Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на XJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Лифт на XJ

    май имам/в момента не се сещам дали стоят в мазето още/ предни пружини от Гранд Чероки 4.0, но бяха омекнали и ги смених........ не знам дали ще надигнат при теб, но пък подложки винаги може да им сложиш
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #32
      От: Лифт на XJ

      Колега аз вече съм пробвал системата "направи си сам" по отношение на ресорите и не Ви съветвам да ползвате този способ на замяна с Волгови или шпренгване при велики майстори.Волговите листове са по-тесни и тънки и не са взаимно заменяеми. Близки по размери са ресорите от Форд Транзит-акула по старите модели.В форума има много подробна и полезна информация по въпроса само се поразровете,като и в сайта avtograd.ru.
      Ако пък искате да ремонтирате всяка година, тогава шпренгвайте и заменяйте листове.
      Моят съвет е нови Heve Duty , но тук са много скъпи.Само доставка от вън.В Англия цената им 90-100 долара-справка Морис.

      Коментар


      • #33
        От: Лифт на XJ-я

        Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
        За ресьори от бронирано не съм се замисля, за пружините от четрилитровия знам, ама предполагам и от бронирано ще станат. Утре ще звънна тук там.

        За съжеление от бронирано не стават нито пружините нито листовете.Сега не ми се обеснява надълго и широко защо....но няма нужда да си губиш времето.Пружини от четири литрово може и да повдигнат малко но само ако са чисто нови.Обаче тръгват вибрации и по дупките са твърди .Имам някъде тунингови от Къри и ако ги намеря ще ги снимам до оригинални от 4 литра и ще видите разликата.Същото е и с листовете...Тези от Къри са и по-дълги както и различно наредени.За тях се слагат и други обици.Ако задния мост е толкова настрани както казваш трябва да видиш да няма счупен лист или пакетите да не са се изместили от хлабави У болтове.Другото е да има удър или скъсване на гредите на самоноса.

        Коментар


        • #34
          От: Лифт на XJ

          Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
          ...
          но събирам достатъчно информация за да не се окажа неподготве от към чарколяци...
          Виж колко излизат нови фтулки и болтове за ресьорите, че там е 50/50 тръгне ли се да се свалят.

          Коментар


          • #35
            От: Лифт на XJ

            От волговите ресьори дето гледах днес нищо не ислиза. По-зле са от моите. Сега питам от какво друго ще стане да подложа/ добавя лист в пакета на чероковите та малко да се вирнат ? Споменахте нещо от транзита, ама так си е само един листа, а и предполагам тоя лист е изчислен за буса 1.5т и още половин - един тон багаж. Това нещо ако го сложа на черокито то ще се вирне и повече няма да може да се сплеска (поне това е моето мнение). Ако не намеря подходящи ресьори за момента ще подложа нещо м/у листа и ресьора, но не можах никаде да открия по-дълги у - болтове.

            Поздрави !

            Коментар


            • #36
              От: Лифт на XJ

              Аз имам чисто нови по-дълги U болтове. Дойдоха ми в комплект с окачването, две дължини бяха сложили в комплекта. Мисля ми останаха по-дългите. Трябва да кажеш какъв размер ще ти свършат работа и да меря, но първо виж колко ще удебелиш пакета и дали ще го удебеляваш изобщо.
              Вероятно са с инчова резба, но имам и гайки към тях. Така,ч е мисли по другите въпроси и като стигнеш до болтовете и ако не си намерил същевременно, пиши ми.
              Последно редактирано от verter; 18-10-12, 14:35.
              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
              0888/00-55-37

              Коментар


              • #37
                От: Лифт на XJ

                Okey !

                А междудругото от каква волга трябва да са ресьорите или няма занчение, смисъл че има едни по-нови и едно по-заоблени и по-стари ?

                Коментар


                • #38
                  От: Лифт на XJ

                  Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                  Okey !

                  А междудругото от каква волга трябва да са ресьорите или няма занчение, смисъл че има едни по-нови и едно по-заоблени и по-стари ?
                  Ресьорите трябва да са от черна волга,иначе няма да станат!
                  Колега,толкова глупости в една тема скоро не бях чел.
                  Не се занимавай с такива сложни операции.
                  Или си оправи джипа както трябва...
                  Не е лошо и заглавието на темата да се смени защото е подвеждащо и неточно.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Лифт на XJ

                    Aко ще слагаш ресори от ГАЗ 24 гледай да си намериш чисто нови пакети,иначе няма смисъл
                    Ако не-всеки читав майстор на ресори,ще ти намери лист с подходящата шиирина и дължина и ще ти го добави
                    въпроса е,че това не работи добре като окачване-каквото му е предназначението,иначе височина ще ти даде
                    Но си трябва капиталовложение-работата без пари няма да стане
                    Cherokee WJ 4.0L- NP242
                    Honda Africa Twin XRV 750

                    Коментар


                    • #40
                      От: Лифт на XJ

                      Здравейте .
                      Аз си сложих листи от Газка ..Пасват идеално .. долу горе използвах през лист ..( става въпрос от предницата на Газка)
                      При мен остана оригинален само дългият с ушите и този най-отдолу ..и между тях сложих мисля че бяха 4 от Газката ..
                      отпред има 3.5см подложки на пружините и сега с този пакет ресори задницата е с една идея по висока от предницата

                      Нещо такова се получи
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF3372.JPG
Прегледи:1
Размер:196.4 КБ
ID:5417312
                      Ако човек не прави избор за нещата от живота си, друг ще го направи вместо него!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Лифт на XJ

                        Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                        Ресьорите трябва да са от черна волга,иначе няма да станат!
                        Колега,толкова глупости в една тема скоро не бях чел.
                        Или си оправи джипа както трябва...
                        >
                        Първоначално публикуван от I.Stoyanov;
                        п.п. Изявления от сорта на: "Земи да го хвърлиш тоя джип и си купи друг" , " Купи си готов кит" и такива не са желани, щото ако имах парички за кит изобщо нямаше да се занимавам, а и спестявам за четрилитрово БРАТЛе на малкото чероки.
                        КОлага ИВАЙЛО РЕСПЕКТ къмопита, уменията и знанията, които имаш, но нека и ние (АЗ) незнаещите, неможещите, нямащита да се научим и да почерпим поне малко от това което знете ВИЕ . Ако има толко много "глупости" в тази тема то нека модераторите да я изтрият, но аз мисля, че от всяко нещо или в частност тема може да се извлече нещо полезно. Колко теми има във форума?! - залагам каса бира, че всеки които ги е прочел и по 100 пъти без да е имал допир до материята би задал поне един въпрос, от който поне още 2 биха сметнали за полезен и не биха го задали. НЕка бъдем по-толерантни

                        Относно темата. Туко що обикалях пунктовете за скраб и намерих въпросните ресьори, даже бяха от ЧЕРНА волга, преобърнала се по таван. Ресьорите ми се видяха свежи, човека който докара волгата каза че ги е менил преди години ама колко .
                        Един стругар ми "фтаса" да ми направи по-дълги u-скоби, а аз се сдобих с 5 см желязо за подложка м/у моста и ресьора. Това е най-несигурният и вероятно най-неправилният варянт, но така поне на едно друго чероки което покарах му се беше запазила возията. "Изморените" ресьори си возят по-същия начин, а джипа стои по-нависоко. Амортесьорите не бяха пипани.

                        Тук идва и въпросът - ще трябва ли да "пипам" амортесьорите при подложка м/у ресьора и моста 5 см. при полужение, че в момента е клекнал с около 3.5 - 4см ?

                        Поздрави !

                        П.п.> идеята не е да направя най-ефтиният или най-лесният варянт, а най - подходящият на нормала цена. Както писах още в началото събирам за четири литров черок и тогава знам как ще го направя , но сега да поръчвам нови ресьори при полужение, че джипа се кара 65% по асфалт и 35% по черни пътища без особен хард - не ми се вижда смислено.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Лифт на XJ

                          Здравей колега. Аз направих точно такъв лифт. Имам и тема. Шпрегвах ресорите и добавих допълнителен лист. Определено обаче ми окъсяха
                          амортисьорите, но реших проблема и сега джипа вози много по-добре. Не е вярно, че става много по-твърд. По твърдите, добре огънати ресори са много по-добри от правите. Успех!
                          Любомир Бончев 0889216605
                          Jeep Cherokee Sport 2,5 td - 1998

                          Коментар


                          • #43
                            От: Лифт на XJ

                            А листо от какво добави ?

                            Коментар


                            • #44
                              От: Лифт на XJ

                              Добавянето на лист превръща Черока в каруца, от опит го казвам. Не съм се возил при Калин на пожарната с новите оригинални лифт ресори, но твърди че няма нищо общо. Ако не се лъжа му излезнаха 350лв с доставката.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Лифт на XJ

                                мАЛКО развитие. Днес направих проба с добавяне на лист от волговите и резултата беше плачевен. Джипа се повдигна с 1-1.5 см и започна да вози твърдичко. След това сложих целия пакет от волгата. Остана само основния (най-горния). Джипа се повдигна доста - около 5см. Задницата стана равна с предницата. Ообаче когато отидох да го пробвам - ами плачена ситуация, явно тея дето са от волгата са предвидени за по-голям товар и в резултат задницата нямаше клякане, спящите полицай се минаваха на подскоци. Задната гума при едно разчепатване висна по-лесно спрямо преди. И накрая си сложих пак оригиналните .
                                Е .. бях длъжен да провам. За капак на всичко телефона с който правих снимките падна в една тава с масло и сега го мъча да източа нещо от него (няма карта памет ). Абе каръшки ден.

                                Утре ако не ме хване някой дявол, ще опитам с подложки м/у ресьора и моста, като временно решение. Новите ресьори ще бъдат поръчани в края на другия месец . Само да попитам :
                                1.Скобите за ресьорите, дето държат моста и ресьора, от специален метал ли трябва да са или от обикновено желЕзо ?
                                2.Като за проба може ли да опитам с огъване на подходящ размер шпилка, като я нагрея до червено/бяло и после да докарвам формата ?

                                Поздрави !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X