Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работи като вършачка и няма мощност (Хюндай)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от Софианитка
    Специално за софийския сервиз на Хюндай , когато ти разказват коя точно част да смениш не бързай да им я поръчваш
    ...
    а и на диагностиката не им вярвай в същия софийски хюндайски сервиз никой не успся да каже, че на същата сонатата и е изместена геометрията (това от удар) , но на работещите там след всякакви диагностики това не им стана известно
    Благодаря за предупреждението. Нито бързам да поръчвам, нито им вярвам.
    Още първия път, когато вкарах колата при тях за първоначален преглед какво евентуално има за оправяне, се опитаха да ми натресат смяна на задните рамена на окачването срещу скромните 1,300 лв (само за части), вместо неколкократно по-малко пари за смяна на едни гумени втулки.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #62
      Quadra , quadra
      Говоря конкретно за марката Хюндай - и за цени на частите от Официални представители на тази марка в две страни за които знам. и тук нямат място нито баби нито дядовци - а личен избор и решение кой от къде ще вземе нещо за личния си автомобил


      off topic

      по-полезно ще е да насочиш човека към конкретен магазин или сервиз за авточасти, където биха могли да му помогнат , ако има нужда.

      Коментар


      • #63
        Това че знаеш цените на официалните представители, не значи че няма други магазини. Мисля че човека веце доста е пообиколил и видял.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #64
          Първоначално публикуван от V93
          Първоначално публикуван от D-MAX
          Износването на гърбиците или по-точно надирането най вероятно е от лошо мазане(с ново и относително добро масло тва не може да стане).
          ...
          Няма как другояче дизела да проникне в маслото, така че да скапе двг толкоз бързо. Ако излезе виновна помпата, май определено трябва да се замислиш за нов двг. Дано да не съм прав.
          ...
          Повярвай ми НАДИРАНЕТО НЕ Е НОРМАЛНО ИЗНОСВАНЕ!!!
          Аз си нямам и хабер от понятие от двигатели и това, което съм написал по-горе относно възможните причини, е препредаване на това, което са ми казали в сервиза. Доколко може да се вярва на сервизи вече е друг въпрос. :x Но това, което ми беше казано тази сутрин беше:

          1. Надирането на гърбиците на разпределителния вал е възможно да е от естествено износване след 150,000 км. Че джипката е на над 150,000 няма вече никакви съмнения ...

          2. Възможно било дизел да попадне в маслото като следствие от недобра работа на клапаните, предизвикана от надирането по т.1

          Дали тези две неща са възможни аз нямам представа. това ми казва поредният специалист.

          Че аз знам, че Хюндай работят качествено и се учудвам че имаш такива проблеми.
          Проблемът по двигателя не е предизвикан от работата на сервиза на Хюндай. Независимо от това обаче, аз си позволявам да имам известни задръжки по отношение положителната оценка на работата им. Основанието ми е, че миналата седмица колата беше при тях за да направят 2 неща: да отстранят тегленето в ляво и да отстранят теч в хидравликата на кормилното управление.

          По първото - взеха ми пари за реглаж на предница и ми казаха, че тегленето е отстранено - били направили пробно каране. Да, ама не. За 60-ната километра, които минах преди Галоперът да се строши, установих, че както и преди си тегли в ляво. За да върви право трябва да държа волана леко вдясно. Пусна ли го - тръгвам наляво.
          Явно е, че вероятно само със стандартен реглаж на предница работата няма да се оправи. Ама вече във втори сервиз стигат само до там ...

          По второто - заявиха ми, че било нямало теч на хидравлична течност. Било моторно масло. И това при положение, че съм им казал, че съм доливал хидравлична течност, щото е била под минимума и кой точно маркуч е омазан и под него има следи от теч.
          Едно тръкване с бяло парцалче или салфетка показва, че разлятата течност е с червеникав цвят, а не черна, каквото е маслото от двигателя.

          Т.е. в конкретният случай официалният сервиз не беше отстранил нито една от двете неизправности, заради които отидох при тях ...
          Лошо че не разбираш нищо от двг. В БГ трябва да разбираш от всичко иначе си свършен, особенно ако нямаш дебела банкова сметка която да покрива твойте и най-вече чуждите грешки. Като имах предвид Хюндай си мислех за Хюндай а не за БГ фирмите и сервизите които ги представят. В тях работят същите "наши" хора като навсякъде другаде. На кой му пука колко ще те набутат за ремонт, щом караш галопер начи си нещо по по най и може да те доят. За съжаление такива са нашенските разсъждения. За моя пикап има същото мнение, само че мнениепреносителите не знаят, че да речем в ОАЕ този тип автомобили се купуват само и единствено за работни добичета на фирмите. Абе сбъркана работа. А да си чувал за части втора ръка нали разбираш че като ти сменят някой чарк в сервиза, който по принцип си работи и не се нуждае от подмяна, после тоя чарк се продава да речем на половин цена и ето как някои монтьори изкарват някой лев допълнителнително - и те хранят гърла нали? Търси си познат поне да не те излъже от какво реално имаш нужда.
          ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

          Коментар


          • #65
            Първоначално публикуван от D-MAX
            Лошо че не разбираш нищо от двг. В БГ трябва да разбираш от всичко иначе си свършен, особенно ако нямаш дебела банкова сметка която да покрива твойте и най-вече чуждите грешки.
            . ..
            Търси си познат поне да не те излъже от какво реално имаш нужда.
            Ами лошо, ама няма как да разбирам от всичко. Ще стана твърде всестранно развита личност, пък развитият социализъм отдавна се капична
            Ама от зор взех лека - полека да се образовам. И електронен каталог с резервните части съм си намерил, та хюндайци днес само дето се хабиха да изрязват каталожните номера от офертата, която бяха приготвили само да ми покажат, пък аз си поисках копие.

