Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

    Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
    .... и аз мисля за същото.......освен да дойда и аз на семинара, да чуем що не....
    Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
    ....дядо Владо, идвам тия дни да избистрим тия мои мечти......
    Ако търсиш жена за съпруга е едно, ако е за любовница е друго, и от там идва разликата. Не че е лоша, а за какво ще ни трябва......
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

      За всичко и всички до тук сте прави но да сменя колесна база от 2.63 на 2.40 никога...Да не говорим за бензинов двигател 190кс. за дизелов такъв 115кс и 500кг.мъртъв товар отгоре.А и щом ще правиш снимки по сукаците две врати с пътници и куче не са като четири но това ще го разбереш по късно.Мост Крайслер 8.1/2 ще намериш за близо 300 до 450лв.Блокажите са по избор необходимост и кинти в джоба.Комплект оригинални гарнитури нови за сферите на Патрула струва колкото преден мост Дана 35 втора употреба.
      А да преправиш разбит JEEP на добър Вранглер по тази схема си още малък..не се сърди но е така.Да дадеш на бартер Черокито за некой Патрул смелост нямаш нито след това ще си достатъчно доволен.А и от мен да знаеш добрите снимки не се правят като си седнал в който и да е кокошарник.И в хеликоптер платен от друг пак е неудобно.Мисля че само занимаваш аудиторията дето ти се връзва във форума.Ако беше толкова сигурен вече да си сменил возилото.Каквото и да вземеш няма да ти хареса без да го преправиш.Колкото повече го подобряваш толкова повече няма да ти харесва.Защото нямаш ясна цел и изисквания за начина на ползване.И друга заблуда забелязах в темата...Брони лебедки и резервни гуми на ръба на свесовете щели да балансират возилото.Това са пълни глупости и твърдения от хора дето не са експериментирали.И като за последно откачай предната стабилизираща щанга само по изкачване на камъни или при бавен хард траял.Но за там така или иначе ще ти трябват блокажи адекватно окачване и здрави мостове.

      Късмет в избора но до тук за твоите изисквания няма поизведено возило а при преправянето на такова е космос.Трябва преди това обаче да си подготвен за космонавт.Тъпото е че и без да плащат за екстрите на космонавтите по правило никак не им е удобно... докато буксуват да правят снимки.Най хубавите снимки се правят докато са отвън в открития космос.Единия бие лебедки а другия снима.

      п.с. Най хубавите снимки който съм виждал са на Жоро Хаджиев и Димо и доколкото знам и двамата не ги правят при дрифтове с преправен Унимог кабриолет.Тая работа си иска друг вид блокаж.
      Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 23-01-13, 02:00.

      Коментар


      • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

        Дамм какво разбрах в тази тема.
        1.Малко хора знаят какво е да караш с два 100% блокажа.Ако не е така нека да се преброим да видим колко от тук имат опит с блокажи.
        2.Кожените седалки се подържат по лесно!От спортните дето са със сменяеми калъвки?А какво става с кожените в момента в който засмърдят на войнишки чорапи?Смяна на седалките или на вожата?Или караш и ти смърди на мъртви порове.
        3.Само Джип XJ се цепи по рамата.Никога не съм го(късал) цепил.За разлика от много други марки които наистина се цепят по рамата.
        4.Дана 44 е слаб мост?Не е така.В САЩ тъпаците са повече от цял свят взети заедно.Този модел мост в щатите се продава за 200-300$....
        5.С Дана 30 не може да се скача?Защо?Аз не мисля така.Скачам и не ми пука.
        6.Раздатката NP 231 е слаба? Никога не съм я чупил но винаги съм я карал на предела на възможностите на Джипа.Става дума за състезателно каране.
        7.Джип над 200кс троши всичко в състезателен режим.Като пример мога да ви дам една състезателна шампионска Тойота която потроши 35-40 корони и пиньони за един състезателен сезон.Тойота е много здрав джип?Да ако е 85 кс.
        8.Раздатка NP 231 може да се кара на бавните скорости със 145-150км?Без никакъв проблем въпрос на предавателни числа и двигател с повишена мощност.
        Ето и малко снимки..
        Скок с 35'' гуми и Дана 30
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8252.jpg
Прегледи:1
Размер:49.6 КБ
ID:5445775
        Още скокове с гуми 33'' и мост Дана 30

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0133.jpg
Прегледи:1
Размер:97.1 КБ
ID:5445776

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0162.jpg
Прегледи:1
Размер:130.3 КБ
ID:5445777

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0208.jpg
Прегледи:1
Размер:115.7 КБ
ID:5445778

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:img_6779_531c0_18543769.jpg
Прегледи:1
Размер:62.9 КБ
ID:5445779

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:p1100006.jpg
Прегледи:1
Размер:120.5 КБ
ID:5445780

        Последната снимка е от Чавдар.
        Ето и един клип.Каране на бавните скорости.

