От: Задраскан секретен ключ в жълто на таблото - какво означава?
Не ми казаха дали и какви грешки е имало. Утре като отида ще питам, и ще видим как ще се разбираме за СКИМ-а? Ясно е, че те не искат да ми връщат никакви пари, ама ще видим, дали ще се преборя.
П.П. Между другото, два пъти в които се проявяваше проблема, със падането на всички стрелки на нула и светването на чек-а и задрасканото ключе, бяха при едни и същи условия...колата стои на място и работи доста време. Единия път, бях на опашка на Финско-Руската граница. До там пътувам около 30-тина километра и нямаше проблем, но като застанах на опашката и постоях около половин час...хоп, всичко взе да свети и пиука. Другия път беше като помпих една гума на паркинга, със малък 12 волтов компресор. Бях оставил колата да работи, и пак така, след около 20-тина минути се разпищя. Та съм намислил, утре като ида да я взимам, да я запаля и да стоя там поне половин час, та ако стане нещо направо да я вкарват пак.
Първоначално публикуван от onufriz
Преглед на мнение
Не ми казаха дали и какви грешки е имало. Утре като отида ще питам, и ще видим как ще се разбираме за СКИМ-а? Ясно е, че те не искат да ми връщат никакви пари, ама ще видим, дали ще се преборя.
П.П. Между другото, два пъти в които се проявяваше проблема, със падането на всички стрелки на нула и светването на чек-а и задрасканото ключе, бяха при едни и същи условия...колата стои на място и работи доста време. Единия път, бях на опашка на Финско-Руската граница. До там пътувам около 30-тина километра и нямаше проблем, но като застанах на опашката и постоях около половин час...хоп, всичко взе да свети и пиука. Другия път беше като помпих една гума на паркинга, със малък 12 волтов компресор. Бях оставил колата да работи, и пак така, след около 20-тина минути се разпищя. Та съм намислил, утре като ида да я взимам, да я запаля и да стоя там поне половин час, та ако стане нещо направо да я вкарват пак.
Коментар