Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CR-V Клапани

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: CR-V Клапани

    И така да Ви кажа, че изминах още бая километри, колко бяха не помня. Но един ден работи колата на място и ми се стори, че леко прекъсва на ниски и като дам газ се усеща леко претрисане. Викам си на акъла, хайде май пак ще се отваряме и ще регулираме клапани. Отворих капака на клапаните на другата сутрин на студено и направих проверка, но всичко си беше ок в лувтовете - даже 2 пъти ги проверих. Викам си - ще я затварям пущината и ще видим какво ще излезе. Сглобих всичко, запалих и пак същата работа - леко претрисане на ниски на двигателя, а по принцип съм маниак на коли и се ядосах. Проверих всички маркучета и маркучища, серво, съединенията по метановата уредба след изпарителя, около рейката, но нищоооо. Оставих я да работи на бензин и пак същото нещо с претриснето, само че по-леко. Прегледах всичко по запалителната уредба - смених нови свещи, кабели и дистрибуторна капачка - и пак същата работа. Викам си на акъла "мамицата ти" и кола, ще взема да си смъкна кратуната и ще ти разкажа играта така и така й пилнах 3 колици и без това после няма накъде. Понеже беше "италианка" и като ги знам какви са "батлани", съм 100% сигурен, че не е виждала реглаж на склапани, а камо ли нещо друго.
    Смъкнахме кратуната, разглобихме я и видяхме, че клапаните бяха бели, но се бяха доста вкопали леглата и отстрани самите клапани някак си на "дъга", а не в правилен конус. Занесох главата във Враца при Митачето с нови изспускателни клапани и гумички, водачите си бяха екстра. Човекът я изшлайфа, фрезова леглата на клапаните в главата, препасна всички клапани /см. и изп./, наби новите гумички и сглоби главата. Монтирах всичко, запалих отново джипчето и пак същата работа. Ааааа така няма да я бъде си викам - остана вариант нещо в "пустата" метанова уредба да е. Отидох на София в Маргела направи Ицо проерка и хоп ЕДНА ДЮЗА на рейката се бъзикала в ниските /направи им пълно почистване с препарат и една машинка на ток - незнам как и викат/. След всичко това като запалих двигателя - а сега де ...... малеее като зароботи оня ми ти двигател едно такова хубаво, плътно, бре реже се като резачка и на бензин и на метан. Платих 30 лв за профилактиката и си тръгнах. Малееее сцепих и дупето до вкъщи - върви та се къса - ееее викам си това вече е друга работа.

    Не съжалявам за парите по ремонта - излезе ми всичко около 300 лева - с действията в горната статия само щях още малко да увелича агонията на клапаните, а сега вече всичко си е на мястото и бях спокоен. След като изминах 7 000 км. направих нова проверка и всичи клапани си бяха в регулираната норма - 0,10 смукателни и 0,20 - изпускателни клапани - това го направих за собствено успокоение, че ремонта е бил наред. Надявам се, че ще помогна на някой от колегите, на които предстои такова нещо - все пак рано или късно е неизбежно - това е един от дефектите - трябва си редовен реглаж на 20 000 при газ /метан или пропан бутан/ и когато се кара само на бензин - на 40 000 км. Ако има нужда от реглаж де, иначе само профилктична проверка. Е, това е от мен всичко, приятели по това премеждие, дано съм дал поука на колегите от моите приключения, поздрави на всички и Ви пожелавам безаварийно каране!!!

    Коментар


    • От: CR-V Клапани

      Как така фрезова леглата като те вече са потънали, не набивахте ли нови втулки?
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • От: CR-V Клапани

        Не бяха чак толкова вкопани и бяха навсякъде равномерно износени, така че се позволяваше фрезоване. Просто решихме да опитаме със старите си легла, ако стане, стане. Ако не позволяваше щеше да се набиват нови усилени легла, но ми се размина, поне си мисля до следващите 80 000 - 100 000 км., ако еу жива още джипката де.

        Коментар


        • От: CR-V Клапани

          Чакаи сега, старите ти легла са се вкопали, щом сте ги фрезовали вие сте ги изравнили минимум на наи вкопаното ниво, демек клапаните ще лягат пак на същите места, дълбоко в главата да не и повече, как ще стане реглажа тогава като горе няма да имате достатъчно място за отпускане на винтовете на кобилиците ?
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

          Коментар


          • От: CR-V Клапани

            Първоначално публикуван от poj160ar Преглед на мнение
            Не бяха чак толкова вкопани и бяха навсякъде равномерно износени, така че се позволяваше фрезоване. Просто решихме да опитаме със старите си легла, ако стане, стане. Ако не позволяваше щеше да се набиват нови усилени легла, но ми се размина, поне си мисля до следващите 80 000 - 100 000 км., ако еу жива още джипката де.
            Много полезно горните постове де,благодарско за инфото,ми след време ще правим,какво да се прави,въпроса е да не търсим веднага клапани и реглаж,че може да е и нещо друго
            имах и Toyota Rav 4 2006g.
            Mitsubishi Lancer 2008g.
            Honda CR-V 1998г.
            Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

