влез ми в снимките на профила и ще се убедиш сам! Проблема е, че трябва да се направи както трябва и от някой който разбира... Без да те плаша - но твоите пакети са заминали и най-удачното е да си поръчаш нови такива! Ако не ти се дават пари - шпренгване и добавяне на лист! Возията става по-твърда но се свиква! Още повече, че си товариш джипа редовно - това е правилната схема (и новите пакети ще се обърнат бързо ако редовно му слагаш по 800 кила в багажника). Да не те плаши, че листа е от бус - първо е само един, а не целият пакет! Второ буса е мислен да върви по асфалта, а на асфалта натоварванията на окачването са много по-малки в сравнение тези които се получават извън него. Има една тема - нестандартни работи по един Черок - това е темата за лифта на стария ми джип, правен от Андро. Намери я и я прочети. Всичко е заснето, описано и обяснено подробно. Крайния резултат беше повече от отличен - за две години здраво юркане из гората съм сменил едни шарнири само (щото не ги смених като си лифтвах джипа). Няма нужда да откриваш топлата вода, приятелю!
                          Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 23-10-12, 09:24.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Лифт на XJ

                            Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                            Мнгоо лесно се разбира къс ли е амортисьора след 1-2 дупки ще го скъсаш ако си го окъсил Така като цяло обаче доколкото разбирам си клекнал яко в момента та няма да имаш проблеми.
                            Не си прав - не е задължително да се скъсат! След първия ми кафеджийски лифт, джипа ми бе повдигнат с 12 см.! Съответно ходовете ми отпред бяха 3см. а отзад 0 см. Демек амовете разпънати до откат! Освен, че возеше като лагерна количка и се окантарвах по диагонала и на пешеходна пътека, други проблеми съм нямал.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Лифт на XJ

                              E Като вероятен вариант го давам, но ако са опънати до край няма да се скъсат, късат се като не им стигне хода от удара. И наистина е така, добавянето на лист няма нищо общо с ходовете, аз ходове имам, проблема е само че ако няма никой отзад съм като каручка Цял фабричен лифт пакет с доставката е 350лв , Калин НТВ да разкаже и за разликата, икономията ще е малка, а той твърди че няма нищо общо и съм сигурен че е така.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Лифт на XJ

                                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                                Вярно има много неверни неща написани в темата! Първото е, че шпренгвани ресори с добавен допълнителен (заеби волгите, правилния е от форд транзит) лист намалят ходовете - влез ми в снимките на профила и ще се убедиш сам! Проблема е, че трябва да се направи както трябва и от някой който разбира... Без да те плаша - но твоите пакети са заминали и най-удачното е да си поръчаш нови такива! Ако не ти се дават пари - шпренгване и добавяне на лист! Возията става по-твърда но се свиква! Още повече, че си товариш джипа редовно - това е правилната схема (и новите пакети ще се обърнат бързо ако редовно му слагаш по 800 кила в багажника). Да не те плаши, че листа е от бус - първо е само един, а не целият пакет! Второ буса е мислен да върви по асфалта, а на асфалта натоварванията на окачването са много по-малки в сравнение тези които се получават извън него. Има една тема - нестандартни работи по един Черок - това е темата за лифта на стария ми джип, правен от Андро. Намери я и я прочети. Всичко е заснето, описано и обяснено подробно. Крайния резултат беше повече от отличен - за две години здраво юркане из гората съм сменил едни шарнири само (щото не ги смених като си лифтвах джипа). Няма нужда да откриваш топлата вода, приятелю!
                                Марто, не откривам темата , но както споменах по-горе ще поръчвам нов пакет с ресьори - оригинални, но дотогава така или иначе имам по-дълги скоби и подложки ще пробвам така. Все още пазя ресьорите от волгата ако не що ми потрябва.
                                Само да ми остане малко време и ще поекспериментирам, да пообогатя личната си колекция от опити !
                                * НЕ искам да откривам топлата вода, писнало ми е от преправяния и разни други такива поБЪЛгарявания.

                                Поздрави !

                                Едит/
                                Ресьор от транзит ще намеря, но нали е само 1, него ли да слагам на мястото на основния (най-горния) или да му резна ушите и да подлагам ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X