Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работи като вършачка и няма мощност (Хюндай)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
    не е нито от маслото, нито от горивото... за толкова малък пробег /няколко месеца/ и с М10 да го караш, няма да се счупи...

    няма никакви леещи дюзи - двигателя работеше съвсем чисто /без пушек/ като го гледахме... ако дюзите пикаят, така че да влезе нафта в маслото, трябва да е димна завеса зад него

    както вече писах веднъж, най-вероятно си е чиста измама - двигателя е "закрепен" колкото да се продаде с добавки и т.н. и като се покара малко и се смени маслото и измамата "лъсва"...
    Нещата се попроясняват.
    Отново оста на кобилиците е счупена на 2 места. Най-вероятната причина са надрани 2 гърбици на разпределителния вал. А причината за надирането пък най-вероятно е нормално износване. Все си мислех, че предишният собственик е пипнал километража, но мръсното копеле направо се е оляло - реалният пробег е по-скоро към 200 хиляди, т.е. над двойно в повече.
    Друг е въпросът, че при предишната смяна на оста на кобилиците просто е трябвало да се забележи сериозното надиране на разпределителния вал. Не мога да си обясня как може да не се види такова нещо

    Сега резултатът от невиждането и неоправянето е отново строшена на 2 места ос на кобилици, потрошени и пукнати пети на въпросната ос, строшени част от кобилиците. Едно на ръка си е разпределителния вал, който така или иначе си е бил за смяна.
    Нафтата в маслото с последващото влошено мазане само допълнително може да е влошила нещата.

    Генералният въпрос в момента ми е трябва ли да се сменя глава, при условие, че по нея засега май не е открито нещо счупено /не е сваляна още/. От официалния сервиз ми твърдят, че едва ли не било задължително като се сменят петите на оста на кобилиците и разпределителния вал да се смени и главата, щото иначе нам си кво нямало да бъде съосно. Пък аз нещо не мога да им повярвам от раз. Не че вече имам особена вяра в автосервизи де.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от V93
      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
      не е нито от маслото, нито от горивото... за толкова малък пробег /няколко месеца/ и с М10 да го караш, няма да се счупи...

      няма никакви леещи дюзи - двигателя работеше съвсем чисто /без пушек/ като го гледахме... ако дюзите пикаят, така че да влезе нафта в маслото, трябва да е димна завеса зад него

      както вече писах веднъж, най-вероятно си е чиста измама - двигателя е "закрепен" колкото да се продаде с добавки и т.н. и като се покара малко и се смени маслото и измамата "лъсва"...
      Нещата се попроясняват.
      Отново оста на кобилиците е счупена на 2 места. Най-вероятната причина са надрани 2 гърбици на разпределителния вал. А причината за надирането пък най-вероятно е нормално износване. Все си мислех, че предишният собственик е пипнал километража, но мръсното копеле направо се е оляло - реалният пробег е по-скоро към 200 хиляди, т.е. над двойно в повече.
      Друг е въпросът, че при предишната смяна на оста на кобилиците просто е трябвало да се забележи сериозното надиране на разпределителния вал. Не мога да си обясня как може да не се види такова нещо

      Сега резултатът от невиждането и неоправянето е отново строшена на 2 места ос на кобилици, потрошени и пукнати пети на въпросната ос, строшени част от кобилиците. Едно на ръка си е разпределителния вал, който така или иначе си е бил за смяна.
      Нафтата в маслото с последващото влошено мазане само допълнително може да е влошила нещата.

      Генералният въпрос в момента ми е трябва ли да се сменя глава, при условие, че по нея засега май не е открито нещо счупено /не е сваляна още/. От официалния сервиз ми твърдят, че едва ли не било задължително като се сменят петите на оста на кобилиците и разпределителния вал да се смени и главата, щото иначе нам си кво нямало да бъде съосно. Пък аз нещо не мога да им повярвам от раз. Не че вече имам особена вяра в автосервизи де.
      След ремонта пак се счупило егати работата? каде ти правиха ремонта?
      no signature no problems

      Коментар


      • #48
        ами прочети темата от началото!
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
          ами прочети темата от началото!
          Следя я от самото начало, но пише че са го разглобили в Мотоексперт, може да са го сглобили другаде ? ако все пак е там това говори доста лошо за сервиза им затова исках пояснения
          no signature no problems

          Коментар


          • #50
            Износването на гърбиците или по-точно надирането най вероятно е от лошо мазане(с ново и относително добро масло тва не може да стане). Причините са или че маслото не смазва добре съответния възел, поради бълвочите които е използвал предишния собственик за да закърпи колата и да я пробута, или има случаи в които горивото прониква през ГНП в маслото и резултатът е налице(при положение че дюзите са в ред и двг не пуши). Няма как другояче дизела да проникне в маслото, така че да скапе двг толкоз бързо. Ако излезе виновна помпата, май определено трябва да се замислиш за нов двг. Дано да не съм прав. Че аз знам, че Хюндай работят качествено и се учудвам че имаш такива проблеми. Повярвай ми НАДИРАНЕТО НЕ Е НОРМАЛНО ИЗНОСВАНЕ!!! Пздрави и дано да не съм прав!
            ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

            Коментар


            • #51
              значи на всяка цена прегледай и ГНП-то, че ако е прав Д-МАХ да не го правиш 3-ти път!