            Коментар


            • От: CR-V Клапани

              Драги zwro, при такива случаи винаги се прешлайфат отгоре стеблата на новите клапани - задължително - около 1-1,1 мм., така вече има достатъчно резба на регулиращите винтове за реглажа. Преди препилването задължително се измерва дължината на стеблото от повърхността на камбаната /главата/ до върха на стеблото му и се прешлайфа за намаляване на дължината като цяло на самия изпускателен клапан, като стриктно се измерва да не се прекалено намали защото тогава има непосредствена опасност от недостиг на самия регулиращ винт да опре в опорната част на кобилицата и по този начин не може вече да се извърши реглажа.
              някъде имаше друга тема във форума "дали някой е минал помвече от 50 000 км. на метан с хонда ЦРВ - нека да чете тук.
              Е това е от мен, бъдете живи и здрави и приятна вечер, драги приятели от форума.

              Коментар


              • От: CR-V Клапани

                Е, тва ако го беше казал в по предния пост нямаше да се чудя
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                Коментар


                • От: CR-V Клапани

                  Е, грешката е моя, извинявам се, че съм го пропуснал това с клапаните, но нали се старах по-добре да обясня ремонта и съм го пропуснал в бързината. Успех колеги и ако някой има въпроси относно хондата ЦРВ 1 - няма проблеми, ще отговаряме по компетентност за всичко, поне аз съм така доста запознат с повечето неща особено откъм ДВГ и трансмисия!!!

                  Коментар


                  • От: CR-V Клапани

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0027.jpg2.jpg
Прегледи:1
Размер:100.5 КБ
ID:5469489

                    Коментар


                    • От: CR-V Клапани

                      Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                      Еиии все си мисля че нищо не може да ме изненада, ама явно още се намира някои уникат да измисли нещо, като този дето ти е дал това мнение
                      Каква беше твоята газова обикновена или ГИ. Като за начало почисти си моторчето за празния ход, на хонда му викаха с едно странно име което така и не запомних нещо си IVAC намира се от зад на жирафа едно черно цилиндрично с два болта е хванато към жирафа и букса за него. Като го свалиш има една мрежичка която при теб яко се е затлачила, промии там с бензин квото видиш и не си помисляи да го разглобиш на по дребни части. Мрежичката е достатъчно за да си доиде всичко на място. Ако и тогава не се оправи ще го мислим но на 98% е това особено пък сега като паднаха темп.
                      Здравей
                      Това ли е IVAC, т.к. не намерих от къде да го отворя и от никъде не се вижда мрежичка???
                      Благодаря предварително

                      Коментар


                      • От: CR-V Клапани

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC.jpg
Прегледи:1
Размер:89.6 КБ
ID:5469499

                        Това на всмукателния колектор

                        Коментар


                        • От: CR-V Клапани

                          Момчета и аз от няколко месеца съм собственик на ЦРВ и ме засяга пряко тази тема. Още повече, че навъртам около 1000-1500 км. на месец, което означава, че трябва да ходя всяка год на реглаж. Напоследък нямам много вяра на мойсторите, че май са поогладняли и като влезеш за едно ти искарват още 10 неща за отремонтиране.., така, че ако наистина решите да провеждате такова мероприятие с най голямо удоволствие бих приел един урок за реглаж на клапани, стига да приемате пришълци разбира се. А Бозата ще я намериме, ако трябва Радомирска ще докараме

                          Коментар


                          • От: CR-V Клапани

                            Ами още ви е малка паралелката, за да се организира курса трябва да се съберете повече хора
                            Ламерче де е мап сенозра на тая пущина бре? Да не е онова черничкото малко по вляво над дросела дето се пада????
                            п.п. Баш мапа е тва
                            Последно редактирано от zero; 25-04-13, 11:54.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                            Коментар


                            • От: CR-V Клапани

                              Коментар


                              • От: CR-V Клапани

                                Здравейте.Това е първия ми пост във форума.От две седмици имам цр-в 2.0 147 1999г. внесена от Италия.Прочетох цялата тема с интерес и сега се притеснявам в какво състояние са клапаните ,защото в Италия едва ли е имало реглаж.Искам сам да си направя реглажа,просто явно ще ми се налага често и по добре веднага да се науча да го правя сам.Имам ръководство,но никога не сам правил нещо в самите двигатели на колите които сам имал.Предишната ми коло беше Тойота ввт-и и сам стигал доста далеч с ремонтите но двигател сам не съм пипал.Може ли някой да даде подробно обяснение на самата процедура по реглажа,ако има и снимков материал ще е страхотно,така това ще стане много полезна ТЕМА за хората като мен и не мисля че е супер сложно просто трябва да се види от някъде за какво става въпрос.Ако вече има такава тема съжалявам просто не я открих.Благодаря предварително и весели празници на всички хорица.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X