Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проверка на ъгъла на запалване?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проверка на ъгъла на запалване?

    Ясно, благодаря за разяснението, аз имам един стробоскоп руски, та може да го проверя, че аз моето делко го въртях по едно време насам натам, обаче без да закъсявам буксата. Дефакто не мога да си обясня кво значение има да закъся буксата в купето с въртенето на делкото, ама казват че без да го направя от въртенето немало ефект.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

    Коментар


    • #17
      От: Проверка на ъгъла на запалване?

      Не ви знам системите по хондите, ама не виждам какво общо би могъл да има сервизния режим на компа с въртенето на делкото.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Проверка на ъгъла на запалване?

        Преди време имах Опел Корса 93г., която си беше с делко и датчик на хол в него, че и "ЕКУ" в таблото. Спомнях си, че като монтирах газта и си играх с предварението и определено не съм окъсявал тестовия куплунг. А ефекта беше голям с въртенето на делкото. Помня, че такова предварение бях задал докато си играех, че на газ хвръкна, а на бензин умря. С хондата обаче експерименти не бих си правил. Между другото на корсата имах и един пластмасов елемент с куплунг дето се завърташе според октана например като сипеш 93 вместо 95. И там едни резистори сменях за проба.....А бе колеги Хондето има ли Knock Sensor дето хваща детонациите, ако си попаднал на кофти бензин и компа коригира по него?
        "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

        Коментар


        • #19
          От: Проверка на ъгъла на запалване?

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Не ви знам системите по хондите, ама не виждам какво общо би могъл да има сервизния режим на компа с въртенето на делкото.
          А де и аз това се чудя, е сега ще изровя страничката с описанието да видите, белким открием ключа за бараката.
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от zero; 21-11-12, 09:14.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

          Коментар


          • #20
            От: Проверка на ъгъла на запалване?

            Ето какво отговориха руснаците:Пока цепь не замкнута скрепкой, данные бортового компьютера не изменятся.
            Эти данные в нашем случае Угол опережения. Поэтому перемыкая разъем, начинается работа
            с настройками компьютера напрямую. После того, как угол выставлен, скрепка вынимается и
            установленные значения вступают в силу. За тем, в процессе работы мозг уже сам корректирует
            угол +/-. НО! установленный диапазон остается неизменным.

            До колкото мога сам да си го преведа, а ще се радвам наистина някои да го преведе правилно това значи че: Когато буксата не е закъсена данните в компа не се изменят. Тези данни в нашия случаи са ъгъла на запалване. Затова закъсяваме буксата започваме работа с настроиката дирекно в паметта на компютъра. Когато ъгъла е коригиран или нагласен се маха закъсяването и тогава компа разбира че това е установената настроика, и ако тои въвежда някои корекци напред на зад то ги въвежда спрямо нея, а тя остава непроменена. Нещо такова ще да значи, и явно има логика щото аз до сега все съм го въртял за проба без да закъсявам, като предварително съм маркирал де е било, и не виждах никва разлика във вървенето и работата на мотора, явно нищо не се е променяло, или ако се е променяло то просто съм промянал положението на палеца спрямо електрода в момента в които тои продава искра. Пак повтарям, ще се радвам някои да го преведе в пълното му значение.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • #21
              От: Проверка на ъгъла на запалване?

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Междинен вариант е компютъра да нанася само динамичните корекции или част от тях (например за вакуума + оборотите), а статичния ъгъл, заедно с датчика на Хол - пак от делкото. Ама такова не помня да съм виждал. Само съм чувал че има.
              Сузукито е така , има си MAP сензор , TPS и в дистрибуторната капачка - датчик на Hall ,от тях определя ъгъла динамично според натоварването. Капачката се върти за рег. на статичен режим , като при влизане в сервизен режим ,екуто фиксира ъгъла на определена стойност (мисля 10 градуса преди Г.М.Т.) и по белег на шайбата ги гониш ... има го описано в книжките за сузуки ,говоря по спомен

              Коментар


              • #22
                От: Проверка на ъгъла на запалване?

                Първоначално публикуван от Ивайло Павлов Преглед на мнение
                Сузукито е така , има си MAP сензор , TPS и в дистрибуторната капачка - датчик на Hall ,от тях определя ъгъла динамично според натоварването. Капачката се върти за рег. на статичен режим , като при влизане в сервизен режим ,екуто фиксира ъгъла на определена стойност (мисля 10 градуса преди Г.М.Т.) и по белег на шайбата ги гониш ... има го описано в книжките за сузуки ,говоря по спомен
                Да де, то и ферозата има всичко това, ама компа не се меси в запалването - то си е класическо - вакуум регулатор (в случая - двоен) + тежести за оборотите + Hall сензор, управляващ бобината директно.

