Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работи като вършачка и няма мощност (Хюндай)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Да, V93, имаш си забавления Търговците са проблем, по-голям и от майсторите. Като писах, че при частите най-сложен е срока имах предвид да отидеш при "най-официалния" представител и да поръчаш всичко "от-до", на фона на останалите перипетии, цената в случая ще е "бял кахър"! Това с 1-та бройка дето станала 18 в последния момент ми звучи като "натъманяване с подръчни средства". Да не те шашкам, но го имай предвид
    За подзказките:
    Независимо, че първото масло се сменя след 1000-2000км. не прави компромис със него, сложи си такова с каквото ще караш колата и след това.
    Колкото до "тегленето", запознат съм със разсъжденията по пуснатата от теб тема. Извода, който аз лично правя е: нарушена геометрия на автомобила, в резултат на сериозен удар


    П. П. Това смаслата е трябвало да го направиш непосредствено след покупката. И не само маслата, а всички работни течности по системите на колата.
    Успех
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • #92
      Първоначално публикуван от KamAZadjiq
      желая ти късмет с ремонта и много километри безпроблемен пробег след това. прочетох статията и имам един въпрос малко в страни от темата но ще се радвам ако ми отговорите: Значи както разбрах от по горе написсаното галопера и паджерото имат еднакви двигатели. въпроса ми е така ли е и ако да на кои модификации има съвпадение?
      модификациите са 2.5ТДИ и 3.0 V6 - купето, окачването и т.н. са идентични... но Хюндая е предимно луксозно изпълнение - климатик, ел. стъкла и т.н., а доста често и с кожен салон...

      доколкото знам, дизела е като паджеро 93 година... а има и по-стапи галопери, които са като по.старото паджеро...

      наследника ТЕРАКАН е вече 100% кореец и доколкото съм чувал е много по-добър, но не е толкова офф, колкото он-роудър... 180кмч за него не са проблем, а разхода на гориво е същия...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #93
        Първоначално публикуван от davc
        Като писах, че при частите най-сложен е срока имах предвид да отидеш при "най-официалния" представител и да поръчаш всичко "от-до", на фона на останалите перипетии, цената в случая ще е "бял кахър"!
        А бе, там е работата, че хич не беше бял. Щото при "най-официалния представител", вместо например да предложат главата комплект (наличен като позиция в каталога на производителя), я бяха оферирали чарк по чарк. На всичкото отгоре цената на празна глава беше твърде близка до цената на главата-комплект, предложена от алтернативния източник (също работещ с Корея). Като сложиш и разликите от по 10-20-50 лв по другите позиции сумичката, която идваше като горница, взе да се оказва доста солидна.
        Ако толкова не ме впечатляваха 4-цифрените суми, вероятно щях да карам ТЛК, а не Галопер ...

        Първоначално публикуван от KamAZadjiq
        желая ти късмет с ремонта и много километри безпроблемен пробег след това. прочетох статията и имам един въпрос малко в страни от темата но ще се радвам ако ми отговорите: Значи както разбрах от по горе написсаното галопера и паджерото имат еднакви двигатели. въпроса ми е така ли е и ако да на кои модификации има съвпадение?
        Дизелът на Галопера (2.5 ТДИ) е D4BH и е същият като 4D56 (този двигател има и модификация 4D56T, ама още не съм си доизяснил какви точно са им разликите). Като гледам какво пишат по руските форуми, доста притежатели на Паджеро използват части от Галопер (по причина по-тънка цена, разбира се).
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #94
          Първоначално публикуван от davc
          Да, V93, имаш си забавления Търговците са проблем, по-голям и от майсторите. Като писах, че при частите най-сложен е срока имах предвид да отидеш при "най-официалния" представител и да поръчаш всичко "от-до", на фона на останалите перипетии, цената в случая ще е "бял кахър"! Това с 1-та бройка дето станала 18 в последния момент ми звучи като "натъманяване с подръчни средства". Да не те шашкам, но го имай предвид
          За подзказките:
          Независимо, че първото масло се сменя след 1000-2000км. не прави компромис със него, сложи си такова с каквото ще караш колата и след това.
          Колкото до "тегленето", запознат съм със разсъжденията по пуснатата от теб тема. Извода, който аз лично правя е: нарушена геометрия на автомобила, в резултат на сериозен удар


