Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Губя ли го или го няма-Тока:)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Губя ли го или го няма-Тока:)

    Привет,дойде ред и да напиша нещо за WJ-а ми,4.0 литров убавец ама нещо в последно време ми ги върти едни!!!
    По темата,имам чисто нов акомулатор Bosch silver star plus(абе не е чак нов но е от март месец 2011),74Аh и преди два дни ме остави на паркинга пред супера.
    Прибрах се някак си,заредих го и вчера го сложих,покарах тук там но не много,днес се наложи да излезна и като палех усетих пак странното провлачване като от преди-все още не е паднал но май на там пак отива.
    Измерих Боша от клемите с мултицета и ми показа 12.4v в изгасено положение,запалих и замерих на ново и показа 13.7v,на динамото ми от горе има едно черно капаче и под него има две пъпки като спойки-замерих и там и ми показа м/у 5 и 5.5v(това не го знам какво е),уреда на табломо ми показва 14 или малко от горе или от долу(съвсем малко).
    Пускам фарове на къси и дълги и вътрешните ми светлини въобще не трепват,какво друго трябва да направя и за какво да се оглеждам.
    За малко да забравя,до сега не съм писал за Гранда тук понеже си карах Джийп Либертито така че може да се счита като нов Гранд във Форума.
    Благодаря на всички предварително,със сигурност имам още въпроси но тях по-късно
    Kawasaki GTR 1400

    Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

  • #2
    От: Губя ли го или го няма-Тока

    Стартер?

    Коментар


    • #3
      От: Губя ли го или го няма-Тока

      Това, че е от Март, значи че е в гаранция! Търси гаранционен сервиз. Там ще мерят и ще ти кажат.

      Коментар


      • #4
        От: Губя ли го или го няма-Тока

        Здравей колега,

        може и да не е идентичен проблема, но виж тази тема за моите проблеми с токовете и какъв се оказа проблема в крайна сметка. Успех.

        http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=115808

        Коментар


        • #5
          От: Губя ли го или го няма-Тока

          Преди да правиш нещо, провери дали при угасен и заключен джип имаш консумация (утечка)

          Коментар


          • #6
            От: Губя ли го или го няма-Тока

            Ако е от стартер няма ли да провлачва дори и при зареден акумулатор,нямам възможноста да отида до магазина от където го купих понеже съм в Англия,прочетох проблема с ключа на колегата но ме съмнява да имам същия проблем-моя ключ влиза в това положение само с напън и малко натискане на вътре и си излиза само там където трябва.
            А утечки как да замеря,че си нямам на идея въобще
            Благодаря на всички отзовали се!
            Kawasaki GTR 1400

            Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

            Коментар


            • #7
              От: Губя ли го или го няма-Тока

              Първоначално публикуван от SIM Преглед на мнение
              Ако е от стартер няма ли да провлачва дори и при зареден акумулатор,нямам възможноста да отида до магазина от където го купих понеже съм в Англия,прочетох проблема с ключа на колегата но ме съмнява да имам същия проблем-моя ключ влиза в това положение само с напън и малко натискане на вътре и си излиза само там където трябва.
              А утечки как да замеря,че си нямам на идея въобще
              Благодаря на всички отзовали се!
              залагам на четки... напрежение има, но ток - йок!

              Коментар


              • #8
                От: Губя ли го или го няма-Тока

                Първоначално публикуван от SIM Преглед на мнение
                А утечки как да замеря,че си нямам на идея въобще
                Благодаря на всички отзовали се!
                Слагаш мултицета на положение "А" или "10А" зависи при теб какво пише. Обикновенно амперметрите работят и със съседната дупка на пробниците т.е. закачаш така че между двата пробника да пише А. После откачаш коя да е клема на акумулатора, и включваш ампермера последователно във веригата. Единия пробник допираш до извода на акумулатора, другия до клемата която е била върху него изчакваш така 2 минути, и отчиташ, трябва дае под 0.2А.......Обече ток се "губи" още и на клемите, освен стегнати, те трябва и да са с чисти контактни повърхности, т.е. сваляш ги от акумулатора, почистваш ги тях от вътре, а изводите на акумулатора отвън, проверяваш и почисваш и всички контакти повърхности на силовите кабели, и ако имаш въпроси звънкаш.
                Последно редактирано от дядо владо; 17-09-11, 22:09.
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #9
                  От: Губя ли го или го няма-Тока

                  1. Купуваш си мултицет от почти всеки магазин (в Англия му викат digital multimeter). Струва максимум 10 евро
                  2. Уверяваш се, че колата е със затворени врати и заключена
                  3. Правиш това, което е написал колегата
                  4. Постваш резултата тук

                  Коментар


                  • #10
                    От: Губя ли го или го няма-Тока

                    Първоначално публикуван от SIM Преглед на мнение
                    ,нямам възможноста да отида до магазина от където го купих понеже съм в Англия,!
                    Не е нужно да се ходи в магазина. Бош си имат добре развита сервизна мрежа.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Губя ли го или го няма-Тока

