Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

    Привет отново!
    В действителност горната помпа е предвидена за регулиране на свободния ход.Според мануел този ход е в границите 7-22 мм и макар че не съм го мерил съм убеден че е в тези граници.Чуденката е защо не се връща докрай сам.Според мануел има една малка пружинка в горната част на педала,но дали тя е възвратната не успях да открия инфо,а пък на колата не успях да се бръкна чак до там (май ми е твърде голяма главата ). Нали все нещо трябва да върне педала и то докрай? Инак ни притрисане, ни чудо.
    Та продължавам с проверките.
    Доскоро.
    C-RV= CHROM -VANADIUM BY HONDA

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

      По принцип, тази пружинка като омекне,може да не държи педала в горно положение и от там леко да се получава луфт и педала да ти хлопа леко! Подпри педала от долната страна с един пръст и го бутни нагоре,след което го пусни-играе ли значи пружината е омекнала и я смени!
      Ако обаче,педала не се връща сам до горе,а ти му помагаш с крак ,значи проблема ти е в помпата/най-вероятно гумичките са заминали/!
      / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

        Преди няколко дена жената подкара колата близо до плажа в едни пясъци и ми звъни, идвай че закъсах. Отивам и още като наближих ми замириса на съединител. Наведох се и отринах гумите защото се беше поокопала и с повече газ и на полусъединетел излязох и изкарах хондето. Нарави ми впечатление, че като пусна съединителя нормално за потегляне колата превърта, потъва в пясъка и после тръгва но аха да угасне в пясъка. Затова се наложи и потеглянето на полусъединител за да не привъртат гумите и да не се окопава, но.. сега се притеснявам за съединителя. Докато направя маневра по обратен завой и преминаване през същото място с повече газ и инерция забелязах, че оборотомера показваше 4500 а се движех доста бавно и се чуда кое е приплъзвало, гумите в пясъка или съединитела. Пясъка си беше доста дълбок и преминаването дори и пеш ме затрудняваше.Как да разбера дали да се притеснявам за него.
        Honda CR-V I 2000 г.
        0 осем 96 осем три 3 сто и 10

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

          Привет отново!
          След кратко упорито дупене под волана онзи ден успях да открия въпросната пружина. Пробвах педала на ръка насам-натам и долових лек луфт в областта на щифта за захващане на щока на помпата,както и горе където е възвратната пружина. Само че взех решение, че ще им обърна внимание като сменям помпата,което май скоро ще стане факт, тъй като ми се стори че щокът нещо се лигави, аа освен това й липсва и маншона. Та тогава ще проверя дали такива пружини ги има в магазинната мрежа или ще измайсторяваме аналог. Колкото до съединителя -реших ,че най-вероятно като един колега от форума (само че той беше за стартера), си внушавам ,че имам ядове. То така и не се появи инфо за хода на вилката,който според мен все нещо може да покаже. Затова засега мирясвам със съединителя.
          Колкото до проблема на колегата с пясъчното приключение,стискам палци всичко да е наред. Ако в съединителя е имало още хляб и е бил от читав производител ,мисля че не би трябвало да има проблем. То така иначе след една разходка с каравана и хайде нов съединител.
          Успех и доскоро.
          C-RV= CHROM -VANADIUM BY HONDA

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

            Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнение
            Пясъка си беше доста дълбок и преминаването дори и пеш ме затрудняваше.Как да разбера дали да се притеснявам за него.
            Не искам да те притеснявам и плаша,но ще споделя това.Още като купих Хондата и отидох в сервиза за агренажи,магренажи и масла и ги питам,къде мога да ходя с нея-отговора бе.Доста здраво автомобилче,ама имай на предвид,че съедителчето феродовия му диск е много малък,да и м се не начудиш на японците,за 4х4 такова малко дискче и поради това са много уязвими ако ги окопаш и лашка в дълбока кал.Карай на всякъде но избягвай да я укоповаш и лашкаш.Изключително бързо превърта този съединител,а веднъж превърти ли....?За съжаление твоя случай е такъв,дано му няма нищо на феродовото дискче,но....!Относно пробата му-стария ми инструктор хавтомобиладжия ме е учил на едно простичко правило-ако съединителя е превъртял,най лесно се разбирало като я опреш челно у бурдюра ,предните гуми да опрат в него,включваш на втора и подаваш гас да го качиш!Ако е здрав съединителя,то колата най малкото ще загасне,но продължи ли да увеличава обороти-У-Ж-ЖА-А-С!Дано да нямаш проблем и да те прибере от морето!
            имах и Toyota Rav 4 2006g.
            Mitsubishi Lancer 2008g.
            Honda CR-V 1998г.
            Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

              Този номер с бордюра не го знаех и понеже от време на време качвам количката на една полянка до блока поради липса на паркоместа, а бордюра е височък още утре ще го пробвам. До сега несъм сменял въпросния съединител а съм навъртял над 75 000км само аз, и често ми се случва да качвам различни баирчета заради другото ми хоби.
              Honda CR-V I 2000 г.
              0 осем 96 осем три 3 сто и 10

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнение
                Този номер с бордюра не го знаех и понеже от време на време качвам количката на една полянка до блока поради липса на паркоместа, а бордюра е височък още утре ще го пробвам. До сега несъм сменял въпросния съединител а съм навъртял над 75 000км само аз, и често ми се случва да качвам различни баирчета заради другото ми хоби.
                Ако съединителя и е здрав качва не само бордюри,ами и високи прагове,като коза е!А това,че си навъртял над 75 000 може само да ме радва и показва,че все пак съединителя и е изчислен,но ако ти се размине този път,след това затъване-имай на предвид съвета на тези майстори.
                имах и Toyota Rav 4 2006g.
                Mitsubishi Lancer 2008g.
                Honda CR-V 1998г.
                Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                  Съединителя наистина е малък на тая кола, мисля че тва не е случаино и превъртането е предвидено до няква степен, идеята е от напъване да не строшиш не толкова яките скорости или диф които все пак са за СУВ а не за джип На мен също ми се е случвало съединителя да ми превърти при голям зор, ама от тогава минаха много километри и нищо си му няма, е ако го запалиш някъде смяната е в кърпа вързана. Но обикновено превъртане от повече зор някъде не му е проблем.
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                  Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                    Днеска правих Москвичовия тест с бордюра и на втора тръгна да върти гуми/ имаше малко пръст/ и загасна. За инфо съединителя вече е на 190 000. Дано да не го е карала жена до 160 000.
                    "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                      Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                      Съединителя наистина е малък на тая кола, мисля че тва не е случаино и превъртането е предвидено до няква степен, идеята е от напъване да не строшиш не толкова яките скорости или диф които все пак са за СУВ а не за джип На мен също ми се е случвало съединителя да ми превърти при голям зор, ама от тогава минаха много километри и нищо си му няма, е ако го запалиш някъде смяната е в кърпа вързана. Но обикновено превъртане от повече зор някъде не му е проблем.
                      [/QUOTE]Днеска правих Москвичовия тест с бордюра и на втора тръгна да върти гуми/ имаше малко пръст/ и загасна. За инфо съединителя вече е на 190 000. Дано да не го е карала жена до 160 000. Днеска правих Москвичовия тест с бордюра и на втора тръгна да върти гуми/ имаше малко пръст/ и загасна. За инфо съединителя вече е на 190 000. Дано да не го е карала жена до 160 000. [/QUOTE]
                      Еми,кефите ме с тези отговори,значи може и аз да я понапъна тук там да позамирише!
                      имах и Toyota Rav 4 2006g.
                      Mitsubishi Lancer 2008g.
                      Honda CR-V 1998г.
                      Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                        Не се заиграваи Павле сигурен съм че не ти се сменя съединител
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                          Мен са ме учили да проверявам съединителя на 4 скорост. Включваш на 4 и подаваш газ и пускаш плавно съединителя, ако дига обороти и тръгва значи е заминал. Ако Гасне колата значи си е наред.
                          П.П. Според мен проблема със окопаването се дължи на голямото число на 1 предавка, бе скача като коза в първия момент и после си до там.
                          -------Honda CR-V 128к.с.--------
                          "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                            На някои на задна при наклон или напън да му претриса по серизно колата ? моята ако има така по сериозен наклон и давам на заден като взема да отпускам повече съединителя и претриса много яко и гадно.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                              Претриса гадно като си под наклон и превъртят предните и като подаде въртящ към задните. Най-вече по чакъл и по-песачливи черни пътища се усеща.
                              На задна не съм качвал нищо стръмно, нямам наблюдение, но вероятно е това.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за съединител на ЦРВ 1 генерация

                                Това , или притискателен диск... Моята не притриса , единствено прискърцва когато зацепват задните.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X