Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Галопер: Части и ремонти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Галопер: Части и ремонти

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    Не, там наистина е вакуум и това е актуатора на ЕГР-а. Този отляво е на уейстгейта и там е налягането на турбото. Най вляво е предпазния клапан, пак на турбото.
    Демек прекъсваш маркучето на средния актуатор, това с оплетката
    Сърдечно благодаря !
    Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

    Коментар


    • От: Галопер: Части и ремонти

      Колега nabajani какъв модел е турбо-манометъра, откъде го пуснахте вътре в купето?
      Благодаря

      Коментар


      • От: Галопер: Части и ремонти

        Първоначално публикуван от sangyong Преглед на мнение
        Колега nabajani какъв модел е турбо-манометъра, откъде го пуснахте вътре в купето? ....Благодаря
        Не ми е подръка в момента колега , от китайския продавалник (алиекспрес) си го поръчвах -
        така изглежда ....Натиснете снимката за да я уголемите

Име:rBVaR1qiLkKAIgjXAAPgdjEgoqg055.jpg
Прегледи:1
Размер:89.4 КБ
ID:5822309
        струваше десетина долара. Но още не съм го монтирал ..... трябва да му мисля някакъв крепеж и да стои между приборното табло и това с жироскопа...За вкарване в купето има 2 варианта - оляво има една гумена тапа през която минават кабели , или пробиване на нова дупка през ламарините.
        Последно редактирано от nbajani; 15-10-19, 21:46.
        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

        Коментар


        • Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнение
          От: Галопер: Части и ремонти


          eto...

          .
          Декември сложихме вече правилния размер - същия модел хъбове и засега държат. Не дрънкат и не се саморазхлабват. Но пък и тежки натоварвания все още не са видяли. От сорта на дърпане на ремарке с дърва из горските дерета.


          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

          Коментар


          • Колеги, някой имал ли е проблем с ел. стъклата на галопера?
            При мен машинки и копчета работят, но държача на стъклото се е разкривил и стъклото задържа като е затворено, а механизма си слиза до долу. Така в един момент стъклото натежава и пада във вратата. Нагоре си се вдига нормално, но не се знае до кога.
            Някой с подобен проблем и работещо решение или единствения вариант е да се смени целия държач, който е комплект с моторчето?

            Коментар


            • stankos
              stankos коментира
              Редактиране на коментар
              Аз преди 2-3 години ги свалих , почистих и залепих със силикон. До момента няма проблеми !

          • Първоначално публикуван от ka_l_ojan Преглед на мнение
            Колеги, някой имал ли е проблем с ел. стъклата на галопера?
            При мен машинки и копчета работят, но държача на стъклото се е разкривил и стъклото задържа като е затворено, а механизма си слиза до долу. Така в един момент стъклото натежава и пада във вратата. Нагоре си се вдига нормално, но не се знае до кога.Някой с подобен проблем и работещо решение или единствения вариант е да се смени целия държач, който е комплект с моторчето?
            На шофьоската врата (двувратка е) ми се беше развило едно болтче на задната релса и правеше подобен проблем. Не виждам в механичен аспект какво би могло да се счупи непоправимо (стъклото и електриките са друго) . Разглобявай и гледай. По моргите има части , но не вяврам да трябва нещо за в тоя случай.
            Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

            Коментар


            • Разглобих, почистих добре релсите и пръснах със смазка, залепих стъклото за долната релса със силикон. Проблема е в "нитовете" , които закрепват една за друга релсите и са износени и така мърдат във всички посоки като се движи стъклото. Имаше и следи от предишни опити за ремонт. Явно ще трябва да поръчам цял механизъм.

              Разглобих и почистих автоматичните хъбове. Резултат: единия беше омазан с голямо количество грес, а другия беше почти сух. Напръсках обилно със смазочен спрей след като изчистих и ги сглобих така (без силикон и без уплътнения защото са скъсани). Продължавам да нямам предно Струва ми се, че единия (сухия) не работи както трябва.
              Та продължавам да се оглеждам за ръчни. Варианти от 106 лева бройката (от колос), AVM 330/380 лева/комплект, и китайско копие на айсин за 220 лева двата.
              Някой ако има други предложения да пише тук или на лично съобщение.

              Като бонус имам и бая сериозен теч на антифриз. Забелязва се като се покара джипа да загрее и след 10-15 отдолу прави локвичка. Някъде под турбината се пада локвичката, а като изстине за цяла седмица няма точка отдолу.
              Сменен е воден радиатор (нисенс) и долния маркуч към него, както и капачката на радиатора. Водната помпа също е сменяна скоро според предишния собственик..

              Коментар


              • Първоначално публикуван от ka_l_ojan Преглед на мнение
                Имам работещи автоматични хъбове , ако те интересува пиши на Л.С. -


                ,,, но само В случай че си около Сф...

                Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                Коментар


                • ka_l_ojan
                  ka_l_ojan коментира
                  Редактиране на коментар
                  Основно ще го ползвам за извън пътя и мисля направо да приключа проблема с поставянето на едни ръчни. Благодаря все пак!

              • Намери се теча на антифриз откъде идва. Тапите на блока са ръждясали и се разпадат. Намерихме 3 под изпускателния колектор и от другата под нафтовата помпа 2 или 3 (още не е ясно).
                Има и една тръба, която не намирам никъде. Някой може ли да удари едно рамо.
                Номера й: 2543142853, https://lh3.googleusercontent.com/pr...QN8w5N1UEJMpFI

                Коментар


                • ka_l_ojan
                  ka_l_ojan коментира
                  Редактиране на коментар
                  UP: Намерих тръбичка втора ръка (оказа се трудна задача). Ще я видим утре дали става.
                  Цената на новата не е много по-различна, но е с доставка до 10 дни, а майстора не ми дава толкова време.

              • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                От: Галопер: Части и ремонти

                Писах в руския форум на галоперите,един момък писа че имал същия проблем след обслужване на колата в сервиз.Не му нахлузили маркуча докрай и задрал в шайбата и го прерязал.

                При мен на тръбата на радиатора има едни контри,които не позволяват да го наденеш повече от колкото е предвидено.Проверих на оригиналното и на новото.Там няма грешка,остава само дължината на ремъците да е сбъркана,само да намеря старите и ще стане ясно.

                Ще взема да погледна и тампоните на мотора ,защото при форсаж,мотора мърда спрямо радиатора ,тоест радиатора си е неподвижен,докато мотора се накланя настрани,обаче за да опре в гуменото съединение,трябва да мръдне сантиметър напред.Макар и да не съм забелязал да тресе
                Забравил съм отчет.

                Тампоните на мотора бяха скъсани.Смених ги,оказа се и че долния болт на стойката на динамото не е бил стегнат.Вследствие на това,металния болт е трил и изял алуминиевата стойка , съответно стойката застава на криво и шайбата опира в маркуча,тази липса на съосие,се вижда единствено като се гледа отдолу.Стегнах болта и стойката се изправи,вече половин година няма дерт.Ако се наложи,ще наваря алуминия и ще го разпробия наново,но засега е Ок.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • Здравейте , дали някой знае - еднакви ли са горивните резервоари на къса и дълга база Галопери ? Визуално тоя на 5 вратия е по голям - дават го че е 92 литра.

                  В нета не откривам инфо за късата база.Според мен не е повече от 80 лт.
                  Моя когато се напълни повече от три-четвърти започна леко да прокапва...
                  Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                  Коментар


                  • Roninn
                    Roninn коментира
                    Редактиране на коментар
                    Имат разлика в обема,дългия е 96 литра късия 60 и нещо

                • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-08-02_01-07-04.jpg
Прегледи:207
Размер:233.6 КБ
ID:6630307Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-08-02_01-07-31.jpg
Прегледи:183
Размер:225.0 КБ
ID:6630308Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-08-02_01-07-32.jpg
Прегледи:196
Размер:206.2 КБ
ID:6630309 Както по напред съм писал - преди време сложих механични хъбове (китайски). Само че бяха сухи , а тогава нямах грес под ръка.
                  За 3-4 месеца каране изглеждат като от кутията. Както и да е - вече са натъпкани с грес.
                  Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                  Коментар


                  • Да рискувам ли да сипя моторно масло 5w40 фулсинтетик ?

                    да не вземе да се сецне нещо Коня

                    Сега е с 15W40 минерално
                    Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                    Коментар


                    • Roninn
                      Roninn коментира
                      Редактиране на коментар
                      Аз го карам с 5w40 пълна синтетика,пали леко зима и лято,единствено недостатък е че гори литър два на 10-15 к.километра.С полусинтетика не пада маслото,или поне не съм забелязал.

                      По добра защита от пълна синтетика незнам да има.

                  • Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнение
                    Да рискувам ли да сипя моторно масло 5w40 фулсинтетик ?

                    да не вземе да се сецне нещо Коня

                    Сега е с 15W40 минерално
                    Нищо няма да му стане, но на тоя архаичен двигател много модерно масло му иде . Аз Паджерото го карам с 10/40 - стига му толкова.
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                      Нищо няма да му стане, но на тоя архаичен двигател много модерно масло му иде . Аз Паджерото го карам с 10/40 - стига му толкова.
                      Просто ми изпадна на атрактивна цена , 7 лт. влязоха в М Б 320 цди , 13 литра остават....

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-08-14_23-32-01.jpg
Прегледи:163
Размер:221.3 КБ
ID:6634761

                      Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X