От: Смяна на задни накладки
Kолеги, днес си смених и аз задните накладки. Имах късмет, че резбите на барабаните бяха запазени, та навих два болта 10/1.25, които ми бяха останали от боди лифта. Както се предполагаше, по-трудно се извади десния. То отдясно по принцип е всичката ръжда. От ляво не съм ударил нито веднъж с чука, излезе само от натягане на болтовете.
Отдъхнах си! Бяхте ме наплашили с тия барабани.
Относно регулирането на ръчната спирачка. След като си сглобил всичко, лягаш отдолу, вадиш гумените тапички на капаците и натягаш с една отвертка регулиращия механизъм, колкото може. След това, ако се наложи се натяга от шпилката на жилото.
Аз дори пренатегнах малко, та се наложи да охлабвам. Сега ръчната държи добре, а спирачките коват.
Благодаря на всички за напътствията и съветите!
Kолеги, днес си смених и аз задните накладки. Имах късмет, че резбите на барабаните бяха запазени, та навих два болта 10/1.25, които ми бяха останали от боди лифта. Както се предполагаше, по-трудно се извади десния. То отдясно по принцип е всичката ръжда. От ляво не съм ударил нито веднъж с чука, излезе само от натягане на болтовете.
Отдъхнах си! Бяхте ме наплашили с тия барабани.
Относно регулирането на ръчната спирачка. След като си сглобил всичко, лягаш отдолу, вадиш гумените тапички на капаците и натягаш с една отвертка регулиращия механизъм, колкото може. След това, ако се наложи се натяга от шпилката на жилото.
Аз дори пренатегнах малко, та се наложи да охлабвам. Сега ръчната държи добре, а спирачките коват.
Благодаря на всички за напътствията и съветите!
Коментар