Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CR-V Клапани

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: CR-V Клапани

    Първоначално публикуван от koko_bongo_ton Преглед на мнение
    Може ли някой да даде подробно обяснение на самата процедура по реглажа,ако има и снимков материал ще е страхотно,така това ще стане много полезна ТЕМА за хората като мен и не мисля че е супер сложно просто трябва да се види от някъде за какво става въпрос.Ако вече има такава тема съжалявам просто не я открих.
    Прочети точно тази тема от начало.
    0осем9осем7шест0осем7едно
    Миро

    Коментар


    • От: CR-V Клапани

      Прочетох цялата тема преди да пиша..Просто може би не си представяш,че никога не съм свалял капака на двигател,а в момента и няма кои да ми помогне,в сервиз не ми се кара и ако няма описание някъде стъпка по стъпка,по възможност и със снимки няма да пипам,по добре да карам по лекичко и да изчакам за малко по-напред за да ми се направи реглаж от човек който го е правил.

      Коментар


      • От: CR-V Клапани

        Първоначално публикуван от koko_bongo_ton Преглед на мнение
        Прочетох цялата тема преди да пиша..Просто може би не си представяш,че никога не съм свалял капака на двигател,а в момента и няма кои да ми помогне,в сервиз не ми се кара и ако няма описание някъде стъпка по стъпка,по възможност и със снимки няма да пипам,по добре да карам по лекичко и да изчакам за малко по-напред за да ми се направи реглаж от човек който го е правил.
        В такъв случай,свържи се с някой колега който ви е по-близо,за да ви обясни нагледно.
        0осем9осем7шест0осем7едно
        Миро

        Коментар


        • От: CR-V Клапани

          За колегата да преговорим: "Разкази в картинки":
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:AdjustingValvesPage1.jpg
Прегледи:1
Размер:67.5 КБ
ID:5548169Натиснете снимката за да я уголемите

Име:AdjustingValvesPage2.jpg
Прегледи:1
Размер:72.6 КБ
ID:5548168
          Ако не се чувстваш уверен, не се наемай сам. 25 кинта на 15000км. ще ги преживееш някак.
          Последно редактирано от HONDAEXPLORER; 28-12-13, 08:11.
          "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

          Коментар


          • От: CR-V Клапани

            Благодаря колега,явно това е всичко необходимо,обяснява всичко,още днес почвам ,после ще пиша дали всичко е наред.

            Коментар


            • От: CR-V Клапани

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:AdjustingValvesPage1.jpg
Прегледи:1
Размер:45.8 КБ
ID:5548602Натиснете снимката за да я уголемите

Име:AdjustingValvesPage2.jpg
Прегледи:1
Размер:48.9 КБ
ID:5548603Двигател-B20Z1(предполагам,че и на другите двигатели от първа генерация на Хонда Цр-В е същото)
              Процедура по реглажа беше успешна.Всеки които внимава и не бърза ще се справи,около 15 мин. за разглабяне 1час реглаж и още 15мин. за събиране,оставих колата 4-часа след като я карах за да има по ниска температура от 38 градуса(а сега е и студено,лятото ще трябва повече) вдигнах колата на крик от към шофьора,включих на 5-та и въртях гумата обратно на часовниковата стрелка точно по ръководството(без да свалям свещите,малко трудно ,но става) до най-горна позиция на стрелката(Двете стрелки на валовете да сочат на горе поз.3 от ръководството) и се регулира 1-ви цилиндър(Смукателни примерно на 0.10 а изпускателни на 0.20) после през 90 градуса(само обратно на часовниковата стрелка) регулирах клапаните на ,3-ти,4-ти,2-ти цилиндър точно такъв е реда демек 2-ри идва на края.Пластините ги мушках също както са ги дали в ръководството от зад или от пред не от страни.Съмненията ми се оправдаха,имаше сериозни отклонения от над 0.5 десети от допустимото, оставих си старата гарнитура като капнах мако силикон в краищата на капака.Преди реглажа имаше доста почукване на клапаните,сега почти не се чуват.Други разлики в поведението на този двигател нямаше работи добре и това означава,че задължително на 20000км на бензин клапаните се проверяват,а на алтернативни горива и още по често.Благодаря за помоща на колегите и пожелавам на всички хора весело посрещане на новата година.

              Коментар


              • От: CR-V Клапани

                Да съживя малко темата.Преди 5 дни събрах смелост и си регулирах клапаните.След изминати 33 хил.км. -смесено газ-бензин.Зимно време повече на бензин.Ползвах указанията от анг.ръководство и мисля се справих добре.При завъртане на белезите ,гърбиците на вала идват в неутрално положение-нито отворил ,нито затворил.За въртене ползвах тресчотка с удължител 150 мм.Въртях и със свещи и със свалени такива,разликата не е голяма.Всмукателните клапани бяха добре-0.10 влиза свободно, 0.15 не.Всички изпускателни бяха натегнати.На всички 0.15 влиза или трудно или не влизаше, а на 2 цилиндър на единия клапан не влезе и 0.10 .Регулирах ги 0.15 влиза свободно ,а 0.20 трудно.Малко снимки преди реглажа.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:140.3 КБ
ID:5690449Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:143.8 КБ
ID:5690450
                Свещите ги свалих за да въртя по-лесно и да ги видя какви са.Откакто съм купил Хондата това и е първата проверка от мен. Марката е NGK -френски.Тунинговах с леко почукване разстоянието между електродите до 1 мм.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:1
Размер:71.9 КБ
ID:5690452
                Ръждата по свещите е от това че преди да я купя,бяха мили двигателя и съответно е влязла вода.
                Първи впечатления след реглажа и изминати 180 кил.На тихи обороти двигателя по-малко вибрира и стана една идея по-пъргав.Толкова от мен засега.
                CR-V 2.0i RVSi 147PS

                Коментар


                • От: CR-V Клапани

                  При мойта на 236 000 е и почна да тресе яко на празен ход. Като я купих на 167 не се чуваше мотора в Германия. След реглаж в събота от Zero (Слави) мотора не се чува и не трепва Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151114_095449.jpg
Прегледи:1
Размер:160.0 КБ
ID:5691244

                  Коментар


                  • От: CR-V Клапани

                    ..................Марката е NGK -френски.Тунинговах с леко почукване разстоянието между електродите до 1 мм.................


                    Тунинговай ги с нови по 10 лв са,реглажа е пропоръчителен на 20000 км ,и задължиелен на 40000.
                    Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
                    Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
                    Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
                    Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

                    Коментар


                    • От: CR-V Клапани

                      Първоначално публикуван от svjokera Преглед на мнение
                      ..................Марката е NGK -френски.Тунинговах с леко почукване разстоянието между електродите до 1 мм.................


                      Тунинговай ги с нови по 10 лв са,реглажа е пропоръчителен на 20000 км ,и задължиелен на 40000.
                      Скоро ще ги тунинговам с Denso TT ,а за реглажа зная периодите.Просто събирах смелост ,сам да ги регулирам.Защото в нашия град сервизите наблягат на ходовата част, с двигатели не и се занимава.За същото време което ще и отнеме реглажа,ще съборят цяла предница и ще изкарат повече пари и отстъпка от части.
                      CR-V 2.0i RVSi 147PS

                      Коментар


                      • От: CR-V Клапани

                        Здравейте ,
                        Търся някой колега от София който да ми покаже и регулира клапаните на хонда ЦРВ 1999г. - 147к.с. , че ми омръзна да се разправям със сервизи .
                        Благодаря предварително .

                        Коментар


                        • Оф.ехрт: CR-V Клапани

                          Колеги при поредния реглаж се оказа, че първият испускателен клапан на първи цилиндър неможе да се регулира. Ето какво направих аз. Свалих кобиличката и с мини шлайф изпилих около половин мм. След като я сглобих се регулира спокойно. Предполагам, че не е останал ход на винта поради ремонта на главата който правих предната година заради попадане на чуждо тяло в трети цилиндър и налагащо се разглобяване и ремонт. Тогава шлайфахме леглата на всички клапани, челата на клапаните и после пасване, при което самите клапани са се качили малко нагоре. Прилагам снимкина кобиличката преди и след изпилването. валих само малък ръб от отливката.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1216.jpg
Прегледи:1
Размер:69.4 КБ
ID:5697380Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1215.jpg
Прегледи:1
Размер:91.6 КБ
ID:5697381
                          Последно редактирано от spoko; 31-12-15, 08:41.
                          Honda CR-V I 2000 г.
                          0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                          Коментар


                          • От: CR-V Клапани

                            Привет колега spoko. За много години, живи и здрави, колеги!
                            Не е добре да пилиш леглото на кобиличката макар, че си признавам, че и аз лично го правих веднъж. Трябвало е по принцип когато сте шлайфали леглата на главата освен шлайфането на клапаните да намалите малко и отгоре стеблата на клапаните, където ги натискат кобилицитe. По удачно е това и в последствие много хиляди километри ще си караш със старите клапани и ще си свиркаш безаварийно. Само прави на около всеки 20 000 км. пробег проверка и евентуален реглаж. Моята Хонда е с ДВГ B20Z1 с изминати само при мен над 200 000 км. и то на метан, а колко е карана в Италия преди мен само господ Бог знае и стария й собственик! Писал съм в темата тук малко по нагоре в постове 150, 151, 153 и 156 та може да прочете да не се повтарям. Сега и на шише ракия да ме питат ще си призная каквото трябва по някой проблем по Хондата, макар че излезна доста корава машинка. Е, не че нямат кусури, но това е - ако щеш!

                            Само да вметна, че при последните две проверки няма и милимунда изменение в луфта при всичките изпускателни клапани, а само съм пререгулирал два - три смукателнти клапана, че им се бяха малко увеличилилуфтовете. Когато се налага реглаж при проверките ги оставям смукателните винаги с хлабина с пластина 10, а изпускателните с пластина 20. При пустия метан много се усеща ако нещо не е на ред по двигателя. На бензин е по трудно, а на пропан-бутан малко повече. Е, това е от ме, колеги. Още веднъж бъдете живи и здрави и много успехи в начинанията през новата 2016-та година!
                            Последно редактирано от poj160ar; 03-01-16, 15:55.

                            Коментар


                            • От: CR-V Клапани

                              След изминати 20 хил. след последния реглаж, днес направих проверка.Всички изпускателни в норма-0,15 влиза леко , 0,20 трудно или не влиза.Но на 1,2 и 3 цилиндър всмукателните са се охлабили.Влизаше 0,15.Оставих ги така.Не знам дали е голяма грешка.Ако е такава , ще ги регулирам.
                              CR-V 2.0i RVSi 147PS

                              Коментар


                              • От: CR-V Клапани

                                Първоначално публикуван от gecata1059 Преглед на мнение
                                След изминати 20 хил. след последния реглаж, днес направих проверка.Всички изпускателни в норма-0,15 влиза леко , 0,20 трудно или не влиза.Но на 1,2 и 3 цилиндър всмукателните са се охлабили.Влизаше 0,15.Оставих ги така.Не знам дали е голяма грешка.Ако е такава , ще ги регулирам.
                                Привет, регулиран клапаните както си трябва. Всмукателните клапани на 0,8, а изпускателните на 0,20. Двигателят иначе ще ти тресе на ниски обороти, ще е и по-тромав.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X