                Е, поне вече знам че не е някаква екзотика. Явно са имали повече чаркове по складовете, дето е нямало какво да ги правят, защото принципно един датчик за позицията на разпределителния вал + бобина за всеки цилиндър, освен друго е и доста по-проста и точна система, неизискваща външна намеса. А няма и високо напрежение из половината двигателен отсек, а само там, дето е нужно. Че и бобинките са по-малки, щото имат повече време да се "заредят" и по-малко цилиндри които да палят.

                На баща ми някогашния seat marbella беше без разпределител (но за сметка на това с електронен карбуратор), а това е архаично. Конструкторското въображение явно няма граници, когато маркетинговия отдел е сложен по-нагоре в йерархията.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Проверка на ъгъла на запалване?

                  Еее ти сега, тва не е италянка, на всеки цилиндър бибунка искаш тва да не е мандра, японецо е скръндза и от горе на тва малко демоде върви Ама пък за сметка на тва ги прави надеждни и здрави тая хонда като я гледам ми тя си е простичка като москвич а е кола 97г. маи за тва ми и харесва, че не е по умана от мене
                  Та по въпроса, ако правилно съм разбрал за да приеме компа новия статичен ъгил на запалване трябва да е закъсена буксата демек сервизен режим. И тва нещо се прави така: закъсяваш буксата, палиш колата, наместваш ъгъла светейки със стробоскопа, гасиш колата и махаш кламера от буксата. Така ли е или не?
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                  Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проверка на ъгъла на запалване?

                    Преди малко направих стробоскопа по горе на схемата и сега го пробвах,но ....греда.Макар ,че е доста тъмно едваааам премигват диодите (единия въобще).Сложих R2 62 к оm и коаксиален кабел 75оnm ,възможно ли е да е от едното от двете.Коаксиалния кабел навих 3 пъти около к. на 1 целиндър.
                    CRV 1998г 128кс

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проверка на ъгъла на запалване?

                      Първоначално публикуван от angel71 Преглед на мнение
                      Преди малко направих стробоскопа по горе на схемата и сега го пробвах,но ....греда.Макар ,че е доста тъмно едваааам премигват диодите (единия въобще).Сложих R2 62 к оm и коаксиален кабел 75оnm ,възможно ли е да е от едното от двете.Коаксиалния кабел навих 3 пъти около к. на 1 целиндър.
                      Пробвай да махнеш част от ширмовката на коаксиала (там където си увил около високоволтовете кабели )

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проверка на ъгъла на запалване?

                        Опитай да намалиш R1 наполовина и да увеличиш C1 примерно двойно.

                        Диодите свързвай по 3 последователно, и после в паралел. Например ако го правиш с 9 диода, трябва да имаш 3 успоредно свързани тройки от последователно свързани диоди. Има значение и как ги връзваш (анод, катод) - светят само в едната посока.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проверка на ъгъла на запалване?

                          Ширмовка?Имаш предвид външната изолация ли?
                          CRV 1998г 128кс

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проверка на ъгъла на запалване?

                            Направих както е на схемата с 3 диода(мислейки че работи).Имаш предвид R1-0,5Om C1-20nF?
                            CRV 1998г 128кс

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проверка на ъгъла на запалване?

                              Имам в предвид R1=560ома (500 е малко по-рядък) и C1=22nF. Или просто сложи 2 успоредни 1 килоом резистора и 2 успоредни 10nF цондензатора. Схемата трябва да е захранена с поне 12 волта.

                              Светодиодите гледам са ги сложили успоредно, а не последователно. Ако транзистора отвори като хората, най-вероятно няма да изкарат дълго.

                              Пробвай и да обелиш повече кабела, и първо опитай повече навивики, а после по-млако навивки, но на по-дълъг участък от кабела на свещта.

                              Правил съм преди време една самоделка с компаратор, и работеше без да иска кой-знае какво. Сигурен ли си че диодите са в ред?
                              Последно редактирано от sparkybg; 22-11-12, 20:30.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проверка на ъгъла на запалване?

                                Диодите са в ред(преди да ги монтирам работеха и трите).И на схемата са си успоредно.
                                CRV 1998г 128кс

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X