*
- така де по-скоро опресняване или връщане в стоковия вид.
Първо, преди да сте ме нападлаи - да изчеток де що намерих за лифтосване и пак имам въпроси. Нека да опиша какво искам да направя.
Повдигане на задницата с 5 или малко повече сантиметри, понеже в момента е доста по-ниско от фабричното. НЕ се цели постигане на по-големи ходове или каквото и да е по-добро оффроуд поведение.
Целта е когато тръгна на риба и взема половината къща в джипа да не ляга като боинг 747 канещ се да полети
;
От известно време черокито стои всеедно ще излита - предницата е подигната, а задницата сплескана в земята. Аз си мисля,че в следствие на годините и експолоатацията (превоз на разни неща до вилата 40 км в едната посока, понякога по 800кг.
) ресьорите са "омекнали" и са се поизправили. Идеяте е да се получи задница равна на предницата
.
След изчетеното стигнах до извода, че ми трябват волгови ресиори и един свободен следобяд НО :
1. Както споменах НЕ искам да се постиха по-висока от фабричната височина затова реших само с ресьори или с подложки.
2. Амортисьорите са сменени преди 2-3 години и са все още драви, мисля си че стоят в сплескано получение заради "омекналите" ресьори, та няма да е нужно да слагам други - все пак се цели фабричен вид или савсем маалко по-различен от него !
3. Ако сложа подложки м/у моста и ресьора от каквъв матерял трябва да са гума, метал ?
4. При варянта от точка 3 ще трябва да сменям у (или п) побразните скоби, от какво или от къде да намеря ?
5. Идеяте е за нещо от сорта на кадеджииските лифтова, ама не съвсем, щото обмислям варянта и отпред да му турна по една подложка
6. След изчетеното не разбрах кой е по добрият варянт в моя случаи - подложки или нови ресьори - целта е да се запази возията и устойчивоста в завой, щото го карам предимно по асфалт;
Ето и снимковия матриял
:
Това е височината отпред;
Височината отзад - клекнал;
Наравно, повдигнат с крика, даже трябва още малко за да е еднаквко, ама крика му свърши хода
Без крика, на равно разлика от 5 см
Наравно ;
Повдигнат с крика - ясно се вижда разликата в полужението на ресьора; Варянт с подложка колко дебела ?
Ако слагам волгови ресьори тея дето съм оградил няма да трябват нали

Ами може да започвате с упреците
.
Дейноста ще е експериментаторска, но събирам достатъчно информация за да не се окажа неподготве от към чарколяци.
Благодаря !
п.п. Изявления от сорта на: "Земи да го хвърлиш тоя джип и си купи друг" , " Купи си готов кит" и такива не са желани, щото ако имах парички за кит изобщо нямаше да се занимавам, а и спестявам за четрилитрово БРАТЛе на малкото чероки.

Първо, преди да сте ме нападлаи - да изчеток де що намерих за лифтосване и пак имам въпроси. Нека да опиша какво искам да направя.
Повдигане на задницата с 5 или малко повече сантиметри, понеже в момента е доста по-ниско от фабричното. НЕ се цели постигане на по-големи ходове или каквото и да е по-добро оффроуд поведение.
Целта е когато тръгна на риба и взема половината къща в джипа да не ляга като боинг 747 канещ се да полети

От известно време черокито стои всеедно ще излита - предницата е подигната, а задницата сплескана в земята. Аз си мисля,че в следствие на годините и експолоатацията (превоз на разни неща до вилата 40 км в едната посока, понякога по 800кг.


След изчетеното стигнах до извода, че ми трябват волгови ресиори и един свободен следобяд НО :
1. Както споменах НЕ искам да се постиха по-висока от фабричната височина затова реших само с ресьори или с подложки.
2. Амортисьорите са сменени преди 2-3 години и са все още драви, мисля си че стоят в сплескано получение заради "омекналите" ресьори, та няма да е нужно да слагам други - все пак се цели фабричен вид или савсем маалко по-различен от него !
3. Ако сложа подложки м/у моста и ресьора от каквъв матерял трябва да са гума, метал ?
4. При варянта от точка 3 ще трябва да сменям у (или п) побразните скоби, от какво или от къде да намеря ?
5. Идеяте е за нещо от сорта на кадеджииските лифтова, ама не съвсем, щото обмислям варянта и отпред да му турна по една подложка

6. След изчетеното не разбрах кой е по добрият варянт в моя случаи - подложки или нови ресьори - целта е да се запази возията и устойчивоста в завой, щото го карам предимно по асфалт;
Ето и снимковия матриял

Това е височината отпред;
Височината отзад - клекнал;
Наравно, повдигнат с крика, даже трябва още малко за да е еднаквко, ама крика му свърши хода

Без крика, на равно разлика от 5 см

Наравно ;
Повдигнат с крика - ясно се вижда разликата в полужението на ресьора; Варянт с подложка колко дебела ?
Ако слагам волгови ресьори тея дето съм оградил няма да трябват нали

Ами може да започвате с упреците

Дейноста ще е експериментаторска, но събирам достатъчно информация за да не се окажа неподготве от към чарколяци.
Благодаря !
п.п. Изявления от сорта на: "Земи да го хвърлиш тоя джип и си купи друг" , " Купи си готов кит" и такива не са желани, щото ако имах парички за кит изобщо нямаше да се занимавам, а и спестявам за четрилитрово БРАТЛе на малкото чероки.
Коментар