Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

    Я вдигни предния капак и провери дали не си е заминал задния тампон на двигателя. Става лесно като хванеш с две ръце двигателя и пробваш да го разклатиш. Ако шава тресенето може и да е от това. Купето се мести назад, а въртящият момент завърта двигателя напред и при скъсан тампон се получава голям ход, и дори може да ти изключи от задна предавка. Проблема се решава с около 60 лв.
    Honda CR-V I 2000 г.
    0 осем 96 осем три 3 сто и 10

    Коментар


    • #32
      От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

      Още утре ще го разклатя
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • #33
        От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

        Здравейте Колеги...,от около една седмица и аз се сдобих с една "бегачка" HONDA CR-V...147к.с. 2000г. За сега джипчето се представя много-добре...,но колкото повече го карам и чета тук във форума,толкова повече разбирам,че "бегачката" си има "косури"...(часовник,леко подсвирващ диф,шума от гумите се чува много силно в купето... и т.н.) Но понеже пиша в темата за съединител,искам да ви се оплача и от него.. Еми същата работа като при повечето колеги...: постоянно притрисане при потегляне било то напред или назад(липса на всякакъв полусъединител),потегля само с много газ иначе гасне.. От вчера започна и да чука нещо отпред при двигателя пред волана(утре ще проверя тампоните на двг. ,както казва "spoko"). Иначе..,съединителя не буксува...,но отделя много високо(почти горе),дали нямам проблем и аз със притискателния диск...И последно,че поста стана много дълъг,при изключена от скорост,като отпусна педала на съединитала, се чува шум от аксиалния лагер.... Абе..,дали не съм за смяна на цял комплект съединител..., а..?
        SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

        Коментар


        • #34
          От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

          Като отпуснеш педала се чува лагера на първичния вал.Като го натиснеш се чува аксиалния.

          Коментар


          • #35
            От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

            Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
            Като отпуснеш педала се чува лагера на първичния вал.Като го натиснеш се чува аксиалния.
            Това по-лошия вариант ли е..,че при мен когато е натиснат педала на съединителя е тишина,но като го отпусна... започва да се чува този шум(не е много силен но се чува).... Днес разклащах двигателя за проверка на тампоните, но изобщо не помръдва(явно всички са здрави).Като хвана лявата полуоска и я развъртя на ляво на дясно, се чува някакво чукане във вътрешното каре...,това нормално ли е,защото ми се струва че точно това чукане чувам при потегляне,а дали и притрисането не е от него... П.П. Пак се улях с въпросите... !
            SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

            Коментар


            • #36
              От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

              Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
              Това по-лошия вариант ли е..,че при мен когато е натиснат педала на съединителя е тишина,но като го отпусна... започва да се чува този шум(не е много силен но се чува).... Днес разклащах двигателя за проверка на тампоните, но изобщо не помръдва(явно всички са здрави).Като хвана лявата полуоска и я развъртя на ляво на дясно, се чува някакво чукане във вътрешното каре...,това нормално ли е,защото ми се струва че точно това чукане чувам при потегляне,а дали и притрисането не е от него... П.П. Пак се улях с въпросите... !
              По принцип е по-лошия вариант.Ама да не ти пука.Ако съм аз ще проверя маслото на кутията и даже ще го сменя(задължително с хонда МТФ).И ще карам така.Виждал съм много кутии с този шум които не са се счупили.А ремонта сигурно ще излезе по-вече от читава кутия втора ръка.Ако много те притеснява сложи добавка и ще утихне. Вътрешните карета имат 3 ролки с иглени лагерчета и по принцип няма какво да им стане.Виж да не са на сухо и да не е влизала вода(скъсан маншон)

              Коментар


              • #37
                От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
                По принцип е по-лошия вариант.Ама да не ти пука.Ако съм аз ще проверя маслото на кутията и даже ще го сменя(задължително с хонда МТФ).И ще карам така.Виждал съм много кутии с този шум които не са се счупили.А ремонта сигурно ще излезе по-вече от читава кутия втора ръка.Ако много те притеснява сложи добавка и ще утихне. Вътрешните карета имат 3 ролки с иглени лагерчета и по принцип няма какво да им стане.Виж да не са на сухо и да не е влизала вода(скъсан маншон)
                Ако позволиш да добавя колега. Като му дойде ред на съединителя някой ден и трансмисията е свалена така или иначе не бива да се пропуска и това лагерче. Не че няма да кара дълго и така , но ще започне да измества вала полека лека ..... та могат да си идат доста неща.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #38
                  От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                  Благодаря момчета, още утре ще прегледам маншоните, според вас каква марка добавка препоръчвате да сложа временно..! А,иначе когато му дойде времето на съединителя(а то ще е скоро,понеже отделя "много-високо") ,ще го сменя и това лагерче.... П.П. Маслото за скоростите не може ли да е някакво двигателно 10W40..,че не ми се ходи пак на София(онзи ден ходих до Бултрако за масло за задния диф...)
                  SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                    По-добре не го сменяй докато не подхванеш цялата работа. Нямам хабер какво точно са променили от около 1995г. нататък та вече не препоръчват да се сипва друго освен ХТФ. По-старите модели са с двигателно. И това им е хубавото.
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #40
                      От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                      Разбрах..., просто ще сипя добавка във старото масло(временно), но каква...
                      SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                      Коментар