            Доколкото мога да преценя, този път май не се опитват да ме набутват с излишни части, но пък са направили сметката по такъв начин, че реално пак искат да ми втъкнат поне хилядарка отгоре. Примерно като ми оферират чарковете поотделно, вместо като комплект, който е по-евтин.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #66
              Ами само главата да те набутат да смениш без нужда, само за да си вържат гащите и си доста вътре

              Коментар


              • #67
                Първоначално публикуван от Паджеровод
                Ами само главата да те набутат да смениш без нужда, само за да си вържат гащите и си доста вътре
                Така е. Обаче, колкото и да ми е неприятно, ми се струва, че може би ще е по-добре да сменя и главата.
                Щяхме да го избегнем това, ако проблемът беше установен преди да се строши същата част за втори път.
                Първия път освен оста на кобилиците беше отишла само една пета, която беше заварена.
                Сега пораженията са повече - 2 счупени, 1 пукната, другите отскубнати.

                Както ми казват в сервиза и (по-важно) както виждам в каталога на Хюндай с части за Галопер-а, петите вървят в комплект с главата. Отделно ги няма като част със собствен каталожен номер.
                http://forum.fishing-mania.com/album...dc48df3224.jpg
                При положение, че по главата има един куп други чарколяци, които могат да се поръчват и отделно, това поне на мен ми изглежда, че не е случайно.
                Вярно е, че мога да се запъна и да спестя сега някоя и друга стотарка като пак си играем със заварки на пети и ремонтиране на разбити резби, ама като си помисля, че заради това може в един хубав ден пак да звънкам на "Пътна помощ" да ме прибира отнякъде и пак да започваме от изходна позиция щото оста на кобилиците пак изпраскала (примерно щото заради заварките петите са били малко не както трябва) ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #68
                  брат ми живее и съответно си поддържа Маздата във фирмен сервиз в Мюнхен... - действително там не се церемонят с частите, а сменят наред и винаги комплект, но не за да те натоварят - точно обратно... понеже труда е много скъп, по-добре с едно ходене да ти сменят всичко, в което се съмняват, че е за смяна, отколкото да разглобяват 3 пъти... а за цените на частите... Мигачът, за който в Стар Моторс му искаха 160лв в сервиза на Мазда в Мюнхен се оказа... 26 Евро...

                  разбира се и там сервизирането струва нерви и време /е, не чак като тук/ - затова хората предпочитат да плащат лизингови вноски, отколкото сметки в сервизите...

                  Проблема е, че тамошните месечни вноски от 400-500 евро у нас са съизмерими с цената на 90% от колите...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #69
                    Мдам... Нямаш избор май. Пораззвънкай и на ония телефони от връзката която ти дадох, белким отнякъде излезе нещо.

                    Коментар


                    • #70
                      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                      няма никакви леещи дюзи - двигателя работеше съвсем чисто /без пушек/ като го гледахме... ако дюзите пикаят, така че да влезе нафта в маслото, трябва да е димна завеса зад него
                      Скланяме се към извода, че e много вероятно навлизането на дизел в маслото е станало най-вече при първото трошене на оста на кобилиците, когато се наложи да се добирам на 2 цилиндъра от Ихтиман до София, а след това от къщи до сервиза. Колко ли нафта се е изляла в двата неработещи цилиндъра?!?

                      После вероятно се е добавило и още, когато в петък историята се повтори. Макар че този път потрошаването беше "по-качествено", та не можах да мина някакво съществено разстояние.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #71
                        петите вървят с главата защото са си едно цяло и са шлайфани като такова в завода има начини да се сложат и други пети ако се намерят или се заварят старите да се намалят където лягат в главата и де се прекара тунела на координат машина, но става дълга и широка, нафтата си е минала през сегментите на неработещите цилиндри
                        а защо се чупи някой обесни ли

                        Коментар


                        • #72
                          Първоначално публикуван от Kaishin
                          а защо се чупи някой обесни ли
                          Днес я доставих в сервиза, който ще я прави. На първо четене се появи предположение, че поради някаква причина е имало недостатъчно смазване на някои места (и двата пъти се чупи на 3 части и то май на същите места), но човекът не искаше да прави категорични изводи преди да е могъл да огледа по-подробно какво е положението.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #73
                            за някакъв вал говорехте че бил износен ако от там губи налягането е нормално да няма мазане, кое се чупи кавал на кобилиците ли има или разпр. вал

                            Коментар


                            • #74
                              Първоначално публикуван от Kaishin
                              за някакъв вал говорехте че бил износен ако от там губи налягането е нормално да няма мазане
                              2 от гърбиците на разпределителния вал бяха така изтъркани, че си имаше направо "канали". Ама се чудя дали това износване е причина за влошено мазане или влошено мазане е причинило такова износване?
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #75
                                И на мен така ми се чупи вала , на края се установи че от претатягане на болтовете който го държат за глвата ( в смисъл резбите в главата са тръгнали и изтърват в един момент) . Пренавих резбите и спря да се чупи

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X