Нямам стробоскоп(уреда който пресвятква при подаване на искра на свеща на първи целиндър) и искам да я проверя не е ли изместена.Някъкви идеи как да се справя без ходене до елкон?Пробвах в друга тема ,но отговори нямаше(не е ли възможно в домашни условия?).
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проверка на ъгъла на запалване?
Свий
X
-
От: Проверка на ъгъла на запалване?
При двигатели с чукче и наковалня става доста точно с пробна лампа. Не знам дали този метод е приложим при другите видове разпределители на запалване.Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.
Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...
-
От: Проверка на ъгъла на запалване?
Що бре, откачи първи кабел бучни му една свещ въртиш вала и кат тресне ток там е
ама откачи дюзите че да не запали. И свеща на маса нал знаеш
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Проверка на ъгъла на запалване?
Тва за какво е ? да не е съвремена версия на онея руските стробоскопи ли как им викаха, дето го закачаш на +/- и първи цилиндър и то светка отпред и гледаш центровката на запалването???Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Проверка на ъгъла на запалване?
Я, модерна работа и лесна за изпълнение, що ли не си врътна една такава в подходяща кутиика-фенерче
един начелник ще събере всички елементи и си е барабар с диодите
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Проверка на ъгъла на запалване?
Именно това ме гложди и менПървоначално публикуван от zero Преглед на мнениеЯ, модерна работа и лесна за изпълнение, що ли не си врътна една такава в подходяща кутиика-фенерче
един начелник ще събере всички елементи и си е барабар с диодите 
CRV 1998г 128кс
Коментар
-
От: Проверка на ъгъла на запалване?
...има компютър, дето в общия случай си знае работата и трудно бърка, щом датчика му е в ред. А и на такива по запалването няма нищо за регулиране.Първоначално публикуван от raico Преглед на мнениеНо за новите с фиксирани сензори ...
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Проверка на ъгъла на запалване?
Бе то и аз на наще се чудя кво има за регулиране, ама руснака в книгата цели две страници е отдели по тоя въпрос. Как да закъсим буксата на къде да въртим делкото ала бала, то кат няма чукче и наковалня реално с въртене на делкото нищо не се променя, или бъркам ???? Признавам си че не познавам принципа на тея системи дето са с делка но без чукче и наковалня, кое определя в ко положение е палеца за да пуска искра?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Проверка на ъгъла на запалване?
С чукче или датчик на Хол - все тая. Щом има делко, и щом е предвидено да се върти - там има реглаж. Аз визирах тия от последните да речем 10 години, дето нямат делко, а някои са и бобина-свещ на всеки цилиндър. При тях няма какво да регулираш със стробоскоп.
Щом имаш делко, стробоскопа си е съвсем използваем. Кабела на първи цилиндър, и си светкаш като на жигула. Ферозата ми е така. Цял куп Volkswagen-и от 90-те години и те са така. Компютъра в запалването няма пръст изобщо. Междинен вариант е компютъра да нанася само динамичните корекции или част от тях (например за вакуума + оборотите), а статичния ъгъл, заедно с датчика на Хол - пак от делкото. Ама такова не помня да съм виждал. Само съм чувал че има.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар