Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

    Първоначално публикуван от madshpic Преглед на мнение
    И АЗ СЪМ ЗА НЕ ДАВАЩ ДОБРЕ КОНТАКТ НЯКАДЕ ПО ПРЪСТЕНА НА КЛЮЧА!НА МЕН МИ СЕ СЛУЧВАЛО КОГАТО ЗАПАЛЯ С ОРИГИНАЛНИЯ КЛЮЧ И ГО ИЗВАДЯ И СЛОЖА РЕЗЕРВНИЯ КОЙТО АЗ СЪМ ГО ПРАВИЛ И НЯМА ИМОБЕЛАЙЗЕРА И ТОГАВА МИ НАПРАВИ ТОВА С ОБОРТОМЕРА И СКОРОСТОМЕРА ПРИ ГАСЕНЕ НА ДВГ-ТО И ЗАПАЛВАНЕ С НОРМАЛЕН КЛЮЧ И ТОЙ ДА СИ СТОИ ВСИЧКО СИ Е ОК!ТОВА САМО ГО СПОМЕНАВАМ С МОЯ СЛУЧАЙ НО ПЪК ДА НЯМА ПРОБЛЕМ С КЛЮЧА НЕЩО!УСПЕХ
    Е ХУБАВО, АМА ЗАЩО СИ СЕ РАЗВИКАЛ???
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

      Първоначално публикуван от lubo56 Преглед на мнение
      Да, появи се отново. Даже въобще престана да пали. Тогава се разровихме в куплунзите, които свързват всичко в купето с компютъра. Това са три куплунга, захванати с болтове към купето долу зад педалите. Отвих ги и ги изкючих и включих няколко пъти и проблема изчезна.
      Трудно достъпни са, но си струва да се пробва.
      Успех!
      Мерси за инфото. Аз днес намерих малка кутийка, на която си пише че е за имобилайзера. Буксата и е с 4 кабела. Пръснах със спрейче и засега изглежда добре. Ще видим дали ще се появи пак. Ти кога прави тая процедура с куплунзите...доста време ли мина оттогава?
      Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
      0877стоидевет215–Радослав

      Коментар


      • #33
        От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

        Колега, дали си пробвал да ползваш резервният контактен ключ ,ако имаш такъв?Провери ли батерията му?Това ми прилича на не разпознаване на к.ключ поради продължителното не използване на автомобила.Провери дали се включва аутошътдаун релето и кои сектори не работят!

        Коментар


        • #34
          От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

          Първоначално публикуван от sim43 Преглед на мнение
          Колега, дали си пробвал да ползваш резервният контактен ключ ,ако имаш такъв?Провери ли батерията му?Това ми прилича на не разпознаване на к.ключ поради продължителното не използване на автомобила.Провери дали се включва аутошътдаун релето и кои сектори не работят!
          За съжаление, нямам втори ключ. Имам, но не е програмиран, само е нарязан. Ще го нося да го програмират скоро. Мисля че е контактен проблем, защото, в случаите в които се закелеши и свети задрасканото ключе и нивомера за горивото стои на нула, все едно резервоара е празен...а не е. И както споменах и по-горе, веднъж забелязах че обортомера просто умря...стрелката падна на нула а колата си работи нормално и след няколко секунди си отиде пак на мястото. Може и да си прав, знам ли. Лошото е, че сега пак не го карам всеки ден и немога да разбера, дали всъщност е добре или не. Кое е това реле за което говориш...и тия сектори дето трябва да проверя? Обясни по-просто ако може. Поздрави.
          Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
          0877стоидевет215–Радослав

          Коментар


          • #35
            От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

            Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
            Мерси за инфото. Аз днес намерих малка кутийка, на която си пише че е за имобилайзера. Буксата и е с 4 кабела. Пръснах със спрейче и засега изглежда добре. Ще видим дали ще се появи пак. Ти кога прави тая процедура с куплунзите...доста време ли мина оттогава?
            Минаха повече от два месеца, и около 1500 км. При мен определено това беше проблема!
            Любомир Бончев 0889216605
            Jeep Cherokee Sport 2,5 td - 1998

            Коментар


            • #36
              От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

              Auto shutdaun релето е основно и захранва игнишън модула, горивния модул и РКМ модул/гл.компютър/.РКМ модулът е в непосредствена връзка с конзолата и таблото.ASD релето се намира в силовия модул и е обикновено с 4 крачета.Просто го открий и размени и ако се променят нещата значи ще е ясно дали е от него. Според мен може да има окислени връзки.Дано прогнозите на колегите по-горе за повреда в електронния модул не се потвърдят.Повредата може да се окаже много елементарна , но и доста по-сложна.Необходимо да се тества с DRB II.

              Коментар


              • #37
                От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

                Благодаря и на двамата. Откакто пипах буксата на имобилайзера, проблема не се е появявал. Ще видим как ще се държи като започна да го карам редовно.
                Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                0877стоидевет215–Радослав

                Коментар


                • #38
                  От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

                  Там също е възможна лоша връзка. Дано е това.
                  Любомир Бончев 0889216605
                  Jeep Cherokee Sport 2,5 td - 1998

                  Коментар


                  • #39
                    От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

                    Първоначално публикуван от lubo56 Преглед на мнение
                    ...Дано е това...
                    Дано, дано ама не. От два дена е в сервиз колата, чака да и пристигне новия имобилайзер-модул, след като най-неочаквано "умря" на един паркинг. Светна задрасканото ключе и до там. Добре поне, че стана близо до Jeep-сервиза. Е, леко ще ми свалят кожата сега с тоя модул, ама здраве да е. Поне ще ми обучат всички ключове и дистанционни "безплатно". Щото имах един комплект който не беше програмиран. Та, внимавайте с тия задраскани ключета, светещи от време на време.
                    Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                    0877стоидевет215–Радослав

                    Коментар


                    • #40
                      От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

                      Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
                      ...Дано, дано ама не. От два дена е в сервиз колата...
                      Аз съм пак в "джаза". В момента колата пак е в сервиз, със същите симптоми. Всички лампи светват и всички стрелки падат на нула. След известно време се оправят. Ако си в движение, колата си върви, не спира, но направи ли го, когато трябва да палиш...no luck. След смяната на SKIM модула, работи около 20-ина дена, и проблема се появи отново. Този път бях в движение, и направо отидох и им я оставих в сервиза. След няколко часа ми звъннаха да си взема колата. Пробвали,тествали, но проблем нямало. "Колата пали и работи като часовник". След това се появяваше отвреме на време, но си палеше и затова се ослушвах. В четвъртък обаче, светна пак задрасканото ключе и до там. Оставих я и пробвах пак в петък...същата работа. Айде пътна помощ и в сервиза (добре че каското ми го покрива). Сега само ми казват че, проблема е голям, и ми се струва, че ме подготвят за смяна на някой модул. Обаче, тоя път няма да им дам. Изчетох целия американски форум и някои други. Оказа се, че е често срещан проблем при джип. Решенията са различни обаче. От просто почистване на клемите на акумулатора, и разни букси ( при мен беше направено), през смяна на разни модули (сега сме на тоя етап), до продаване на колата (на тоя хич не ми се идва). Намерих обаче ей това http://www.justanswer.com/jeep/759kc...-sure-own.html
                      Струва ми се, едно към едно с моя проблем. И е обяснено много добре, как да се диагностицира, къде е проблема. Само не разбрах, точно какъв е тоя чип, който се е оказал проблема. Ако може някой да ми обясни на по "човешки" език, ще съм много благодарен. Та сега съм го принтнал това, и смятам утре да им го дам, и ако са съгласни да пробват. В крайна сметка, си мисля, ако не могат и сега да го оправят, да изключим имобилайзера, за да мога поне да го докарам до България. Там съм сигурен, че има кой да се заеме с проблема. Само че, те не искат да го направят това. Всякакви съвети и предложения приемам. Помагайте, моля!!!
                      Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                      0877стоидевет215–Радослав

                      Коментар


                      • #41
                        От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

                        Винаги е проблем, когато проблема се появява от време-на време.
                        В сервиза казаха ли дали е имала някакви грешки? Всички блокове ли са в мрежата? Имало ли е липса на отговор от някои блок?
                        Като цяло симптомите сочат за проблем с комуникациите между ел. блокове.
                        Има два варианта: проблем с кабелите или проблем с някои модул. Проблем с модул е малко вероятен. Явно СКИМ-а ти е бил здрав. Проблемен модул се намира най лесно като се изключват систематично блокове от мрежата. При поява на мрежа, става ясно кои е блока с проблем. Ако блока прави проблем от време-на време, става трудно.

                        Лично за мен е много по вероятно да е проблем с кабелите. Ако проблема не е наличен към момента на проверка, на 2 краче на OBD2 куплунга се закача мултицет (осцилоскоп е още по добре) и се гледа напрежението - 2-3 волта (с осцилоскоп от 0 до 7,5 волта) е добра, "здрава" мрежа. Най често се случва късо към маса ( 0 волта на шината), или късо към "+" (12 волта на шината). Докато се гледа напрежението се дърпат, усукват, мачкат кабелите между най вероятните блокове - ским, мотор, бсм... Когато се появи проблем с напрежение се разплита инсталацията само локално. Метода е малко бабешки, но другия начин е да се разплете цялата инсталация, което е много трудоемко. Проверяват се разбира се и протрити места, места където кабелите минават близо до ръбове и т.н. Ако проблема е постоянен може директно да се прозванят кабелите по схема.

                        За линка които си копирал: не знам какво са имали предвид с този интерфеисен чип.
                        Много е вероятно в сервиза да са намерили скъсан кабел, и с този чип да са го омотали да му вземат парите.
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

                          Не знам за JEEP,но при камионите ИВЕКО освен имобилайзер в ключа има електронен и механичен код,които се използват когато ECU-то пеши,че този ключ не е неговия.Електронния код се въвежда от таблото с бутони от волана,а механичния с педала за газ/определен от производителя брой натискания на педала и паузи/ Информацията е в сервизната книжка.Дано и във Вашия случай има подобно решение.По принцип символът показва неоторизиран достъп и ECU-то започва да се пази.Най-лошите дефекти са хаотичните.Много прилича на лош/непостоянен/контакт.Проверете основно инсталацията за пречупване или корозия.Успех!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

                            Ако искате да разберете дали компютърчето ви прави грешки можете да проверите чрез таблото и лампата "CHECK ENGINE". Аз правя така, давам контакт и гася, така 5 пъти. После лампата "CHECK ENGINE" светва и изгасва за около секунда, започва да мига. Това мигане показва номера на грешката. Понеже кодът на грешката е двуцуфрено число след определен брой мигвания прави пауза и започва пак да мига, като воторото мигане означава второто число от кода. Мога да ви кажа две от грешките за този модел JEEP CHEROKEE XJ 1989-2001 година производство 55 - означава-всичко е наред, няма проблеми 12- означава скоро бордовият компютър или акумолатора са махани/откачани. Чистенето на грешките става като се извади отрицателния полюс на акумолатора и се остави 12 часа. Другия метод за изчистване на грешките е 50 запалвания. Ще направя видео и ще го кача!
                            It's a JEEP thing, something you won't understand!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

                              Първоначално публикуван от vesvas5 Преглед на мнение
                              Не знам за JEEP,но при камионите ИВЕКО освен имобилайзер в ключа има електронен и механичен код,които се използват когато ECU-то пеши,че този ключ не е неговия.Електронния код се въвежда от таблото с бутони от волана,а механичния с педала за газ/определен от производителя брой натискания на педала и паузи/ Информацията е в сервизната книжка.Дано и във Вашия случай има подобно решение.По принцип символът показва неоторизиран достъп и ECU-то започва да се пази.Най-лошите дефекти са хаотичните.Много прилича на лош/непостоянен/контакт.Проверете основно инсталацията за пречупване или корозия.Успех!
                              Поне аз не съм чувал при Jeep да има такива трикове...за съжаление.

                              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                              Винаги е проблем, когато проблема се появява от време-на време.
                              В сервиза казаха ли дали е имала някакви грешки? Всички блокове ли са в мрежата? Имало ли е липса на отговор от някои блок?
                              Като цяло симптомите сочат за проблем с комуникациите между ел. блокове.
                              Има два варианта: проблем с кабелите или проблем с някои модул. Проблем с модул е малко вероятен. Явно СКИМ-а ти е бил здрав. Проблемен модул се намира най лесно като се изключват систематично блокове от мрежата. При поява на мрежа, става ясно кои е блока с проблем. Ако блока прави проблем от време-на време, става трудно.

                              Лично за мен е много по вероятно да е проблем с кабелите. Ако проблема не е наличен към момента на проверка, на 2 краче на OBD2 куплунга се закача мултицет (осцилоскоп е още по добре) и се гледа напрежението - 2-3 волта (с осцилоскоп от 0 до 7,5 волта) е добра, "здрава" мрежа. Най често се случва късо към маса ( 0 волта на шината), или късо към "+" (12 волта на шината). Докато се гледа напрежението се дърпат, усукват, мачкат кабелите между най вероятните блокове - ским, мотор, бсм... Когато се появи проблем с напрежение се разплита инсталацията само локално. Метода е малко бабешки, но другия начин е да се разплете цялата инсталация, което е много трудоемко. Проверяват се разбира се и протрити места, места където кабелите минават близо до ръбове и т.н. Ако проблема е постоянен може директно да се прозванят кабелите по схема.

                              За линка които си копирал: не знам какво са имали предвид с този интерфеисен чип.
                              Много е вероятно в сервиза да са намерили скъсан кабел, и с този чип да са го омотали да му вземат парите.
                              Тоя пич от линка, казва че с мултицет не става работата. Иначе, аз бих се пробвал, ако и този път не намерят къде е проблема.
                              Днес ми се обадиха, и ми съобщиха, че са намерили някакъв куплунг със счупена "щипка"...не се закопчавал добре. Доколкото разбрах, има три големи куплунга в моторния отсег, от страната на пасажера, точно под филтъра за купето, та един от тях. Казаха че, сега пали и работи добре. Днес и правили тестове, и поискаха да остане до утре за да тестват още. Та утре отивам да си я взема. Дано се приключи вече с тая драма.
                              Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                              0877стоидевет215–Радослав

                              Коментар


                              • #45
                                От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?

                                Aко има ясно изразен проблем, става и с мултицет - ако напрежението по шината е "0" или "12" волта, и без осцилоскоп е явно, че има проблем. А най честите проблеми са именно такива - късо към маса, късо към + и разкачена верига. От друга страна един мултицет е задължителен за всеки сервиз, въпреки разните му тестери и компютри.

                                Дано да са открили проблема този път. Не каза дали е имало грешки в някой блок. За СКИМ-а ще ти върнат ли парите?
                                Най ме е страх от хора без мечти...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X