Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повишено налягане в охладителната система

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Повишено налягане в охладителната система

    Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
    Pavle вие сте като разбивачите на митове бре ква хипотеза задълбочена сте направили За съжаление това не е оправдание една система да тече все пак колегата е спрял теча от едно място тя е текнала от друго, маркучите му са твърди което е най- главния покзател, за кви резки температури говорим тва да не е 80 годишна баба да и влияят температурите на ставите Ще мине време и всичко ще излезе на яве.
    Виж,бат Слави понеже пропуснах в другата тема да пиша-на мойта маркуча горния и при -15 и при +15 все така си се втвърдява като поработи малко колата.Е!вярно е че аз + или - 0,5 атмосфери с ръката няма как да го преценя.И--и-ииии при мене и при Риван мооже да е гарнитура,ама може и да е глава!Затова те бъзгам в общите приказки да разсъждаваш малко.Ще е полезно за колегите,щом си патил.Аз лично за сега ще спазя твоето правило № 1 докато още работи и не пие като ламя ще карам.Като почне да пие като ламя ремонт-ако не съм я продал дотогава де.
    п.п.Това с парфюма искрено ме разсмя.Звучи логично!Само да питам-марков ли трябва да е или обикновен-парфюма?
    имах и Toyota Rav 4 2006g.
    Mitsubishi Lancer 2008g.
    Honda CR-V 1998г.
    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

    Коментар


    • #47
      От: Повишено налягане в охладителната система

      Колкото е по марков толкова по дълготраен е ефекта Ти си писал втвърдяват се маркучите ама не си писал колко твърди, тва е доста разтегливо понятие Виж ако са твърди като сух шепк работата въобще не е на добре Карай няма се плашиш то ако и е писано да е радиатор нема да е гарнитура .
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • #48
        От: Повишено налягане в охладителната система

        Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
        Колкото е по марков толкова по дълготраен е ефекта Ти си писал втвърдяват се маркучите ама не си писал колко твърди, тва е доста разтегливо понятие Виж ако са твърди като сух шепк работата въобще не е на добре Карай няма се плашиш то ако и е писано да е радиатор нема да е гарнитура .
        Не,не,нее-е-е.Бе не като твърд шпек бе,като,като,нещо като пак шпек,ама вече свършил работа
        имах и Toyota Rav 4 2006g.
        Mitsubishi Lancer 2008g.
        Honda CR-V 1998г.
        Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

        Коментар


        • #49
          От: Повишено налягане в охладителната система

          Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
          Ти си писал втвърдяват се маркучите ама не си писал колко твърди, тва е доста разтегливо понятие
          Ама и аз затова писах, че е много субективно.В интерес на истината трябва да уточня, че преди да почне да хвърля антифриз не съм обърнал внимание колко са твърди. Жокер дава колегата petkov__bb.Ако не иска да става реклама, може и на лични къде в София е сервиза
          Последно редактирано от rivan; 26-01-15, 11:40.
          Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
          Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

          Коментар


          • #50
            От: Повишено налягане в охладителната система

            Първоначално публикуван от rivan Преглед на мнение
            Жокер дава колегата petkov__bb.Ако не иска да става реклама, може и на лични къде в София е сервиза
            На приятели и колеги- помагам!
            С най-голямо удоволствие бих помогнал,но съм ВИ доста далеко-гр.Лозница.
            -Надявам се някой от утвърдените колегите със сервиз в София да отдели малко време за диагностиката ,за да знаете има ли проблем и какъв е произхода.
            (Ако има някъде пробив по- добре е да вземете мерки,защото "газовете" могат да "ерозират" главата, или блока ).

            Коментар


            • #51
              От: Повишено налягане в охладителната система

              Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

              (Ако има някъде пробив по- добре е да вземете мерки,защото "газовете" могат да "ерозират" главата, или блока ).
              За да има ерозиране на блока или главата, от радиатора при отворена капачка и запален двигател трябва да блика като гейзер и да се кара така доста, а ако това се случи, със сигурност двг. ще прегрее и ще е за доста сериозен ремонт.Виж по-нагоре клипчето как работи с махната капачка.
              ето го клипчето пак:http://youtu.be/JjK3gK_GtIw
              Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
              Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

              Коментар


              • #52
                От: Повишено налягане в охладителната система

                Първоначално публикуван от rivan Преглед на мнение
                .Виж по-нагоре клипчето как работи с махната капачка.
                ето го клипчето пак:http://youtu.be/JjK3gK_GtIw
                Признавам ,че от клипчето не мога да се ориентирам.

