От: Повишено налягане в охладителната система
Риване, яко не си в час, човек...
Какво прегряване, какво налягане от помпата?...
Знаеш ли с колко се вдига температурата при която започва кипенето заради повишеното налягане-с едва няколко градуса. Нека да са 10, ама надали са толкова.
Та при загряване, докато се стигне до нормална температура-няма никакво значение дали системата е под налягане. Просто тогава няма значение дали има налягане, или е отворено към атмосферата.
А и при достигане на нормална температура, ако не издевателстваш над мотора, та да се генерира много топлина която трябва да се отведе-пак няма да има никакъв проблем с охлаждането на двигателя.
А водната помпа не създава почти никакво налягане, тя дава само дебит на течността, за да може да циркулира.
Риване, яко не си в час, човек...
Какво прегряване, какво налягане от помпата?...
Знаеш ли с колко се вдига температурата при която започва кипенето заради повишеното налягане-с едва няколко градуса. Нека да са 10, ама надали са толкова.
Та при загряване, докато се стигне до нормална температура-няма никакво значение дали системата е под налягане. Просто тогава няма значение дали има налягане, или е отворено към атмосферата.
А и при достигане на нормална температура, ако не издевателстваш над мотора, та да се генерира много топлина която трябва да се отведе-пак няма да има никакъв проблем с охлаждането на двигателя.
А водната помпа не създава почти никакво налягане, тя дава само дебит на течността, за да може да циркулира.
А Краси само доказва теорията ми че една хубава изправна система може да работи без капачка, дори да изхвърли част от антифриза остава достатъчно количество за да охлажда двигателя в нормални режими на експлоатация. Това не значи че системата трябва да работи без капачка, тя ще си свърши работата в оня натоварен момент на двигателя когато катерим някои баир лятото в жегата и налягането в системата няма да позволи завиране на течноста. Риване и аз да кажа, няма как да хвърлиш 2 литра антифриз освен ако не надува главата, когато отвори термостата течноста която ще отиде към радиатора ще заеме мястотъо на тази която е тръгнала към двигателя в същия момент на отваряне на термостата
Коментар