Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загадка с охлаждането

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Загадка с охлаждането

    Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
    Термостата е само един - 195°F (90°C). Няма зимни, няма летни. Няма за Африка или за Сибир.

    http://www.justforjeeps.com/thfor24.html

    http://www.quadratec.com/products/51204_04.htm
    не споря........... в рокауто са 3-те, изброени по-горе............аз си поръчах най-студения, всеки да си избира какъвто иска!!!
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #32
      От: Загадка с охлаждането

      Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
      не споря........... в рокауто са 3-те, изброени по-горе............аз си поръчах най-студения, всеки да си избира какъвто иска!!!
      Вярно е, че са трите изброени по-горе. Погледни и надписите за всеки един и ще ти направи впечатление, че 160 и 180 ги дават за алтернативна температура, а 195 - ОЕМ, т.е. оригинална.
      JEEP CHEROKEE '98 XJ. 4.0 190 hp

      Коментар


      • #33
        От: Загадка с охлаждането

        Y.Stoqnov - и пак ще изкарва антифриза, когато двигателя работи, а не при изгасен двигател. Нали, за да е от изгорелите газове трябва самите тях да ги има и то под налягане..
        Stefan_yj - благодаря за снимката. Остава да намеря и самата гарнитура. Знам, че е супер непрофесионално, но дали пък не може да се направи такава гарнитура от някакъв подходящ материал?
        genadi.tsvetkov - ще се опитам да разбера, дали има нещо нередно с газовата уредба, но може би при метана нещата не са съвсем същите, както при LPG. При всички положения няма нужда от изпарител, защото метана не се втечнява при компресирането.
        JEEP Grand Cherokee - ZJ - 5,9 - 1998
        0898 641162

        Коментар


        • #34
          От: Загадка с охлаждането

          Първоначално публикуван от gueorgi Преглед на мнение
          Вярно е, че са трите изброени по-горе. Погледни и надписите за всеки един и ще ти направи впечатление, че 160 и 180 ги дават за алтернативна температура, а 195 - ОЕМ, т.е. оригинална.
          не го знаех това, че OEM значи оригинално, благодаря
          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • #35
            От: Загадка с охлаждането

            OEM - original equipment manufacturer, т.е. частта се предлага от производител на оригинално оборудване. Оригинално оборудване не е равнозначно на заводско от производителя на марката, но пак е някъде там
            JEEP Grand Cherokee - ZJ - 5,9 - 1998
            0898 641162

            Коментар


            • #36
              От: Загадка с охлаждането

              OEM - Original Equipment Manufacturer
              Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

              Коментар


              • #37
                От: Загадка с охлаждането

                Първоначално публикуван от BateValcho Преглед на мнение
                Y.Stoqnov - и пак ще изкарва антифриза, когато двигателя работи, а не при изгасен двигател. Нали, за да е от изгорелите газове трябва самите тях да ги има и то под налягане..
                Просто споделих при мен от какво беше. И след изгасяне на двигателя пак кипеше от капачката, а причината - тепмературата на изгорелите газове и по-високото налягане в системата. Като запаля и тръгна - всичко ОК, като вдигна малко обороти (2200 примерно) и хоп лампата светва. Гася, отварям капака - тече от капачката на разширителния съд... Дано при теб не е това причината.

                Коментар


                • #38
                  От: Загадка с охлаждането

                  Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                  ... По-малкия дявол е ако просто сълзи от някъде и оставаш без течност...
                  Не е зле да се огледа около термостата и маркучите, които са там, при работещ двигател или веднага след изключването му. Възможно е да протича от маркуч изпод дефектирала скоба или при лошо уплътнение след смяна на термостат. Ако течът е по-малък може да е трудно да се забележи.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Загадка с охлаждането

                    Преди години имах един "Трупър" течал от водна тръбичка между блока и ауспуха , и то когато е топъл, после изпаряване, после иди го хвани от първи път...аз дори не бях усетил, хвана го следващия собственик. Днес пък докато си правихме скоростната кутия на поредния "Вранглер", открих че прокапва много по малко от долната тръба на радиатора (изпуснала пристягаща скоба) ....ама гаража ми е сух, на улицата нямаше да се види.... т.е. измий двигателя добре с пароструйка и го огледай и отдолу (ако нямаш къде, ела при мен) може и нещо да излезе.
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #40
                      От: Загадка с охлаждането

                      Утре лягам под джипа и го обследвам. Впрочем, вече се държи нормално, но когато работи, антифриза го "пие" до минимума (нивото пада до там), а като изстине, казанчето се пълни до максимума. Това е от разширението и налягането при затопляне, но ми се вижда голяма амплитудата - от мин. до макс. Ако някой има впечатления, как е при него, ще ми е от полза.
                      JEEP Grand Cherokee - ZJ - 5,9 - 1998
                      0898 641162

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X