Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CR-V Клапани

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: CR-V Клапани

    Първоначално публикуван от lamercheto Преглед на мнение
    С газов инжекцион съм, че и със "система за омасляване". То всички ще стигнат до тук, кой по рано кой по късно . И все пак за тези километри колата си е спестила 10 глави поне. След 10-15 000 км. ще сложа новата глава и карам нататък .
    Тъжно колега! Според мен статистиката за B- серията ще я допишем повечето от нас през идните години/ при мен със сметнал след 4-5 години живот и здраве. А тая маслена измишльотина добре че не я сложих и аз, ми на всичкото отгоре някъде в червения форум четох, че и не се отразявала добре на катализатора. Иначе ти през тия 60 000км. колко често я препичаше над 3500 оборота за продължително време?
    "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

    Коментар


    • От: CR-V Клапани

      Първоначално публикуван от lamercheto Преглед на мнение


      Наистина интересен е въпроса кой колко е минал на газ?
      Пост-18 в тази тема, и е с обикновена газова!
      0осем9осем7шест0осем7едно
      Миро

      Коментар


      • От: CR-V Клапани

        Да, я кажи да не си некои рацер да я караш редовно с 4500-5000 оборота а и още нещо твоята 147 коньовата ли беше ?
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

        Коментар


        • От: CR-V Клапани

          С B20Z (147Hp) мотор е колата ми. Карам си я нормално. Колата не е бегачка както знаете . Грижите който полагам за нея са повече от тези за жената , просто всяко нещо си има живот. И както казах не ме е яд за клапаните а по скоро за измислицата с лубриканта. Купил съм вече нова глава, която би трябвало да изкара по 70000 с тези темпове. На пролет ще я сложа и ще направа дисекция на старата (снимки) .
          Последно редактирано от lamercheto; 04-01-13, 08:55.

          Коментар


          • От: CR-V Клапани

            За двигател на който максималния въртящ момент е при 4200 оборота и пълна мощност 147к.с. при 6500 оборота, не мисля че високите обороти са толкова фатални.По принцип и аз не съм фен на високите скорости,но по магистралата карам минимум със 120. На връщане от морето изминах около 150 кил. със постоянна скорост 140 и включен климатик ,това при около 3800 оборота по спомен, без да има следа от загряване над нормалната температура.Стрелката седи като закована. В тоя ред на мисли ,когато пътувах към Приморско по магистрала Тракия, на 13 с/у 14.08.2012. при скорост 120 кил. ме задминаха 2 ЦР-В със софийска регистрация, със доста по-висока скорост.Изглежда нямат притеснение за клапани. Второто ЦР-В ме поздрави със клаксон за което тенкю.
            CR-V 2.0i RVSi 147PS

            Коментар


            • От: CR-V Клапани

              Ако е на бензин няма проблем с оборотите, но на газ нещата седят мааалкоооо по различно, повтарям малко по различно за изпускателните клапани.
              Питах ламерчето кои е мотора щото ми прави впечатление че 147 кат чели са по податливи на тая "инфекция" дори по спомен някъде бях гледал, ако не се лъжа в сервиза на БРЦ имаше няква таблица на кои коли е препоръчително система за омасляване и там фигурираше този двигател, а уж не е по различен от В20В ама явно малкото промени при него за вдигане на мощността му оказват по голямо влияние върху клапаните и работата на газ. Но какато казва ламерчето главата е консуматив тои за тез 60 000 е спестил едно 5 хилки минимум а тва е наи малко изминалите км, мисля си че нормално ще държи около 100-120х.км. макар че руснаците дадоха различни цифри с по над 200х.км.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

              Коментар


              • От: CR-V Клапани

                Нашия "мощния" двигател всъщност е само с по-голяма компресия и изменени всмукатели. Според мен може би има значение настройката на газовата дали е направена да работи с по-бедна смес например на границата на светване на чека или за по сигурно е пообогатена същата. Вероятно и различните уредби с настройките си ще се окажат от значение. В такъв случай да почнем на 5000 км.да регулираме белким изкараме до 100000. Важно колегата да спомене дали при всеки реглаж хлабините на изпускателните клапани са били излезли вече от допустимия минимум или са били още в норма, тъй като предполагам че при преминат минимум на хлабината износването ще е повече и съответно ще иска повече въртене за да се обере.
                "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                Коментар


                • От: CR-V Клапани

                  Това колко често ще ги проверяваме и регулираме няма да ги опази, маи наи важна е коректната смес, аз ся като се позатопли ще проверя моите че вече са на към 15 без да съм ги пипал последно бяха 0,10 и 0,20 настроени ще видим мръдналили са, ако са ще ходя да видим с газаджите как е сместа на колата, макар че....., аз и сам мога да си я замеря, имам една такава правена ламбда "показалка" която съм монтирал на ланчата та горе долу там да мога да си глася сместа на обикновената агу. Та ще взема да я закача на хондата да видим кво показва.
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                  Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                  Коментар


                  • От: CR-V Клапани

                    Принципно съм съгласен че при изгарянето на газта температурата е по-висока, а оттам и температурата до която се нагряват клапаните.Но не можем да виним само газта.Всички купуваме коли на по 10-12 години и на 180 000-200 000 кил.За тези километри никой не знае колко пъти е правен реглаж на клапаните и колко са се накопали във главата.Това може да се види само като се разглоби двигателя.Но не съм чул за опция при закупуване на кола "разглобяване на двигател"
                    CR-V 2.0i RVSi 147PS

                    Коментар


                    • От: CR-V Клапани

                      Така е, тва е основния фактор, не може да се каже че газта ги е изяла за 60х.км. не се знае какво е било преди това. Не ми се вярва че ламерчето при всеки реглаж за тоя пробег е развивал почти по полвин и повече оборот при реглажа за да се стигне до - "няма на къде".
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • От: CR-V Клапани

                        Колеги, да не отварям нова тема, искам да попитам колко трябва да са хлабините на клапаните на СР-В ІІ генерация К20А4. Четох на едно място: всмукателни: 0.21-0.25 и изпускателни: 0.28-0.32. Някой може ли да потвърди или греша?
                        HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

                        Коментар


                        • От: CR-V Клапани

                          Аутодата твърди , че си прав.
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • От: CR-V Клапани

                            Здравейте колеги, след близо 22000км. на газ, 80% от които градско днес регулирах клапаните след първоначалния реглаж преди поставяне на газта. Всмукателните не бяха мръднали изобщо. При изпускателните, първи цилиндър и той почти не беше мръднал от настройката ми на 0,20мм. На останалите цилиндри не можах да вкарам 0,20мм. но вкарах лесно 0,15мм., което означава, че съм бил някъде на долната граница 0,16мм.Новите хлабини ми се получиха с развиване на 1/3 оборот някъде на главата на болта. / дано да има още много за въртене при следващите реглажи/. Интересно впечатление ми направиха свещите след около 4000км. цветът им беше керемиден, а старите винаги бяха по близо до белия цвят, а по сместа не е пипано нищо, но пък новите са с по-голамо топлинно число-6. Мисля че празния ход стана доста по-равномерен. Та така.
                            "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                            Коментар


                            • От: CR-V Клапани

                              И аз преди месец регулирах клапаните на моето ЦР-В 128к. като оставих всмукателните на 0,10 а изпускателните на 0,20 но определено се чуват изпускателните и ме дразнят мисля да ги намаля на долната граница.

                              Коментар


                              • От: CR-V Клапани

                                Стига бре, чуват се първите 5 мин та даже и по малко, и то ако слуха ти е като на заек и моите са 10 и 20 ама по хубуу така
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X