              а дали надирането може да е причинено от по-раншно каране с недостатъчно масло? или някаква друга подобна причина?
              опитвам се да стигна до първоизвора на проблема...

              при моята тойота всичко беше станало пораби изхвърляне на маслото през старата турбина... чичката след това го карал по магистралата без масло докато изтропал коляновия вал ядосал се и вместо да купи нова турбина и да направи ремонт, я махнал, сменил сегменти и биелни лагери, сипал туй-онуй и хоп! продал я на г-н Шаран /моя милост /
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #52
                Кат чета Тедо и като имам в предвид че сте си купили автомобилите от БГ собственици, може би не е лошо да поразчанчиш двигателя и да го поогледаш по добре от вътре, защото като нищо, новото може да се окаже единствена алтернатива. Ей западняците не са цвете за мирисане в експлоатацията, ама поне спазват това което е предписано по книжка. При нас към шофьорската простотия като добавиш на всяка цена да се купи най-евтиното(масло да кажем), и да се кара с нафтата от багера на бай Иван, че излиза с 30ст по-евтино, резултатите ги виждаме. Лошо е че ся ще трябва Вие да плащате. Всичко е от безотговорност. На входовете на БГ трябва да сложат " Добре дошли в страната на Безотговорността" или пък " Добре дошли в страната на невероятните невъзможности". Хайде със здраве че пак се ядосах!
                ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                Коментар


                • #53
                  що "да плащаТЕ" - моя още си е тип-топ да чукна дърво, а и нямам никакви съмнения, че километрите са му реални /купих го на 83000/...

                  като се сетя тогава, на V93 джипката беше с един гаден калъф на волана и ми беше на устата да питам за какво са го сложили /при положение, че фабрично на нашата версия е прекрасен кожен волан/, а то явно е бил протрит яко!
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #54
                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                    що "да плащаТЕ" - моя още си е тип-топ да чукна дърво, а и нямам никакви съмнения, че километрите са му реални /купих го на 83000/...

                    като се сетя тогава, на V93 джипката беше с един гаден калъф на волана и ми беше на устата да питам за какво са го сложили /при положение, че фабрично на нашата версия е прекрасен кожен волан/, а то явно е бил протрит яко!
                    Имах предвид че V93 ще трябва да плаща. А тия белези с износените от пипане елементи са явен показател! Един приятел си беше харесал пасат 99 ужким на 150000 ама като му видях скоростния лост и по точно кожата износена та чак пробита. Това беше карано, карано и ръчкано до спукване, и за тая работа 15000лв. Добре че приятеля ми се отказа! Мнооого трябва да се гледа и проучва и чак тогава да се плаща особенно в БГ.
                    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                    Коментар


                    • #55
                      като чета тази тема й направо настръхвам......не мога да помогна но ти желая да се оправи мотора както трябва.............
                      всички коли се развалиат даже й новите аз поне сам го изпитал..........не си мислете че само във бг стават фалове навсякъде е пълно със хора дето не си свършват добре работата........
                      поздрави...........

                      Коментар


                      • #56
                        Първоначално публикуван от D-MAX
                        има случаи в които горивото прониква през ГНП в маслото и резултатът е налице(при положение че дюзите са в ред и двг не пуши). Няма как другояче дизела да проникне в маслото, така че да скапе двг толкоз бързо.
                        Коментирам случая защото съм със същия двигател, но в оригиналната му японска версия. ГНП то в случая няма общо с мазителната уредба (маслото) на двигателя и следователно няма как от него да влезе гориво в маслото. Единствения път е този който споменах по-горе. Друг е въпроса дали НАИСТИНА е имало такова. Нивото на маслото може да се повиши и по други причини.

