Здравейте колеги. Колата на брат ми, Хонда ЦРВ 1 генерация 147 коня има следния проблем. Съединителя зацепва много рязко. Няма никакъв момент на сработване /приплъзване/. Затова колата трябва да се кара с повишено внимание, за да не се гаси при потегляне. Иначе педала е мек и отделя нормално долу. Как е при Вашите коли? На какво може да се дължи странната работа на съединителя? Моля в отговорите не включвайте задволанното устройство.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация
Свий
X
-
От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация
здравей,когато купувах моята 1-ва генерация навремето имаше същото поведение, много рязко отделя и едва ли не пищят гумите на всяко тръгване, педала беше мек . След смяна на съединителя всичко си дойде на мястото.Grand Vitara 2005g- за работа
Honda CR-V 2.2 2008- грижа се за нея
Lexus RX200t -2016г.-евридейката
-
От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация
Аз не съм сменял още съединител на моята, но по симптомите описани по горе мисля, че ще е за смяна притискателният диск. Има вариянт само демферите да са зле и феродовият диск още да не си е заминал.Honda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
Коментар
-
От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация
ми не знам кое точно е, аз винаги сменям всичко комплект и с лагера. По спомен цената не беше повече от 300лвGrand Vitara 2005g- за работа
Honda CR-V 2.2 2008- грижа се за нея
Lexus RX200t -2016г.-евридейката
Коментар
-
От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация
помня че платих около 500и нещо , ама и нещо друго сменяхме ремък ли беше не помня, беше преди 4годиниGrand Vitara 2005g- за работа
Honda CR-V 2.2 2008- грижа се за нея
Lexus RX200t -2016г.-евридейката
Коментар
-
От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация
Смяна му е майката, погледни в форума има един колега който продава накладки и съединители. Последно вземахме два комплекта за колеги тук, корейско валео - перфектно. Комплекта беше около 200 лева. Труда е много и не се хващай на частични смени. На едната кола проблема беше същия, кара я една дама и имаше същите проблеми, бяха правили разни гимнастики но ефект никакъв, след смяната жената е много доволна. Съединителя е саморегулиращ се нама какво да направиш.
Коментар
-
От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация
Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнениеСъединителя е саморегулиращ се нама какво да направиш.0осем9осем7шест0осем7едно
Миро
Коментар
-
От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация
здравейте!
наскоро помолих познат-автотехник да пробва колата (98г.І-ва ген-я),защото имам едно особено тракане (най-вероятно кормилна рейка) в предницата, но на него по-скоро му направи впечатление поведението на съединителя. според него е за смяна,защото педалът бил твърд и едва ли не вилката триела постоянно в лагера. вярно е че педалът е сравнително твърд, но пък има свободен ход и понякога реагира така сякаш има въздух в системата-натискам и като отпусна ,педалът остава леко натиснат ,колкото е свободния ход , след което се връща сам или пък се налага да му помагам с крак. това последното не твърдя,че е нормално. освен това реших да проверя колко е ходът на вилката при натиснат педал,т.е дали наистина ,както смята моят познат, вилката вече трие постоянно върху лагера. ход има около 2-3 см ,но не успях да открия в ръководството колко би трябвало да бъде. намерих инфо само за дистанциите при свободен и отпуснат педал-които все още не съм проверил.
инак колата си тръгва нормално ,без тласъци, нямам усещането нещо някъде да приплъзва.
бихте ли споделили ако имате инфо колко би трябвало да бъде този ход на вилката и въобще е ли е сигурен критерий за състоянието на съединителя.
благодаря предварително за мненията.C-RV= CHROM -VANADIUM BY HONDA
Коментар
-
От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация
Колега, скърца ли съединителя? Педала се омекотява значително ако пръснеш с течна смазка през отвора на съединителя по вилката, аз го правя редовно и то с WD40 / предполагам си чувал за него/. Иначе по съмнителното тропане препоръчвам да тръгнеш от тампони и шарнири и като си сигурен, че са наред търси други причини за трако-потропване. Общо взето като се закара Хонда на майстор, ако той е коректен ще търси причината за всеки проблем в изключително прости неща, така е при Хонда.
"Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"
Коментар
-
От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация
Привет!
За скърцането-като че ли има леко поскърцване. С течна смазка дали няма опасност освен на вилката, същата да попадне и по-навътре към самия съединител и да стане някоя цапаница?
Колкото ди тропането ,благодарение на вас и форума , следя редовно състоянието на дреболиите по окачването и като цяло там забележки няма. След консултация на две независими места, засега диагнозата е кормилна рейка.Изчаквам ред да извърша проверка на трето място-последно място ,за да предприема по-нататъшни действия.
Инак в процеса на анализиране дали имам проблем със съединителя ,открих че долната помпа е сдала багажа и същата биде сменена.
А и още една чуденка имам-ако пружините (лъчите) на диафрагмата са омекнали,ще се появи ли халтавина в педала преди работния ход?Защото, както писах, при мен има едно такова халтаво положение- педалът не се връща ,така да се каже самоволно докрай.
Благодаря и доскоро!C-RV= CHROM -VANADIUM BY HONDA
Коментар
-
От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация
[QUOTE=78aleks
А и още една чуденка имам-ако пружините (лъчите) на диафрагмата са омекнали,ще се появи ли халтавина в педала преди работния ход?Защото, както писах, при мен има едно такова халтаво положение- педалът не се връща ,така да се каже самоволно докрай.
Благодаря и доскоро![/QUOTE]
Педала не ти се връща най-вероятно ,заради горната помпа на педала!
Не знам при теб как е, но при повечето коли, при тази горната помпа, може да се регулира празния ход на педала!
При омекнали лъчи,пружини и т.н. ,ще получаваш притрисане при потегляне!/ HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар