Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка/подобрения на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Подготовка/подобрения на Фероза

    Изолацията на пода за какво ти е? Проблемът е че хубавата изолация задържа влага
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Подготовка/подобрения на Фероза

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Изолацията на пода за какво ти е? Проблемът е че хубавата изолация задържа влага
      Няма такова нещо. Нито Wuerth, ното Dynamat поемат и задържат каквато и да било влага. Можеш да ги поливаш с дни, водата ще стои над тях, или под тях, ако не са добре положени.

      Коментар


      • #18
        От: Подготовка/подобрения на Фероза

        Абе моят опит показва, че водата винаги намира как да влезе, пък ферозата не е от най-ръждоустойчивите коли на света.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: Подготовка/подобрения на Фероза

          Ако не е поставена добре, водата може да влезе под нея. Затова аз например полагам Wuerth, върху него Body (за вътрешно нанасяне) и върху body-то Dynamat. Така, дори и евентуално (но при мен няма как) да проникне под Dynamat-a, попада върху Body-то (което е върху Wuerth-a) и няма никакъв шанс да стигне до ламарината, която преди да се нанесе всичко това е обработена разбира се (ако се налага).

          Коментар


          • #20
            От: Подготовка/подобрения на Фероза

            Яро, какви са точните имане на материалите и от къде могат да бъдат закупени?
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #21
              От: Подготовка/подобрения на Фероза

              Ето я първата изненада!

              Купето на инжекциона има два отвора за кабелни снопове към конюшната. Единия е за компютъра - захранване, инжектори, датчици, ламбда сонда. Вторият е фарове, мигачи, захранване към купето. При карбураторната е само един отвор, един сноп и то доста хилав в сравнение с другите два. Явно ще трябва да се дупчи за да станат нещата. Надявам се до края на седмицата да съм монтирал колектора с инжекциона и да съм я подкарал на газ.

              Мога ли да разчитам на маркучетата по колектора? Не всички отвори са добре документирани при мен и не е много ясно дали ще навържа всичко където му е мястото. Нядявам се да не се стига до преписване от работеща Фероза, но знае ли човек.
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • #22
                От: Подготовка/подобрения на Фероза

                Ванка, дупката трябва да е доста широка за да може да премине през нея куплунга на инжекциона.
                Помисли и за вариант компютъра да го оставиш в предния кош. Но тогава пък трябва да помислиш за някаква добре затворена кутия.
                О899 2б2 1З2

                Коментар


                • #23
                  От: Подготовка/подобрения на Фероза

                  Да, наиситна е голяма. Гледах го как е на купето на донора. На око диаметърът е 60-70мм.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Подготовка/подобрения на Фероза

                    Днес направи голяма крачка напред - извадих колектора от мазето.

                    Започнах да вадя бавно спомени кое, къде е било навързано. Трябваше да си запиша и да снимам, докато разглобявах, но, минало-свършило.

                    Един от двата щуцера е за сервото. Мисля, че е този в общата част, преди разделянето за цилиндрите. Също така не помня къде е бил свързан втория.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3739.jpg
Прегледи:1
Размер:199.2 КБ
ID:5184702

                    Тези двата са охладителна течност. Към какво са свързани?
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3740.jpg
Прегледи:1
Размер:157.6 КБ
ID:5184703
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3741.jpg
Прегледи:1
Размер:133.0 КБ
ID:5184704

                    Ако помня правилно този ходеше в помпата за хидравликата. Въздух е, след дроселната клапата.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3742.jpg
Прегледи:1
Размер:109.5 КБ
ID:5184705Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3743.jpg
Прегледи:1
Размер:139.7 КБ
ID:5184708

                    Още един въздух след дроселната клапа. По спомен ходеше до филтъра с активен въглен.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3738.jpg
Прегледи:1
Размер:149.1 КБ
ID:5184707


                    Също не мога да си спомня къде се свързва картерната вентилация. Дебелия маркуч от капака на клапаните трябва да е преди дросела. Но къде е мястото на тънкия от клапана в предната част на капака на клапаните?