        Коментар


        • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

          Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
          Честно казано не те рабрах какво искаш да ми кажеш.
          Да не гледам чуждите паници,
          да не си правя планове,
          да не си правя неизпълними планове,
          да не се захващам с неща, които не са ми ясни,
          или нещо друго?




          Марто, защо ми е друга раздатка (231)?
          кажи по-конкретно, ако желаеш и на лични.
          Щото 231 по-принцип си е най-простата и от там и най-здравата раздатка слагана въобще в Jeep! А със шест-сателеитния кит отива на 3600-3700 Нм, а щом ще слагаш по-здрави мостове и ще усилваш карданите, всичката убавиня от 35-петиците ще отиде в 242-ката и убавинята ще и дойде в повече...

          П.П. Джипа ти в момента е перфектен за целите, за които го ползваш и всяко следващо пипане по него (на мен още стикерите ми бяха в повече... ) ще го развали - лично мое мнение! Разбирам те. Караш редовно и вече този левъл ти е скучен и си търсиш адреналина... Ако съм познал, по-добре купи нов джип и го направи от нулата - съобразен с новите ти изисквания и мераци.
          Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 23-01-13, 07:03.

          Коментар


          • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

            Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
            ...
            Скок с 35'' гуми и Дана 30

            Още скокове с гуми 33'' и мост Дана 30
            ...
            Ама тук май малко хитруваш. Мостът ти е усилван.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Ама тук май малко хитруваш. Мостът ти е усилван.
              След първия скок с 35-тиците.

              Коментар


              • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                Айде и мойте 5ст. по въпроса.Имаше един лаф от сорта-"колкото да ти е хубав джипа,винаги ще се намери някой с по-хубав",я си карай и си троши на воля-поне за черока части-бол и на добра цена.Тури му една лебедка отпред и си се вози и си снимай.Идеален джип-няма,щото ако имаше всички такъв щяха да карат.Всеки модел си има своите + и -.

                Коментар


                • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  След първия скок с 35-тиците.
                  Първия скок с 35-тиците беше две минути след като тръгна да се движи Джипа.Нямам снимки от тогава.Между другото с 35'' съм чупил много по малко работи от колкото после.Просто тогава се караше по друг начин.Да не говорим че тогава всички правиха Г класи и нямаше никакво инфо как да се се направи XJ за спортно каране.

                  Коментар


                  • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                    Искрено благодаря за мненията, някои от тях са доста стойностни и полезни.


                    Искам да кажа, че въобще не знам какво е Вранглер, камо ли добър, даже не съм се возил. Поне в Патрол съм се возил. Затова ги спрягам в питането ми.
                    Повечето от вас, тези които ви понатежава мнението явно казвате не или да не се захващам. Единственият начин да съм сигурен е ако проверя, но това не е толкова лесно, като да си смениш кенчето с бира примерно.
                    Но затова помагат мнения, тестдрайв и хора желаещи да помогнат, а не такива на които такива теми са им смешни или просто смятат, че са чешане на пръсти по клавиетурата.
                    Аз не обичам да се подигравам на хората и да им правя намеци. Който ме познава го знае. В една тема пиша, ако мога да помогна, ако ли не, макар нещо да ми се струва смешно пропускам!

                    Ясно е, че не съм сигурен какво искам да правя, затова има форуми като този, в които такива неща се избистрят. Ето, вашите мнения правят точно това. За едни са излишни, но важното е как са за мен, защото аз питам. За мен са полезни!
                    Специално при автомобилите, ако става въпрос за Ауди, имам познанията и опита повече от 10 години и мога да си направя един автомобил с ясна представа как го искам дори без да питам някого, но от джипове се интересувам точно от 2,5 години и се налага да питам.Ще мине време и ще се науча.

                    Черокито го направих общо взето без форума, с помощта на един знаещ и можещ човек, един знаещ от форума и още един мой приятел с който работихме по него в полеви условия.
                    Правил съм си го мераклийската и знам, че съм вложил труд, време, пари и желание в него. Лош, добър, това си е мое произведение, според това как го виждам в представите си. Планувах го и стана точно такъв, какъвто си го представях с малки изключения. По традиция за такива проекти има цяла тема, но е в друг неджипаджийски форум. Тук се чудя още дали си заслужава да я създам, защото мина доста време вече. Ще е полезна за начинаещи, за напреднали сигурно ще е смешна.
                    Това само като инфирмация, че мога да мина е без открито форумно питане.

                    Сега реших да питам във форума. Не се чувствам виновен затова, нито ще се разсърдя на някой, който знае и има повече опит от мен. За неща, които са ми ясни не питам.
                    Това ми е първи джип , наистина ми омаля, свикнах с него и сега се чудя накъде да хващам. Видно е, че нещата оттук нагоре не са много прости, не и за ползвател като мен.
                    Това не значи, че директно се отказвам.

                    Укорявате ме, че искам неща, които не са ми ясни за какво ще ги ползвам. Повтаряте, че за правене на снимки не ми е нужно друго. Хубаво, ама нали аз карам джипа и аз си сърбам попарата.
                    Половината удоволстви ми идва от карането. Пътища разни, терени разни, сезони разни, не се съобразявам с това. Тръгвам и искам джипът ми да е добър - максимално добър, за парите които мога да отделя за това.
                    За да знам какво мога да направя по него ми е нужда информация и съвети и то в общ план. Мога да искам да сменя гумите само- до какво ще доведе това, ще изисква ли нещо друго, ще се отрази ли и негативно в някакво отношение.
                    Начините да се разбере това са два: от опит и от чужд съвет. Ясно е, че първият е доста по-сигурен, но пък вторият може да ти спести грешки.

                    За да снимам трябва да стигна донякъде. Бонсови поляни ми е обидно да снимам, мога да отида и с рейса. Хубавите снимки ги правя стъпил на земята. Хубавият обзор и големите стъкла ми трябват , за да забележа някой хубав аспект за снимка, а не за да снимам директно от джипа. Джипът ми е транспортното средство само, но това не значи че не се кефя по своему на офроуда. Даже първопричината бе точно офроуда, после се ориентирах към снимките.

                    Без тия подобрения по черока досега, нямаше да мога да правя големи преходи и снимки - това с абсолютна сигурност го твърдя, защото много добре помня ,същото чероки във фабричен вид колко не може. Карах го една година стоково.
                    Сега според мнозина изведнъж съм няма нужда от нищо повече. Съжалявам, но не може вие да го кажете това. Може да ме посъветвате, което искам оттам нататък е моя работа.

                    Зароди ми се желание за ъпгрейд и се интересувам как, дали и какво е необходимо за да стане. Оттам насетне преценявам. Ще сменям ли джипа, дали ми е по силите, кое е прекалено, необходимо ли е, но това само аз мога да го реша.
                    Примерно 35-ци и блокаж нека си имам, пък колко ще ми се наложи да ги ползвам е друг въпрос.

                    Би ми било интересно при вас как се стига до решението да правите промени или да сменяте джипове, но по-добре не казвайте, защото оспамваме темата.

                    Още веднъж благодаря за мненията, не съм се разсърдил или вкиснал, исках само да изясним ситуацията.
                    Последно редактирано от verter; 23-01-13, 09:19.
                    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                    0888/00-55-37

                    Коментар


                    • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                      Е аз ти казах да се обадиш
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                        Ще се обадя, но много хора ми писаха на лични и ще мина при всички постепенно
                        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                        0888/00-55-37

                        Коментар


                        • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                          В такъв случай защо не помислиш за 4-линково окачване..?!!

                          Коментар


                          • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                            Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                            ... Поне в Патрол съм се возил. Затова ги спрягам в питането ми...
                            Като се случи да караме заедно, нямам нищо против да се качиш да покараш моя докато изясниш за себе си дали ти харесва, щото според мен 5 минути возене по асфалт са крайно недостатъчни за каквито и да било изводи по същество...
                            V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                            Коментар


                            • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                              Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                              ... Тръгвам и искам джипът ми да е добър - максимално добър ...
                              Там е работата, че не може да бъде "максимално добър" по принцип. Ако е максимално добър за едно, това определение няма да е вярно за друго. При тебе малко ми се губи идеята за какво трябва да е максимално добър. По принцип (съдейки по репортажите ти) твоето каране е по-скоро като за експедиционен джип. В същото време виждам, че като да имаш мераци в посока кола за трофи/траял (големи гуми, блокажи, лебедка ...) въпреки уговорката, че не си падаш по заигравките.


                              П.П. Само внимавай да не стигнеш до ...

                              Вманиачен строител
                              За него важен е не офроудът, а подготовката на автомобила. Той не излиза от гараж с месеци. После отива в гората, минава половин километър, някъде от недрата на машината се разнася пронизително хрущене, строителят изскача от кабината, прави бегъл оглед и мърморейки си под носа заминава обратно в гаража. С всяко ново излизане, заради различните подобрения и модификации, машината все повече губи сходство с оригинала, започва да върви по-добре и по-малко да се чупи. Когато апаратът съвсем престане да се чупи, а подобряването на каквото и да било в него вече е невъзможно без да се развали, строителят губи всякакъв интерес в него, продава го за парите, за които го е купил в стандартен вид, отново купува стандартен автомобил и за месеци се скрива в гаража.
                              Последно редактирано от Чавдар (V93); 23-01-13, 10:03.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • От: Jeep Cherokee (XJ) 4.0 - ново попълнение.

                                Аз пък тръгвам и се надявам ако се разпадне да е по нататък че да съм се накефил повече за деня

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X