                      • #41
                        От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                        Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                        Разбрах..., просто ще сипя добавка във старото масло(временно), но каква...
                        Ползвал съм най-различни добавки и за двигател и за скорости(диф.).От всички съм най доволен от Дура Люб.Направи чудеса с един двигател(буквално направи основен ремонт-колкото и невероятно да звучи).Знам че имат и за скорости и бих заложил на тях.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                          Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                          Здравейте Колеги...,от около една седмица и аз се сдобих с една "бегачка" HONDA CR-V...147к.с. 2000г. За сега джипчето се представя много-добре...,Но понеже пиша в темата за съединител,искам да ви се оплача и от него.. Еми същата работа като при повечето колеги...: постоянно притрисане при потегляне било то напред или назад(липса на всякакъв полусъединител),потегля само с много газ иначе гасне.. От вчера започна и да чука нещо отпред при двигателя пред волана(утре ще проверя тампоните на двг. ,както казва "spoko"). Иначе..,съединителя не буксува...,но отделя много високо(почти горе),дали нямам проблем и аз със притискателния диск...
                          Здравейте колеги..., един по един косурите по Хондето започнах да ги отстранявам. Днес установих от какво беше потропването(чукането) отпред отляво при двигателя. Както споменах по рано...,дали от съединителя,дали от задкурмилното устройство..,при потегляне се получава "понякога" едно притрисане на двигателя, и точно при това притрисане се чуваше това чукане.... И...,какво открих...,планката дето държи изпарителя,се беше разхлабила и изпарителя потропва в коша(калника..). Еми..., това е... .
                          SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                          Коментар


                          • #43
                            От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                            Първоначално публикуван от torbarov Преглед на мнение
                            Здравейте колеги. Колата на брат ми, Хонда ЦРВ 1 генерация 147 коня има следния проблем. Съединителя зацепва много рязко. Няма никакъв момент на сработване /приплъзване/. Затова колата трябва да се кара с повишено внимание, за да не се гаси при потегляне. Иначе педала е мек и отделя нормално долу. Как е при Вашите коли? На какво може да се дължи странната работа на съединителя? Моля в отговорите не включвайте задволанното устройство.
                            Здраейте колеги!

                            С интерс следих темата, понеже имах същият проблем до днес. М/у другото и във форума на Хонда също рових и реших да последвам съветите, които са дадени тук.
                            Вероятно и други колеги са имали същият проблем, но когато човек отхвърли кахърите - рядко се връща да даде отзив или решение на проблема...

                            ТА ЗАТОВА РЕШИХ ДА ДАМ СВОЯ ОТЗИВ ПО СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ:

                            И аз бях като колегата + това че съединителят беше МНОГООО твърд - на фона на служенбната Шкода Октавия - при мене си беше чист фитнес. Няма буксуване ПРИ НОРМАЛНИ УСЛОВИЯ, няма да повишава оборотите на 4 и 5 при рязко подаване на газ, но.... зацепваше за 1-2см. и беше мн. твърд. Първо започнах с помпите - смених ги и двете - долната беше заминала и ... се пооправи 5-6% - пак почти същото...
                            Последвах съвета - за колегата от София - Николай ако не се лъжа и си купих Корейски к-т феродов и притискателен диск + аксиален лагер (японски или поне така пише на него... ) за сумата от 224 лв. С корейски лагер беше 204 лв. Както се досещате - цената е подозрително ниска и аз като "Тома неверни" проверих и други отзиви за продавача ( в Хонда форума също) - навсякъде всички доволни. По телефона и на мене ми прозвуча като честно момче - и си поръчах, а днес ми го монтираха - в сервиз "Хонда" Бургас. Цената на ремонта беше учудващо ниска - 150 лв., само дето малко ме позабавиха, но ... това е "бял" кахър...

