Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загадка с охлаждането

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Загадка с охлаждането

    За черпенето - дадено. Има повод - вече няколко дена всичко по охлаждането е ОК
    JEEP Grand Cherokee - ZJ - 5,9 - 1998
    0898 641162

    Коментар


    • #17
      От: Загадка с охлаждането

      Напразно се успокоих. Отново започна същия номер. Между другото, смених и капачката на радиатора. Тази пущина играела ключова роля при този тип охладителни системи. Всъщност е двойно действащ клапан.
      Днес сутринта при -8 градуса навън, пак ми светна лампата (контура на долното табло) за радиатора. По пътя спрях и долях антифриз. Вече се видях в чудо - ще взема да сменя и термостата, а при тази процедура ще промия и цялата система. Купих термостат на 86 градуса. Доколкото зная, бензиновите двигатели имат малко по-ниска работна температура от дизелите. Тъпото е, че е студ...
      JEEP Grand Cherokee - ZJ - 5,9 - 1998
      0898 641162

      Коментар


      • #18
        От: Загадка с охлаждането

        Здравей колега,при мен синптомите бяха същите и се оказа водната помпа.Дано при теб да не е тя но щом "доливаш" значи "истича" от някъде.При мен течеше като работеше двигатела,успех.
        Jeep Grand Cherokee Limited 4.0L 1999г.
        Тодор Събчев

        Коментар


        • #19
          От: Загадка с охлаждането

          Първоначално публикуван от BateValcho Преглед на мнение
          Напразно се успокоих. Отново започна същия номер....
          Неразбрах пипал си нещо (какво) теча е изчезнал и по-късно пак се е появил, така ли е
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #20
            От: Загадка с охлаждането

            Първоначално публикуван от BateValcho Преглед на мнение
            Напразно се успокоих. Отново започна същия номер. Между другото, смених и капачката на радиатора. Тази пущина играела ключова роля при този тип охладителни системи. Всъщност е двойно действащ клапан.
            Днес сутринта при -8 градуса навън, пак ми светна лампата (контура на долното табло) за радиатора. По пътя спрях и долях антифриз. Вече се видях в чудо - ще взема да сменя и термостата, а при тази процедура ще промия и цялата система. Купих термостат на 86 градуса. Доколкото зная, бензиновите двигатели имат малко по-ниска работна температура от дизелите. Тъпото е, че е студ...

            Колега, оригиналния термостат на тоя мотор е на 91 градуса.
            JEEP CHEROKEE '98 XJ. 4.0 190 hp

            Коментар


            • #21
              От: Загадка с охлаждането

              Скокни някъде да ти замерят СО-то в антифриза,че прилича на гарнитура на глава.По-малкия дявол е ако просто сълзи от някъде и оставаш без течност...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #22
                От: Загадка с охлаждането

                Първоначално публикуван от gueorgi Преглед на мнение
                Колега, оригиналния термостат на тоя мотор е на 91 градуса.
                оригиналните са 3

                160, 180 и 195 градуса по Фаренхайт........ за нашите ширини аз предпочетох по-студения (160)
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • #23
                  От: Загадка с охлаждането

                  Jeep-ката има ли газово?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Загадка с охлаждането

                    Според мен, няма логика, когато съм изгасил двигателя да се препълва преливното казанче и да изтича антифриз, а когато съм в движение да не се пълни (при евентуално пукната глава това не е възможно)... Освен това след смяната на капачката, антифриза само намалява, без да се качва в казанчето.
                    Имам газова уредба за метан. Какво би могло да е свързано с нея?
                    Впрочем, замислям се, дали не е имало твърде много въздух, който сега да излиза и заради това да доливам вече 2,5 литра антифриз. Може и да е така, но процедурата с термостата и промиването на радиаторчето на парното ще я извърша. Впрочем, с термостата върви само някакъв "О"-пръстен, има ли и гарнитура за капака на термостата, нали е по голяма площта на прилепване към ДВГ, а от там вървят и тръбите за парното?
                    JEEP Grand Cherokee - ZJ - 5,9 - 1998
                    0898 641162

                    Коментар


                    • #25
                      От: Загадка с охлаждането

                      Това е гарнитурата.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:gasket.jpg
Прегледи:1
Размер:17.6 КБ
ID:5249545

                      Коментар


                      • #26
                        От: Загадка с охлаждането

                        И провери си изпарителя за спукана мембрана!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Загадка с охлаждането

                          Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                          оригиналните са 3

                          160, 180 и 195 градуса по Фаренхайт........ за нашите ширини аз предпочетох по-студения (160)
                          Термостата е само един - 195°F (90°C). Няма зимни, няма летни. Няма за Африка или за Сибир.

                          http://www.justforjeeps.com/thfor24.html

                          http://www.quadratec.com/products/51204_04.htm
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Загадка с охлаждането

                            На мен подобна загадка ми направи газовата уредба,симптомите бяха почти идентични.Ако искаш погледни темата в Форум Тойота.
                            Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                            Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                            Враца

                            Коментар


                            • #29
                              От: Загадка с охлаждането

                              Първоначално публикуван от BateValcho Преглед на мнение
                              Според мен, няма логика, когато съм изгасил двигателя да се препълва преливното казанче и да изтича антифриз, а когато съм в движение да не се пълни (при евентуално пукната глава това не е възможно)...
                              Предположенията ни с колегата бяха за скъсана гарнитура на главата.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Загадка с охлаждането

                                Първоначално публикуван от BateValcho Преглед на мнение
                                Според мен, няма логика, когато съм изгасил двигателя да се препълва преливното казанче и да изтича антифриз, а когато съм в движение да не се пълни (при евентуално пукната глава това не е възможно)...
                                Едва ли ще бъда полезен, защото нищо не разбирам от автомобили , но съм имал точно такъв проблем с плюене на вода при изгасен двигател и изчезване на парното в движение с... "Лада" и с "Фиат Крома". Причините се оказаха "комплексни" и в двата случая - дефектирал термостат + скъсана мембрана на изпарител на АГУ (може едното да е обуславяло другото). Нямаше скъсани гарнитури и др. по-големи ядове.
                                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X