За много години и успехи на всички колеги съфорумци! Успехи най-вече и на нашите на Дакар!
А сега по темата: от известно време - 10 дена насам, като запаля джипа (Gr Ch "96 4,0 l) и ми светва индикацията за ниско ниво на охлаждащата течност. Отварям разширителното казанче и доливам. След това всичко си върви нормално, само дето по-бавно ми загрява мотора и парното в т.ч. След няколко закупени антифриза направих по-щателна проверка и какво се оказа - това са само фактите, констатации очаквам и от вас: При загасяване на двигателя в топло състояние всичко си е ОК; след някакво си време (няколко часа) виждам, че антифриза е изтласкан обратно в разширителя, а по всяка вероятност, от там през преливника - изтекъл навън; при палене, след известно време антифриза се връща от разширителя в мотора, но естествено - нивото е ниско. Е това не мога да разбера от какво е...? Очаквам отзиви и съвети. Благодаря!
А сега по темата: от известно време - 10 дена насам, като запаля джипа (Gr Ch "96 4,0 l) и ми светва индикацията за ниско ниво на охлаждащата течност. Отварям разширителното казанче и доливам. След това всичко си върви нормално, само дето по-бавно ми загрява мотора и парното в т.ч. След няколко закупени антифриза направих по-щателна проверка и какво се оказа - това са само фактите, констатации очаквам и от вас: При загасяване на двигателя в топло състояние всичко си е ОК; след някакво си време (няколко часа) виждам, че антифриза е изтласкан обратно в разширителя, а по всяка вероятност, от там през преливника - изтекъл навън; при палене, след известно време антифриза се връща от разширителя в мотора, но естествено - нивото е ниско. Е това не мога да разбера от какво е...? Очаквам отзиви и съвети. Благодаря!
Коментар