                            Та: отивам да си взема колата - поглеждам състоянието на стария феродов диск (ще пиша за него по-долу), сядам, паля, натискам съединителя и кракът ми потъва - няма съединител!!! Понеже не съм с много тежък крак (тежа 80 кг.) не мога да взема решение какво става... Включвам по инстинкт първа дръпвам си крака от съедителя - тръгва... *ах *ама му!!! Не мога да взема решение - ЧЕ АЗ ВСЕ ЕДНО НАТИСКАМ ВЪЗДУХА ... МНООООГО АМА МНООООГО МЕК ПЕДАЛ... ПО-ЛЕК ОТ ВСЯКА ДРУГА КОЛА, КОЯТО СЪМ КАРАЛ, да не споменавам пак Октавията.... По пътя не можах да се въздържа да не сменя няколко пъти излишно предавките - АБСОЛЮТНО БЕЗ УСИЛИЕ!!! Много се накефих че старото CR V (12-13 год.) се кара толкова комфортно!!! Сега и съпругата ще може да го кара ( че то бяха едни мъки по полигоните от 1 год. все не може да му хване цаката). Колкото за хода на педала при зацепване - може да се каже че се утрои. Вече може по-лесно да се подава нужния въртящ момент при потегляне т.е. ще е лесно за дами (и аз съм я изтървал, въпреки че съм "спец")... Е няма пълно щастие - леко притриса при потегляне - ще трябва да видя тампоните на двигателя...
                            МАЙТАПА НА СТРАНА - СЕГА ЩЕ ТРЯБВА ДА СВИКВАМ ДА Я КАРАМ ТОЗИ МЕК СЪЕДИНИТЕЛ...

                            2 думи за стария диск - от едната страна е до нулата на напречните нарези, от другата е запилил нитовете и личат черти от приплъзване (на стръмни баири на задна ми е привъртал + замирисване на "феродо"). Ако някой иска снимки, за да придобие представа как е вътре при сходни симптоми - да свирка...

                            Извод за тези които се двуумят:
                            Общо -374 лв. труд и материали и получаваш перфектен комфорт - връщаш автомобила в заводското му състояние...

                            Весели празници от мене!

                            Оставам на разположение ако някой има допълнителни въпроси!

                            Поздрави от Бургас!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                              Здрасти градски, вероятно и аз имам подобен проблем, но кракьт ми сигурно е свикнал да напьва, пьк и от време на време прьскам с ВД40 та поомеква. Иначе при мен отлепва и зацепва горе, тоест се е поизносил. Би ли споделил на колко хиляди е колата и дали от Хонда ти предложиха техен вариант на сьединител и какьв?
                              "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                              Коментар


                              • #45
                                От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                                Здравейте отново!
                                Колата е внос от Италия - купих я от най-почтенно изглеждащия авто-търговец от София... Но връщането на километража е закон, затова предполагам че ако сега показва 154 000км. - най-вероятно ще е на 200 000км - съдя по маса други белези освен километража, че не е на повече км. Но ти и аз както караме ще издухаме съединителя за едни км., някоя жена за по-малко, а някой гонкаджия ще успее и за рекордно време (без долна граница... ), ТА:

                                ВЯРНО Е КОЕТО СА ПИСАЛИ КОЛЕГИТЕ ПО-ГОРЕ:

                                1. Феродовият диск е подозрително малък...

                                2. Продавача каза че за ген 1.1. (127 к.с.) и 1.2. (147к.с.) все един и същ излизал - което ми е странно защото по мое време когато най-готините коли бяха жигули - имаше разлика във широчината на феродото (тогава се наковаваше ново феродо, ако няма нещо строшено) и хората предпочитаха да слагат "за всеки случай" съединител от 1600 на жигулките с двиг. 1200куб.см. ... ЗАТОВА си мислех че е редно при 20 к.с. по-мощен мотор на 147 коньовата да е по-голям феродовия диск (не като диаметър - а като ширина на феродовия ринг)

                                3. Въпреки че изглежда доста зле износен и феродовия и притискателния диск - ПАК СИ ВЪРШЕШЕ РАБОТАТА КУЧЕТО... само на натоварена кола и голям наклон сгъваше, така че ако все още твоя държи - не означава че е в нормално работно състояние... Затова ако имаш възможност (финансова) и колата ти трябва за сериозни преходи - не се заблуждавай - сменяй!

                                А по последния въпрос - дори не съм питал в Хонда - Бургас за съединител - просто ми харесаха масовия интерес към тези корейски съединители, а представителите на Бултрако, пък и който и да е в България не може да бие тази цена... Мамка му - 204 лв. за пълен комплект... Това разбира се е мое лично мнение...

                                А щом си градски - заповядай да направиш "едно кръгче" - "око да види - ръка да пипне", пък и още не съм изхвърлил старите части - ако те интересува разбира се...
                                Номерът ми е 0889 69 11 31

                                Весели празници на всички!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X