                    Ето го и целия колектор.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3737.jpg
Прегледи:1
Размер:188.2 КБ
ID:5184706

                    Моля за малко помощ. Искам да си изясня кое къде ще се наложи да свържа за да купе предварително каквото ще е необходимо като материали.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Подготовка/подобрения на Фероза

                      Ванка, като разглабях мойта Фероза бая голяма паяжина ми се видяха тези маркучета и много старателно ги номерирах и наснимах преди това.
                      Най-добре с тефтер и фотоапарат отваряш някоя инжекционна и описваш.
                      Я влез в FTPто на iiiopo и виж там какви снимки съм качил на Ферозата. А пък аз тези дни ще разтърся на моя комп да видя дали има някои които ще ти свършат работа. Ама според мен най-добре е наживо да се види.
                      О899 2б2 1З2

                      Коментар


                      • #26
                        От: Подготовка/подобрения на Фероза

                        Това:


                        Не ходи в помпата за хдравлика, а отива към вентилацията на капака на клапаните. Към хидравликата отива по-тънкия щуцер отстрани на колектора, за който питаш в началото, мисля че тоя с насочената надолу "пишка".

                        За другото. Един вакуум на границата на клапата отива на малката мембрана на вакуумния регулатор на делкото само той е на границата. Един зад клапата отива на голямата мембрана на делкото, един отива на регулатора на налягането на горивото в рейката, и един в канистера с активен въглен. Един отива и в мап сензора, но след филтърче на блока.

                        Що не погледнеш в книжката? Май беше що-годе добре описано.

                        Единия маркуч за вода мисля отива в горното резервоарче на радиатора. От там има поток, дори и при затворен термостат. Втория обаче не помня къде отиваше.

                        По меркучетата за вакуума, или поне това за регулатора на налягането в рейката, имаше разклонение, но не помня за кое.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Подготовка/подобрения на Фероза

                          Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
                          Ванка, като разглабях мойта Фероза бая голяма паяжина ми се видяха тези маркучета и много старателно ги номерирах и наснимах преди това.
                          Най-добре с тефтер и фотоапарат отваряш някоя инжекционна и описваш.
                          Я влез в FTPто на iiiopo и виж там какви снимки съм качил на Ферозата. А пък аз тези дни ще разтърся на моя комп да видя дали има някои които ще ти свършат работа. Ама според мен най-добре е наживо да се види.
                          То хубаво, ама до колкото помня твойта беше другото изпълнение, с EGR, а там са повече тръбички. Може и да бъркам де.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Подготовка/подобрения на Фероза

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            То хубаво, ама до колкото помня твойта беше другото изпълнение, с EGR, а там са повече тръбички. Може и да бъркам де.
                            Може и така да е. Честно казано тези подробности не са ми известни.
                            К'во е това ЕГР? Некоя благинка пък аз да незнам че я имам?
                            О899 2б2 1З2

                            Коментар


                            • #29
                              От: Подготовка/подобрения на Фероза

                              Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
                              Може и така да е. Честно казано тези подробности не са ми известни.
                              К'во е това ЕГР? Некоя благинка пък аз да незнам че я имам?
                              Рециркулация на изгорели газове. За джипка на нашите години, не е голяма благинка, понеже като одъртее често дава ядове.

                              Ако ми дадеш линкче към някоя снимка, ще видя кое изпълнение е де...

                              ПП: От нито една снимка в директорията ти не мога да видя какво изпълнение ти е инжекциона.
                              Последно редактирано от sparkybg; 11-06-10, 22:16.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Подготовка/подобрения на Фероза

                                Е ти си ги искубал като някой ром , защо не си ги снимал или писал преди това ?
                                [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                                [B]Ford Escort xr3 [/B]
                                [B]Aro 10 [/B]
                                Плачи! Там близо край град София
                                стърчи, аз видях, черно бесило,
                                и твой един син, Българийо,
                                виси на него със страшна сила.
                                0896042536

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X