                Щом искате да направите пробата първо загрейте колата до работна температура (да отвори големия кръг).Изгасете двигателя,отворете внимателно паровъздушния клапан и долейте до гърловината с антифриз (стиснете маркуча към разширителния съд за да не прелива към него). Запалете и оставете двигателя да работи на празен ход няколко минути-ако започне да прелива и се виждат газови мехури.......

                Коментар


                • #53
                  От: Повишено налягане в охладителната система

                  Развитие по темата:Днес реших да огледам маркучите, които водят към отоплителния радиатор, да знам какво ще трябва да сменя, и забелязах, че откъм мотортия отсек те са хванати директно към радиаторчето.Ако това е така и вътре в купето няма други съединителни маркучи... значи просто ми тече радиаторчето на парното.Иначе няма откъде да имам антифриз в краката .
                  Моля, ако някой е сменял радиаторче на парното, моля, нека сподели, че в руското ръководство няма снимка.
                  Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                  Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                  Коментар


                  • #54
                    От: Повишено налягане в охладителната система

                    Съвсем пак странично,щото и мене ме чопли!Първо към колегата "ПетковББ"-Добре де къв е смисъла на загряд двигател,да се отваря паровъздушния клапан и да се гледа за балони и газове,като всички тук твърдите,че щом автомобила загрее и блока и гарнитурата-материала се разшири и се запушвали пукнатините-ми тогава от къде балони-излиза,че следва двигателя да е преохладен примерно да се вкара колата във фризерно хале или да се чака температура под -10 градуса,да се оо-о-олади убаво и като се запали да се гледа тогава.Така ли е или не е?
                    Другото-Понеже вчера пак умувахме с колегата Риван?Хайде сега разбиращите-Добре де-Има пукнатина-някъде-на гарнитура или на глава не знам колко има значение,но приемаме че има.Тогава пали се колата на студен двигател-налягането в цилиндрите е приблизително 10 атмосфери,а това на въздушния клапан 1,1-това означава,че автоматично той трябва да отвори и да започне да пълни компенсаторното казанче.Така ли е?Аз казвам Да!Не би трябвало да го брига дали е загрял или не.В неговия-в нашия случай това не става-Тогава?Нека кажат компетентните!
                    Риване-брат виж аз какво забелязах на мойта убавица-Слушая сега-следя я две сутрини-работи така-паля я работи около 2-5 минути-тръгвам с детето и го оставям на градина-разстояние 1500 метра.На триста метра преди градината включва на газ.Температурата на вън днес е 0 градуса.Там се бавя докато го оставя около 5-10 минути.Паля я пак и до работата около 2300 метра-чакане на два светофара по 5 минути-работи си на газ-втория път като я запаля веднага преминава на газ.Така-а-а!Спирам в работата,отварям капака,пипам горния маркуч топъл,като го стиснеш твърд,е не като шпек салам-за мене нормално твърд.Пипам долния маркуч-А-а-а-а- Нацяло студен.Парното в колата е на 6 даже на 8,на 10 т.е. духа си топло както си трябва,снега се топи по стъклата,а долния маркуч студен.Паля я на масто отново и се зареждам пред нея,бре работи около 3 минути и О-ооо!Чудо и долния маркуч,се стопли,но през това време аз само стискам горния които е твърд ,а долния студен и мек на паниран кашкавал.Стори ми се,че докато затопли долния кръг/марчук/като,че горния стана по твърд за времето докато поработи и отвори долния.Днес на "0" градуса мойта само навлажни леко крайщата на радиатора около канта на горното казанче.Защо ти пиша това-Вчера тази маниполация я повторих но на -1 градус и вчера пусна около 10 грама антифриз от окантявката на радиатора.Днес реших пак за видя нещата.Сега да ти кажа аз до какъв извод стигам-Муден Термостат!Най вероятно заради годините работа.
                    След като вече отвори всичко мирясва!поне при мене е това-гадта мръсна се е спекла и и трябва по висока температура и време за да отвори,а студения паровъздушен клапан с по твърдата от студа пружина за момента дава възможност на налягането да се вдигне малко повече примерно на 1,5-може и 2 атмосфери-колата работи на газ и повече грее,а малко преди да отвори клапана мойта повърне по малко.
                    При тебе-Ако духа от гарнитура или от изпарителя на газта-ми пак майка му стара трябва компенсаторното казанче да се напълни до ушите,то не е.Така ли е.-тече ти от парното и от горния маркуч-Ами майка му стара това е все горния кръг-кръга с термостата-От къде си сигурен,че гадта-както и твойта и мойта от времето отваря пълноценно,а не е отворил само на четвърт.Времето е студено,горния кръг и колата компенсира от студеното време-Вчера ми каза,че от горния маркуч пак ти е потекло.Аз знайш какво ще направя-ей така за спорта.Първо ще сменя на майта термостата-Еми брат 15 кинта е!Смешно е и за труд толкова.Вместо да сменяш маркучи и работи иди си смени термостата-Моля те!
                    имах и Toyota Rav 4 2006g.
                    Mitsubishi Lancer 2008g.
                    Honda CR-V 1998г.
                    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                    Коментар