          П. П. Това смаслата е трябвало да го направиш непосредствено след покупката. И не само маслата, а всички работни течности по системите на колата.
          Успех
          имаш доста развинтена фантазия май - нарушената геометрия ще я хванат веднага на стенда в Индкомерс... да не говорим, че изправяна рама няма - трябва да се реже и заварява - вижда се веднага на крик...
          въпросния майстор е правил паджеро, тойота, нисан... не вижда кола за пръв път...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #95
            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
            ... да не говорим, че изправяна рама няма - трябва да се реже и заварява - вижда се веднага на крик...
            въпросния майстор е правил паджеро, тойота, нисан... не вижда кола за пръв път...
            Джипката е гледана неколкократно в поне 4 различни сервиза и досега никой не е констатирал някакви следи от удар. Всичко е възможно, ама все си мисля, че за да се стигне чак до деформиране на рама, би трябвало един евентуален удар да е доста як, а пък от това би трябвало да останат забележими следи.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #96
              Първоначално публикуван от V93
              Джипката е гледана неколкократно в поне 4 различни сервиза и досега никой не е констатирал някакви следи от удар. Всичко е възможно, ама все си мисля, че за да се стигне чак до деформиране на рама, би трябвало един евентуален удар да е доста як, а пък от това би трябвало да останат забележими следи.
              доколкото си спомням, джипа е с оригиналната боя...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #97
                не съм специалист по въпроса ,за носенето де! Но все ми се струва че имаше нещо такова като реглаж на заден мост
                Всичко тече, но не всичко се пие !

                Коментар


                • #98
                  Момчета, кой ви е казал, че удар означава непременно ПТП и смачкани ламарини, със неоригинална боя. Представете си, че предишният собственик се е правил на "джигит" и е "скочил" някъде от нещо Мога да ви изброя сума случаи на нарушена геометрия без смачкани ламарини. Моето предположение е вариант, който засега не може категорично да се отхвърли, но изобщо не твърдя, че съм Ванга и това е 100% верният резултат
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #99
                    Разгеле. Основният ремонт най-после приключи (или поне се надявам да е) след като 1 месец търговци на авточасти и майстор ми скачаха със шпайкове по нервите.
                    Много ми се ще да се надявам, че този, дето прави ремонта е свършил работа като хората. Ама докато се върна и като повъртях малко ме загризаха едни съмнения. Дано да е правил двигателя по-съвестно, отколкото е довършил работата:

                    - 2 планки с контакти, които трябва да са закачени на интеркулера се мандахерцат на кабелите, щото не е имало кой да ги завие, ами ги е бутнал зад резервоарчето на спирачната течност;
                    - корпусът на въздушния филтър дрънчи, щото някой не го е затегнал на мястото му. Много е сложно - 2 крилчати гайки;
                    - при подаване на газ и при отпускане на газта започна да се носи едно свистене ...
                    Видях, че маркучът за вентилация на картерните газове е сцепен там, където е наденат на изхода на капака. Явно утре ще се ходи за маркуч.
                    - поне 1 болт на пластмасовия капак на ангренажа се въртеше хлабаво и леко с ръка. Утре на светло ще гледам другите.

                    А бе, пълна скръб. Как пък вече в 3-и сервиз не може да се уцели някой дето за разнообразие да вземе да свърши работа като хората отначало докрай.
                    Тоя бранш направо докарва до пълно отчаяние ... :x

                    Специалистите сменяха и кормилен накрайник, селенови втулки и шарнир (всичкото това от дясната страна). Уж да излекуваме това теглене в ляво. Ама пак си продължаваме с левия уклон де. Ще видим какво ще е след реглажа на предницата, който трябва да се направи след този ремонт.

                    А сега някой да ще каже сервиз, дето да може да направи СВЯСТНО реглаж на предницата - цена няма да има. Щото Мотоексперт и Индкомерс само ми взеха парите и нищо не свършиха.
                    Имам препоръка за "Рубин" и за СБА - Горубляне. Някакви впечатления?
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • dano tozi pat vsichko da e nared y da te kara mnogo km......
                      po vaprosa za noseneto az mislia che imash kriv dolen nosach no tova e samo predpologenie.........imax podoben problem na edno clio y kakvo li ne smenix no kolata si noseshe vinagi y na stendovete samo mi vzimaxa parite dage y ne znaiat ot kakvo e...........no e iasno neshto krivo shte ima.........kas sa torsionite ravnomerno li sa i dvata moge da dava vlianie.
                      bi triabvalo da ti smeniat selenovite vtulki i na liavia nosacha za da sa ravnomerno iznoseni ot dvete starni.........a kato se praviat nai dobre e gorni dolni i na stabilizirashtata shtanga taka shte si 100% sigoren che ne e ot tova..........................
                      pozdravi

                      Коментар


                      • за реглажа ти предлагам да отидеш в сервиза друмник, те са най - добрите които съм намерил до сега, а съм обиколил почти всички ичвестни, цената е двойна на повечето други но си струва. принципно ако има деформации на шасито там ще ги хванат. ако има такива не е толква страшно, просто ще качиш колата на дозер и ще я опънат от тук от там и ще се оправи

