От: Terracan
За копчето до скоростния лост - ако има 2 положения AUTO и LOW раздатъчната кутия е тип TOD , при 3 положения 2H-4H-4LOW ,кутията е EST.При втория тип превключването между 2H и 4H става при скорост до 80 км/ч , за да се включи 4LOW -при спрял автомобил и натиснат съединител - изключването става по същия начин. За връщане от 4H на 2H не е необходимо спиране и съединител. Надявам се да съм бил ясен. Относно конските сили - може би е 2.5 двигател , но не съм виждал в България - тези са често срещани при руснаците , тъй като ги внасят директно от Корея.Сещам се и за друго - дали задният диференциал е с LSD , или не. При наличието на такъв има лепенки на шофьорската врата и самия диференциал.
За копчето до скоростния лост - ако има 2 положения AUTO и LOW раздатъчната кутия е тип TOD , при 3 положения 2H-4H-4LOW ,кутията е EST.При втория тип превключването между 2H и 4H става при скорост до 80 км/ч , за да се включи 4LOW -при спрял автомобил и натиснат съединител - изключването става по същия начин. За връщане от 4H на 2H не е необходимо спиране и съединител. Надявам се да съм бил ясен. Относно конските сили - може би е 2.5 двигател , но не съм виждал в България - тези са често срещани при руснаците , тъй като ги внасят директно от Корея.Сещам се и за друго - дали задният диференциал е с LSD , или не. При наличието на такъв има лепенки на шофьорската врата и самия диференциал.
Коментар