                    • #55
                      От: Повишено налягане в охладителната система

                      Другото-Понеже вчера пак умувахме с колегата Риван?Хайде сега разбиращите-Добре де-Има пукнатина-някъде-на гарнитура или на глава не знам колко има значение,но приемаме че има.Тогава пали се колата на студен двигател-налягането в цилиндрите е приблизително 10 атмосфери,а това на въздушния клапан 1,1-това означава,че автоматично той трябва да отвори и да започне да пълни компенсаторното казанче.Така ли е?Аз казвам Да!Не би трябвало да го брига дали е загрял или не.В неговия-в нашия случай това не става-Тогава?Нека кажат компетентните!
                      по същата логика при такта запалване сети се колко става налягането в цилиндъра от 10 на ...... тогава би трябвало да ти фръкне капачката на радиатора Абре Павле кви ги мислите с Ривана такива, кви са тея логики кво е тва проникновение дето те е обхванало тебе особено Ти колко мислиш че е таз цепка или пролука в гарнитурата че през нея да минат 10 атм и да се усетят на капчката, ми то ако е така одавна да е направил воден удър щото цилиндъра ще се е напълнил с вода, тука става дума за "процепи" и неуплътнения с минимални отклонения, които се влияят от температурните разширения на главата а не за отвори и дупки и каналчета Ще се стигне и до там но иска каране При сегашното състояние дори като свалиш главата едва си личи къде е смукало
                      Колега Риван, това което виждаш от пред в купето може да не са щуцерите на радиатора, а само муфи за преход през купето, вътре зад муфите може да има пак маркучи които водят до радиатора на парното, така беше на Фиата, тук не ми се е налагало да се занимава с парно.
                      И още нещо, термостата не може да причини налягане, освен ако въобще не отвори и водата заври,така че стига сте го набеждавали, тои е само пречка за водата да се завърти към големия кръг но не е тапа към същия, защото големия кръг към входа е затворен от термостата но към изхода е отворен към двигателя където реално е малкия кръг Така че всяко налягане образувано в малкия кръг при затворен термостат е равно на същото налягане и в големия кръг с малката разлика от създаденото налягане на водната помпа.
                      Последно редактирано от zero; 27-01-15, 09:56.
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #56
                        От: Повишено налягане в охладителната система

                        Добре де, приемаме, че има пробив и част от компресията отива във водата(антифриза).Къде отива след това?Или се събира някъде , прави въздушна възглавница и двг. прегрява поради липса на циркулация, или се събира в радиатора, при капачката(клапана)и при достатъчно дълга работа (и не толкова )започва да излиза във вид на мехурчета в разширителното казанче.Или маркучите се пръсват, защото налягането не се освобождава.
                        Защо в моето разш. казанче не се виждат мехурчета?Къде отива компресията, която надува маркуча?
                        Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                        Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                        Коментар