                        иначе за майсторите и ремонтите мога да напиша книга. преди имах едно БМВ 325 и проби бутало. в дару кар ми направиха ремонт на двигателя за 3 месеца части 5000лв, труд 3000лв. като си взех колата радиатора /новия радиатор/ се откачи от единия край и замалко да го изгубя, някой не беше закачил помпата на казанчето за чистачките, полувината от болтовете дето крепят пластмасовите капаци и други работи в коша ги нямаше и всичко си висеше вътре. корите под двигателя изпаднаха малко след като излезнах от сервиза. на всичкото отгоре чукаха повдигачите на клапаните ама това не било проблем, тоя модел бил така за малко да си отида от сервиза с трофей

                        това е само един от случаите, за другите няма да пиша защото ще излезе че се оплаквам
                        drive alive

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от go go go
                          за реглажа ти предлагам да отидеш в сервиза друмник, те са най - добрите които съм намерил до сега, а съм обиколил почти всички ичвестни
                          Сигурно ще ги пробвам и тях. Ама ще трябва първо да ходя да правя рекламация на специалиста, дето прави ремонта, щото гледам сутринта, че нещо се е разкапало под скоростната кутия.

                          Да не говорим, че хич не ме изкефи как запали на студен двигател - запали от раз, но известно време стрелката на оборотомера стоя на нулата, а чак като поработи известно време повиши оборотите се качи на нормалното положение.

                          Тук се споменаваше някакъв магазин за всякакви маркучи. Къде се намира по-точно, че ще ми трябва едно парче да сменя маркуча на вентилацията на картера? Като са го слагали спецовете се е спраскал.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • Диагностика на турбина???

                            М/у другото къде могат да ми направят свястна диагностика на турбината? Сега като пробвам джипката след ремонта някъде към 2800 оборота взе да ми се появява някакъв вой, който като че ли ми иде отпред - дясно.
                            При положение, че като един от проблемите, довели до основния ремонт, се смята недобро мазане, то (колкото и да не ми се ще) не би било зле да се погледне и турбината на какво дередже е.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • Честно казано ме побиват тръпки като те чета! Трябва да си голям кутсузлия... Или може би така е по сервизите, не знам. Ходил съм само в новия сервиз на "Рубин" и то точно за проверка на геометрията когато купувах джипката. Пипат хората професионално, но при мен нямаше за ремонт, така че впечатленията са ми малко.

                              Това свистене на турбината не е на хубаво - може да те вкара в още харчове. Трябва да действаш максимално бързо.

                              Жиците, които ти е спестил около интеркулера най-вероятно са от термодатчика за включване на охлаждането му и от самия вентилатор.

                              Маркуча за вентилация на картера трябва да е само маслоустойчив, други изисквания няма. Купи си отнякъде на метър, поне за него да не те бръснат за "оригинален"

                              Съвсем скоро обърни внимание и на самите ангренажни ремъци, защото се охлабват и прескачането им е неприятно
                              Успех!

                              Коментар


                              • Първоначално публикуван от Паджеровод
                                Честно казано ме побиват тръпки като те чета! Трябва да си голям кутсузлия... Или може би така е по сервизите, не знам.
                                Ами не съм сигурен, че съм кутсузлия поне по този параграф. Щото за последния месец, докато се развозвах насам - натам с таксита, се наслушах на подобни истории. Май чух само един положителен отзив - за сервиз "Виликар". Иначе - пълна отврат и скръб.

                                Това свистене на турбината не е на хубаво - може да те вкара в още харчове. Трябва да действаш максимално бързо.
                                Уф. Знам го това. Откак разбрах, че двигателят е имал проблеми с мазането си имам 100 на ум и за турбината. Ама а сега да има кой да ми каже къде могат да ми направят свястна диагностика и да ми дадат реална информация без непременно да ме набутат на скъпоструващи ремонти ...

                                Жиците, които ти е спестил около интеркулера най-вероятно са от термодатчика за включване на охлаждането му и от самия вентилатор.
                                Не ги беше съвсем спестил. Бяха си включени, ама планката с контактите не беше закачена на мястото си.
                                А иначе освен това открих, че е забравил да закачи И кабела за подгряващите свещи, та поради тази причина не се включваше релето.

                                Маркуча за вентилация на картера трябва да е само маслоустойчив, други изисквания няма. Купи си отнякъде на метър, поне за него да не те бръснат за "оригинален"
                                За маркуча знам. Просто трябва да видя къде продават маркучи и да си взема. Щото иначе по магазините за авточасти нямат много. Нямат сметка да ги взимат май.

                                Съвсем скоро обърни внимание и на самите ангренажни ремъци, защото се охлабват и прескачането им е неприятно
                                Успех!
                                Е, по колко пъти да им обръщам внимание. Нали вчера - онзи ден са сложени на мястото им. Макар че ремъкът на балансиращите, дето го бяха сменили в Мотоексперт февруари, сега се оказа рязнат на едно място. Дали при слагане или при сваляне, един господ знае.

                                То излиза, че след всяко излизане от сервиз човек трябва да минава на инспекция, която да установи какво не са свързали/закачили/поставили
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X