От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?
Краси, тази вечер си направих един експеримент.
Заглавих колелата на колата, на улицата пред блока, между двата срещуположни бордюра, с височина около 15см., където имаше утъпкан сняг и лед.
Първия опит беше с опряна предна дясна в предния бордюр и задна лява в задния бордюр, без засилка и лашкане. С изключена VSA и постепенно подаване на газта, колелата започнаха да боксуват и колкото повече газ давах, повече боксуваше и не искаше да се качи, нито на предния нито на задния бордюр.
С включена VSA ,си се качи и в двете посоки, почти при първия оборот на колелата след като забуксува.
Интересното е ,че за момент усетих и се чу много леко , някакво прищракване, на няколко много кратки интервала. Приличаше на включване/изключване, задържане/отпускане, тласъци или нещо от рода, абе не мога да го обясня точно.
При втория опит, но с двете предни и двете задни опрени в бордюрите /междуосието пасна точно/ , пак същото положение, без VSA си боксува на воля, върти всички колела, но си стой на място, включвам VSA и качва бордюрите и в двете посоки като при първия тест.
Не знам дали това е показателно, но смятам че изключи ли се VSA-то, се изключва и тракшъна.
Първоначално публикуван от krasi-mir
Преглед на мнение
Заглавих колелата на колата, на улицата пред блока, между двата срещуположни бордюра, с височина около 15см., където имаше утъпкан сняг и лед.
Първия опит беше с опряна предна дясна в предния бордюр и задна лява в задния бордюр, без засилка и лашкане. С изключена VSA и постепенно подаване на газта, колелата започнаха да боксуват и колкото повече газ давах, повече боксуваше и не искаше да се качи, нито на предния нито на задния бордюр.
С включена VSA ,си се качи и в двете посоки, почти при първия оборот на колелата след като забуксува.
Интересното е ,че за момент усетих и се чу много леко , някакво прищракване, на няколко много кратки интервала. Приличаше на включване/изключване, задържане/отпускане, тласъци или нещо от рода, абе не мога да го обясня точно.
При втория опит, но с двете предни и двете задни опрени в бордюрите /междуосието пасна точно/ , пак същото положение, без VSA си боксува на воля, върти всички колела, но си стой на място, включвам VSA и качва бордюрите и в двете посоки като при първия тест.
Не знам дали това е показателно, но смятам че изключи ли се VSA-то, се изключва и тракшъна.
Коментар