                        • #57
                          От: Повишено налягане в охладителната система

                          Ами скии ся, мехурчетата отиват най- горе в радиатора, о образуват въздушна възглавница там, ако налягането се вдигне до толкова че да отвори клапана на капачката то те отиват в разширителния съд, и съответно като изстине колата тя си смуква антифриза от него затова тои се губи. Има и още нещо че то не е само надуване, не забравяй че има и такт всмукване в цилиндъра и през същата тая микро цепка засмуква антифриз които изгаря. Ако тая цепка стане достатъчно голяма тогава въобще няма да се питаш къде отиват мехурчетата, а ще видиш вода като геизер да блика Така че пак казвам говорим за минимални количества газове които втвърдяват маркучите, ако искаш да ги видиш направи следното: намери начин да запушиш радиатора само горе на гърловината така че към маркучлето за компенсационото казанче антифриза да може да минава свободно, извади маручлето от казанчето и го пухни в един 3 литров буркан като сипеш вода на дъното и макуча да е потопен във водата. Запали колата и наблюдаваи маркучлето, след малко ще вземе да тече антифриз от него и да пълни леко буркана до известно време. Ако продължи пълненето и с него излизат и балончета то я работата ти е ясна, ако не излизат за всеки случаи изчакай я да отвори термостата въпреки че тои не е пречка за балончетата понеже на него има малка дупка с клапанче която е спецялно с тая цел да обезвъздушава системата, но за да си сигурен че някъде не се е задържал въздушен джоб. Ако не пуска балончета в буркана може да спиш спокоино, и да се заемеш пак с капачките, щото трябва да намериш причината за твърдите маркучи. Ти каза че имаш газ, сигурен си че антифриза ти не мирише на газ нали ?
                          Последно редактирано от zero; 27-01-15, 10:52.
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                          Коментар


                          • #58
                            От: Повишено налягане в охладителната система

                            Всъщност, сега при положение че имаш течове на антифриз, докато не ги спреш винаги ще имаш въздух за обезвъздушаване в системата и съответно теста на Слави няма да е правдив. Според мен единствения вариант да надува маркучи е капачката или както по добре звучи паровъздушния клапан да не работи коректно. Едва ли системата ще е изчислена така че да се предпочете надуване на маркучите вместо освобождаване на налягането през клапана. Друг е въпроса откъде и дали се повишава постоянно налягането в системата и доколко и изправна капачка би успяла да компенсира.
                            "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                            Коментар


                            • #59
                              От: Повишено налягане в охладителната система

                              Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                              Ами скии ся, мехурчетата отиват най- горе в радиатора, о образуват въздушна възглавница там, ако налягането се вдигне до толкова че да отвори клапана на капачката то те отиват в разширителния съд, и съответно като изстине колата тя си смуква антифриза от него затова тои се губи.
                              Мехурчетата , отивайки в разширителния съд трябва да се виждат, особено както аз изкарах маркучето в бутилка от минерална вода, пълна до половината.

                              "и съответно като изстине колата тя си смуква антифриза от него затова тои се губи" - тава е предположение
                              факт е, че антифриза сълзи на снадките с маркучите и се губи и това се вижда.

                              " намери начин да запушиш радиатора само горе на гърловината така че към маркучлето за компенсационото казанче антифриза да може да минава свободно, извади маручлето от казанчето и го пухни в един 3 литров буркан като сипеш вода на дъното и макуча да е потопен във водата. Запали колата и наблюдаваи маркучлето, след малко ще вземе да тече антифриз от него и да пълни леко буркана до известно време. Ако продължи пълненето и с него излизат и балончета то я работата ти е ясна"

                              така системата ще работи без да е налице задължителното налягане от 1,1 кг/см^2 което пък от своя страна ще свали температурата на кипене на охл. течност и е напълно възможно гарнитурата наистина да пробие, а ако не то като страничен ефект да се появят мехурчета в охл. система, в резултат на завиране на течността.Този ефект съм наблюдавал едно време на москвича, къдети охл. система е аналогична - при омекнала пружина на капачката(клапана)двг. загрява и изхвърля течността, само доливам антифриз и сменям капачката и си работи дълги години нормално.


                              Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                              Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                              Коментар


                              • #60
                                От: Повишено налягане в охладителната система

                                Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
                                Всъщност, сега при положение че имаш течове на антифриз, докато не ги спреш винаги ще имаш въздух за обезвъздушаване в системата и съответно теста на Слави няма да е правдив. Според мен единствения вариант да надува маркучи е капачката или както по добре звучи паровъздушния клапан да не работи коректно. Едва ли системата ще е изчислена така че да се предпочете надуване на маркучите вместо освобождаване на налягането през клапана. Друг е въпроса откъде и дали се повишава постоянно налягането в системата и доколко и изправна капачка би успяла да компенсира.

                                Съгласен , само със забележката, че изобщо нямам въздух за обезвъздушаване
                                Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                                Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X