                      Най-вероятно е утечка, но като чета как питаш, не мисля, че ще я хванеш сам, особенно пък и да я изолираш. Имаш ли проблем с алармата или нещо друго токово? Четките на стартера може и да са проблемни наистина, но не могат да са причина да ти пада акомулатора, а само да пали трудно и с пълен такъв. В София аз си купувам бошовете от едно място срещу Била на бул. България и съм много доволен от обслужването, хората разбират и 100% ще ти открият проблема щом си във гаранция /само трябва да имаш заверена гарационна книжка/.Но като гледам не си тук та не знам.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Губя ли го или го няма-Тока

                        Първоначално публикуван от tk3c-pyce Преглед на мнение
                        Струва максимум 10 евро
                        Зависи от магазина. Има мултицети за доста над 10 евро.


                        Дядо владо ти го е казал. След тая процедура ще знаеш дали е утечка или акумулатор. Стартер надали е.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Губя ли го или го няма-Тока

                          Така,благодаря още веднъж на всички,направих каквото ми бе казано само че не знам дали съм го направил правилно или с правилния инструмент,за по достоверно има и снимков материал

                          Инструмента
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2298.jpg
Прегледи:1
Размер:147.5 КБ
ID:5304151Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2299.jpg
Прегледи:1
Размер:149.7 КБ
ID:5304152Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2300.jpg
Прегледи:1
Размер:137.2 КБ
ID:5304153

                          Почистване на клеми и изходи
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2301.jpg
Прегледи:1
Размер:84.1 КБ
ID:5304154Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2302.jpg
Прегледи:1
Размер:80.8 КБ
ID:5304155Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2303.jpg
Прегледи:1
Размер:116.2 КБ
ID:5304156

                          Акумулатора
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2304.jpg
Прегледи:1
Размер:143.3 КБ
ID:5304157Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2305.jpg
Прегледи:1
Размер:69.0 КБ
ID:5304158

                          След почистването поставих клемите от ново и запалих Джипчо да поработи мъничко-малко показания от уредите ми
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2306.jpg
Прегледи:1
Размер:127.3 КБ
ID:5304159Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2307.jpg
Прегледи:1
Размер:132.9 КБ
ID:5304160

                          Загасих,заключих и махнах кабела от плафона на капака,след това откачих минуса
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2308.jpg
Прегледи:1
Размер:143.0 КБ
ID:5304161

                          И......замерих,странното беше че показанията ми примигваха редом с една единица-абсолютно не знам дали това е правилно
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2312.jpg
Прегледи:1
Размер:118.8 КБ
ID:5304165Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2311.jpg
Прегледи:1
Размер:131.4 КБ
ID:5304164Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2310.jpg
Прегледи:1
Размер:109.3 КБ
ID:5304163Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2309.jpg
Прегледи:1
Размер:101.6 КБ
ID:5304162Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2313.jpg
Прегледи:1
Размер:107.6 КБ
ID:5304166

                          Замервах около 15тина минути и реших да поучистя земите към двигател и към купе
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2315.jpg
Прегледи:1
Размер:111.0 КБ
ID:5304172Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2314.jpg
Прегледи:1
Размер:115.8 КБ
ID:5304171Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2316.jpg
Прегледи:1
Размер:114.0 КБ
ID:5304173

                          След почистването и мотането около колата още около двайсетина минути замерих отново и показанията бяха почти същите.
                          Еми това е горе-долу,нека знаещите да кажат какво следва от тук на татък,тук в предвид островчето на което се намирам(Jersey.UK)няма доста неща,няма Бош,няма Кастрол-е има дилър (със сервиз) който продава и Джийп измежду другите марки но все още не съм му ползвал услугите(но май ще е много скоро)
                          Ето го и него,малко е с десен волан но това отдаааавна вече не ми прави впечатление-от 6-7 години само с десен волан карам
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2317.jpg
Прегледи:1
Размер:159.9 КБ
ID:5304174Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2318.jpg
Прегледи:1
Размер:167.4 КБ
ID:5304175Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2319.jpg
Прегледи:1
Размер:172.6 КБ
ID:5304176Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2320.jpg
Прегледи:1
Размер:155.3 КБ
ID:5304177Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2321.jpg
Прегледи:1
Размер:138.1 КБ
ID:5304178Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2322.jpg
Прегледи:1
Размер:126.3 КБ
ID:5304179

                          Благодаря!!!
                          Kawasaki GTR 1400

                          Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Губя ли го или го няма-Тока

                            Ако показва 7 ампера при изключени консуматори, значи нещо консумира много ток. При мен 8 ампера са примерно стоповете (ако не греша) - пробвай следното - изключвай бушони и мери - така ще разбереш кой яде тока - вероятно е някоя непослушна аларма или радио.
                            Александър

                            Коментар


                            • #15
                              От: Губя ли го или го няма-Тока

                              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                              ... трябва дае под 0.2А.......

                              7.0 е грамадно нящо.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X