Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

    Аз имах предвид точно АБС - сработването при екстрено спиране, а не ТС, за което Емича1 казва....
    При активно спиране АБС обикновено започва да сработва на колелото с най-малко сцепление. Но при включено 4х4 намаляването на въртящ момент на едно колело би оказало влияние като рязко спиране на останалия мост - би внасяло големи смущения при търсенето на граничното спиране от страна на АБС...
    Затова и целта на производителите е да се 'развърже' цялата трансмисия, за да може работата на АБС да не бъде смущавана от други фактори, като прехвърляне на спирачния момент към друго колело/мост...
    А относно 'изключването на 4х4' аз го прочетох тук (и на доста други места има същия цитат):
    http://www.awdwiki.com/en/honda/
    Honda's Real Time Four Wheel Drive System. Normally front wheel drive vehicle. Torque transfer to rear axle via multi-plate clutch. Dual pump system is used to apply pressure to the clutch. It also disengages the clutch when braking to allow ABS work smoothly.
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #92
      От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

      Що търсим сложно обяснение на простото?При абсололютен механичен вариант на двойната помпа,всякаква външна намеса е невъзможна.Но косвена има.
      Необходимо условия за зацепване на помпата е тяга откъм един от двата моста.ЗАщо не само предния ,който е двигателен?Защото на заден пак трябва да задейства,което значи ,че реверсната помпа ще затвори съединителите и когато се движим напред с моторна спирачка,ако предните гуми загубят сцепление.В общия случай при движение напред,с газ и включено задно предаване...при пускане на газта,задното ще изключи,защото прекъсваме тягата.След това чак може да натиснеш спирачката,че да тръгне абс и дрън дрън.После,ако натиснем спирачка докато подаваме газ с включено задно.Говоря за натискане на спирачката с левия крак ,докато с десния подаваме газ....Какво ще стане?Дифа предава по-малко от 50% назад.За да седи включен раздатъчния съединител пак е необходима тяга,демек разлика между преден и заден мост.Ако с натискане на спирачката тягата отпадне,съединителя разкача.Защо?Предните спирачки имат по-голяма сила от колкото задния мост.От тук първо ще падне тягата на двигателния мост,съответно ще се изравнят по въртящ момент,което пък е условие за изключване.Чак след това може и да се стигне до включване на АБС,но то преди него всичко е изключено...

      Отделно дърпам ръчна в движение, итя не работи,защото двойното е включило и задния мост кърти накладките,но няма да спре....
      Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
      Disco 1 бекъп
      Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

      Коментар


      • #93
        От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

        Маркони съгласен съм с това:
        В общия случай при движение напред,с газ и включено задно предаване...при пускане на газта,задното ще изключи,защото прекъсваме тягата.След това чак може да натиснеш спирачката,че да тръгне абс и дрън дрън.

        И точно тази логика,ме кара да мисля, че ABS , не влияе на 4х4-то при нас.
        / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

        Коментар


        • #94
          От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

          Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнение
          .....
          Необходимо условия за зацепване на помпата е тяга откъм един от двата моста.ЗАщо не само предния ,който е двигателен?Защото на заден пак трябва да задейства,което значи ,че реверсната помпа ще затвори съединителите и когато се движим напред с моторна спирачка,ако предните гуми загубят сцепление...........
          Имам спомен, че хидравличната верига в задния диф на първите СР-В беше така направена, че многодисковия съединител се задейства само при по-високи обороти на предната помпа. При по-високи обороти на задната помпа, няма налягане, което да стегне пакета. Това при движение напред.
          При движение назад, съединителя се задейства независимо коя е изпреварващата помпа.

          Коментар


          • #95
            От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

            Първоначално публикуван от swartalf Преглед на мнение
            ..., жив и здрав.
            Здравей Swartalf.., от все сърце ти желая същото..! Извинявам се..,ако наистина съм те обидил , изобщо ни съм имал такова намерение..,нали затова използвам толкова много "емотикони"..,за да се вижда че тона е приятелски..! Предлагам ти да "заровим томахавката"..,и да проследим развитието на темата..,която за мен стана изключително интересна и образователна... Да не забравяме..,че човек се учи докато е жив..!
            SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

            Коментар


            • #96
              От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

              М/у другото.., горния пост№92 на Markony..,съвпада на 99% с моето мнение по темата.., но съм си оставил 1% за действието на 4х4 системата на CR-V(първа ген.), при спускане по хлъзгав път ,на принудителен празен ход...! Въпреки че съм карал доста по такива терени..,не можах да разбера(усетя),имам ли 4х4 при спускане.., или CR-V -то се държи като кола с предно предаване....!
              SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

              Коментар


              • #97
                От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                Ето малко информация от Бултрако:
                http://www.honda.bg/files/crv%20tech.pdf

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X