Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CR-V Клапани

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: CR-V Клапани

    Може би не съм задал правилно въпроса-
    при положение UP заедно правя хлабината и на смукателни и на изпускателни клапани на 1 целиндър?
    CRV 1998г 128кс

    Коментар


    • #32
      От: CR-V Клапани

      Правилно си го задал, и правилно съм ти отговорил, ама къде си чел Ето първите две думички от предния ми пост са отговора на въпроса ти : "Точно така"
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • #33
        От: CR-V Клапани

        ОК.Благодаря.Утре ги почвам.Намерих и силикон реинц за 13лв.
        CRV 1998г 128кс

        Коментар


        • #34
          От: CR-V Клапани

          Колега аз след регулиране на клапаните си оставих старата гарнитура без никакви силикони и нямам никакви течове.

          Коментар


          • #35
            От: CR-V Клапани

            Гарнитурата не се сменя, за да не казвам - никога, ще кажа почти никога, силикона е препоръчителен заради ъгълчетата които сключват черупките на валовете с "лицето" на главата, ако Коко като е свалял капака и не е зачистил от стария силикон от ъглите на гарнитурата тои си е направила хубави легълца и си ляга добре на местата за това и няма проблем с теч. Но това си е късмет, силикона е почти задължителен на тези 8 места за да не се налага пак отваряне на капака, де се вика да си вържеш коня
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • #36
              От: CR-V Клапани

              А ко правим с останалите (май бяха 11) гумички?!
              Моите бяха на кокал
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
              Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

              Коментар


              • #37
                От: CR-V Клапани

                кви гумички бре
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                Коментар


                • #38
                  От: CR-V Клапани

                  На свещите, на гайките!
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                  Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                  Коментар


                  • #39
                    От: CR-V Клапани

                    Тука чета всеки казва да се махат свещите?!? Аз не съм ги махал... или аз съм малко по корав в ръцете от другите или това са глупости че със свещите трудно се въртяло Супер лесно стана по идеята на Ламерчето от Враца със един камък и 20 см рамо. Даже не се наложи свалянето на гумата само я извъртях максимално на дясно.

                    Коментар


                    • #40
                      От: CR-V Клапани

                      Става и с свещи бре, не че не става, не е кои знае колко по трудно ама ти се опъват, оня неприятен ефект от компресирането дет ти връща ключа до де въртиш особено пък момента с нагаждането на белезите не е никък приятно ти да мучиш д аго докараш тои да се връща до де му падне налягането Без тях мотора се върти като перце и нищо не ти бута ключа на обратно. Лесното въртене със свещи не е никък хубав признак, дано по скоро си як в ръцете
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #41
                        От: CR-V Клапани

                        След проверката установих че:
                        1-никак не е сложно
                        2-отне ми около 2ч.(което като за първи път ми се вижда добре)
                        3-при 3-4 всмукателни клапана имах по-голяма хлабина
                        4-при 3-4 изпускателни клапана имах по-голяма стегнатост
                        5-за следващите 20000км съм ок
                        6-контра гайката е за звезда №12
                        CRV 1998г 128кс

                        Коментар


                        • #42
                          От: CR-V Клапани

                          Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                          Гарнитурата не се сменя, за да не казвам - никога, ще кажа почти никога, силикона е препоръчителен заради ъгълчетата които сключват черупките на валовете с "лицето" на главата, ако Коко като е свалял капака и не е зачистил от стария силикон от ъглите на гарнитурата тои си е направила хубави легълца и си ляга добре на местата за това и няма проблем с теч. Но това си е късмет, силикона е почти задължителен на тези 8 места за да не се налага пак отваряне на капака, де се вика да си вържеш коня
                          Здравейте, Изчетох форума и виждам че е масово регулирането на клапаните.Моите клапани също ги регулираха лятото в едно гаражче и всичко беше ОК допреди седмица. Сега имам друг проблем.
                          Когато сам на свободна, много често оборотите ми са 1500 / при нормални 800/ . като дам газ до 3-4000 оборота след това падат до 800 за малко и пак се вдигат до 1500.
                          Някой има ли идея какъв може да е проблема сега,получих мнение, че може да е датчик които е подсъхнал от газта и ми активира смукача!!!
                          Благодаря предварително

                          Коментар


                          • #43
                            От: CR-V Клапани

                            Дали да не почистиш моторчето за празен ход(провери ли го?)?
                            CRV 1998г 128кс

                            Коментар


                            • #44
                              От: CR-V Клапани

                              Първоначално публикуван от Honda fan Преглед на мнение
                              .............получих мнение, че може да е датчик които е подсъхнал от газта и ми активира смукача!!!
                              Благодаря предварително
                              Еиии все си мисля че нищо не може да ме изненада, ама явно още се намира някои уникат да измисли нещо, като този дето ти е дал това мнение
                              Каква беше твоята газова обикновена или ГИ. Като за начало почисти си моторчето за празния ход, на хонда му викаха с едно странно име което така и не запомних нещо си IVAC намира се от зад на жирафа едно черно цилиндрично с два болта е хванато към жирафа и букса за него. Като го свалиш има една мрежичка която при теб яко се е затлачила, промии там с бензин квото видиш и не си помисляи да го разглобиш на по дребни части. Мрежичката е достатъчно за да си доиде всичко на място. Ако и тогава не се оправи ще го мислим но на 98% е това особено пък сега като паднаха темп.
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                              Коментар


                              • #45
                                От: CR-V Клапани

                                Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
                                Здравей колега .
                                При нас цената на такава помпа на GMB е 45-50 лв (днес смених такъв ангренаж)
                                Кои сте Вие с тая цена на GMB????? аз с отстъпка я взех 65 от цена 105 а Вие на 45-50????? или между двете няма нищо общо или някои яко печели?
                                п.п. само при мен ли половината от снимките на колегата spoko не се виждат и то баш наи важните ?
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X