                        Коментар


                        • #57
                          Първоначално публикуван от D-MAX
                          Износването на гърбиците или по-точно надирането най вероятно е от лошо мазане(с ново и относително добро масло тва не може да стане).
                          ...
                          Няма как другояче дизела да проникне в маслото, така че да скапе двг толкоз бързо. Ако излезе виновна помпата, май определено трябва да се замислиш за нов двг. Дано да не съм прав.
                          ...
                          Повярвай ми НАДИРАНЕТО НЕ Е НОРМАЛНО ИЗНОСВАНЕ!!!
                          Аз си нямам и хабер от понятие от двигатели и това, което съм написал по-горе относно възможните причини, е препредаване на това, което са ми казали в сервиза. Доколко може да се вярва на сервизи вече е друг въпрос. :x Но това, което ми беше казано тази сутрин беше:

                          1. Надирането на гърбиците на разпределителния вал е възможно да е от естествено износване след 150,000 км. Че джипката е на над 150,000 няма вече никакви съмнения ...

                          2. Възможно било дизел да попадне в маслото като следствие от недобра работа на клапаните, предизвикана от надирането по т.1

                          Дали тези две неща са възможни аз нямам представа. това ми казва поредният специалист.

                          Че аз знам, че Хюндай работят качествено и се учудвам че имаш такива проблеми.
                          Проблемът по двигателя не е предизвикан от работата на сервиза на Хюндай. Независимо от това обаче, аз си позволявам да имам известни задръжки по отношение положителната оценка на работата им. Основанието ми е, че миналата седмица колата беше при тях за да направят 2 неща: да отстранят тегленето в ляво и да отстранят теч в хидравликата на кормилното управление.

                          По първото - взеха ми пари за реглаж на предница и ми казаха, че тегленето е отстранено - били направили пробно каране. Да, ама не. За 60-ната километра, които минах преди Галоперът да се строши, установих, че както и преди си тегли в ляво. За да върви право трябва да държа волана леко вдясно. Пусна ли го - тръгвам наляво.
                          Явно е, че вероятно само със стандартен реглаж на предница работата няма да се оправи. Ама вече във втори сервиз стигат само до там ...

                          По второто - заявиха ми, че било нямало теч на хидравлична течност. Било моторно масло. И това при положение, че съм им казал, че съм доливал хидравлична течност, щото е била под минимума и кой точно маркуч е омазан и под него има следи от теч.
                          Едно тръкване с бяло парцалче или салфетка показва, че разлятата течност е с червеникав цвят, а не черна, каквото е маслото от двигателя.

                          Т.е. в конкретният случай официалният сервиз не беше отстранил нито една от двете неизправности, заради които отидох при тях ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #58
                            Специално за софийския сервиз на Хюндай , когато ти разказват коя точно част да смениш не бързай да им я поръчваш - можеш да провериш цените в Гърция и евентуално да вземеш резервната част от там на доста по-добра цена (тази информация е за лека кола, а въпросната соната спестила известни суми на собственичката, която голяма част от сменяните части взима от Гърция)


                            а и на диагностиката не им вярвай в същия софийски хюндайски сервиз никой не успся да каже, че на същата сонатата и е изместена геометрията (това от удар) , но на работещите там след всякакви диагностики това не им стана известно

                            Коментар


                            • #59
                              Първоначално публикуван от D-MAX
                              Кат чета Тедо и като имам в предвид че сте си купили автомобилите от БГ собственици, може би не е лошо да поразчанчиш двигателя и да го поогледаш по добре от вътре, защото като нищо, новото може да се окаже единствена алтернатива. Ей западняците не са цвете за мирисане в експлоатацията, ама поне спазват това което е предписано по книжка. При нас към шофьорската простотия като добавиш на всяка цена да се купи най-евтиното(масло да кажем), и да се кара с нафтата от багера на бай Иван, че излиза с 30ст по-евтино, резултатите ги виждаме.
                              Ами то не е като да имаш много избор. Или от БГ собственици, или от БГ автоджамбази. Все тая, ако ме питаш мене.
                              Аз си имах едно на ум, че е най-вероятно километражът да е пипан, но наистина не очаквах да е ЧАК толкова.
                              Освен това, хубаво казваш да го "поразчанча", ама как да стане тази работа, като на мене това не ми е работа, а намирането на сервиз, в който да се свърши тази работа като хората се оказва проблематично ...
                              А западняците не мисля, че са по-добре от нашенци. Просто повече карат нови коли, а там не е като да имат много избор - трябва да спазват условията за гаранцията. Това, което правят техните сервизи обаче изобщо не е по-различно от нашенските юнаци. В цивилизованата Скандинавия ми се наложи да сменя няколко оторизирани сервиза, доде на края не ми писна и се спрях на този, който беше най-близо до офиса. Само гледах да вкарвам колата на резерва, че съм имал случай от половин резервоар да си я взема на светеща лампа.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #60
                                Това още веднъж може да ти докаже че същите части се намират и доста по-евтино, всички знаем че Гърция не е меката на евтините части. Ама каквото си знае баба това си бае...
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X