Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на задни накладки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на задни накладки

    Здравейте!
    От два дни се опитвам да сваля спирачните барабани на Дайхатсуто, за да сменя накладките, но всичките ми опити са безуспешни. Имам чувството, че барабанът е залепнал за фланеца на полуоската и не се предава. То не беше молене, уговорки, бой и какво ли не още, но без резултат. Оставям за последно опита с нагряване чрез горелка.
    Ако някой знае по-успешен метод, моля да сподели. Благодаря предварително.
    Приятели не се печелят - губят се завинаги.
    УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
    Времето е ценно, само ако не бързаш.
    0889623098

  • #2
    До: Смяна на задни накладки

    Бреииииииии, аз ги свалях моите и нямаше абсолютно никакъв проблем. Болтовете с които се избиват са до колкото си спомянм 10х1.25 нестандартни.

    Коментар


    • #3
      До: Смяна на задни накладки

      Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
      Бреииииииии, аз ги свалях моите и нямаше абсолютно никакъв проблем. Болтовете с които се избиват са до колкото си спомянм 10х1.25 нестандартни.
      Я опиши по-точно, че и на мен ми предстои смяна на задни накладки
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #4
        До: Смяна на задни накладки

        Вървят много плътно по фланеца на полуоската.Моите тръгнаха след много бой,и добре че не бяха съсипани резбите за болтовете с които се вадят.Ако можеш,мини с една шкурка по фланеца,преди да са се заклинили окончателно.И бой с големият съветник(челно по барабана,там където лежи върху полуоската).
        088пет722пет99
        http://www.hydropompi.com/

        Коментар


        • #5
          До: Смяна на задни накладки

          Първоначално публикуван от ivotosod Преглед на мнение
          Здравейте!
          От два дни се опитвам да сваля спирачните барабани на Дайхатсуто, за да сменя накладките, но всичките ми опити са безуспешни. Имам чувството, че барабанът е залепнал за фланеца на полуоската и не се предава. То не беше молене, уговорки, бой и какво ли не още, но без резултат. Оставям за последно опита с нагряване чрез горелка.
          Ако някой знае по-успешен метод, моля да сподели. Благодаря предварително.
          На барабана би трябвало да има два резбовани отвора в които се навиват болтове.Разположени са диаметрално между болтовете за джантата.При навиването им барабана се дистанцира от главината до пълното му отделяне .Ако резбата не е добра (замърсена , ръждясала и т.н. ) повтори я със съответния метчик.Няма нужда от голям чук , по-скоро болтовете трябва да са достатъчно дълги. Не забравяй да опънеш жилото на ръчната спирачка ПО ПОСОКА на колелото по което работиш в момента , за се облекчи максимално "изхлузването" на барабана.
          Вътре има едни пружинки които придържат накладките , те най-вероятно ще се изтръгнат от местата си , но не се притеснявай - лесно ще ги наместиш после.
          И още - щом така трудно излиза барабана , вероятно накладките са го издълбали отвътре , в зоната на триене. Та , след като го свалиш , добре е да се отнеме ръба образуван отвътре по периферията на барабана за да не пречи впоследствие .... Или да си купиш нови барабани , ако са много износени старите.
          Когато монтираш новите накладки и поставяш шлайфаните барабани , не забравяй да свиеш максимално буталцата на спирачното цилиндърче , за да влезе по-лесно барабана.
          Успех!

          Коментар


          • #6
            До: Смяна на задни накладки

            Трябва си възпитание. Мойте ги сменя баща ми, та не мога да кажа какъв е бил случая, но каза че ся изяли доста бой докато излязат.

            Не мога да си обясня защо "от време оно" продължават да слагат тия измишльотини, които хем не спират като дискови, хем се обслужват в пъти по-трудно, хем са по-ненадеждни, нямам обяснение. Не намирам никакво предимство в тях.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              До: Смяна на задни накладки

              Благодаря за бързите отговори. Основния проблем е, че не мога да отлепя барабана от полуоската. Пръсках със спрей, удрях здраво, лашках напред-назад и то цели два дни. За по-трудно и резбите почти ги няма. Успея ли с това, другото е лесно.
              Приятели не се печелят - губят се завинаги.
              УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
              Времето е ценно, само ако не бързаш.
              0889623098

              Коментар


              • #8
                До: Смяна на задни накладки

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                Не мога да си обясня защо "от време оно" продължават да слагат тия измишльотини, които хем не спират като дискови, хем се обслужват в пъти по-трудно, хем са по-ненадеждни, нямам обяснение. Не намирам никакво предимство в тях.
                Заради необходимостта от ръчна спирачка.Барабанната система е по-евтина , по-технологична , по-проста за производство , по-лесно се съвместяват механична и хидравлична система в един механизъм...Тия качества донякъде компенсират по-ниската надеждност и по-лошите спирачни характеристики.

                Коментар


                • #9
                  До: Смяна на задни накладки

                  Първоначално публикуван от ivotosod Преглед на мнение
                  Благодаря за бързите отговори. Основния проблем е, че не мога да отлепя барабана от полуоската. Пръсках със спрей, удрях здраво, лашках напред-назад и то цели два дни. За по-трудно и резбите почти ги няма. Успея ли с това, другото е лесно.
                  Не се увличай прекалено с чука , ще деформираш барабана (ще стане елиптичен , ако вече не е... ).
                  Един краен вариант е , ако оригиналните резби за екстракция ги "няма " вече , е да направиш следното:
                  Разшири отворите за болтовете до 10 мм. като използваш свредло заточено "като за ламарина" ,т.е. не конично а "двойно дъгово".
                  Завари точно върху тях гайки М10 и после по обяснения вече начин изтегли барабана.След това можеш да изпилиш гайките.Преди да го поставиш върху новите накладки , резбовай нови отвори които да ти послужат при следващата смяна.
                  Само да допълня че при гореописаната "спасителна " операция няма гаранция за оцеляването на барабана......Ама това е положението ...
                  Успех!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Смяна на задни накладки

                    Първоначално публикуван от nisanterano Преглед на мнение
                    Заради необходимостта от ръчна спирачка.Барабанната система е по-евтина , по-технологична , по-проста за производство , по-лесно се съвместяват механична и хидравлична система в един механизъм...Тия качества донякъде компенсират по-ниската надеждност и по-лошите спирачни характеристики.
                    Като изключим цената, евентуално, всичко друго е решено от десетилетия. А при днешните технологични възможности дори и производството не е никакъв проблем. Затова ми е и чудно.

                    А средностатистическата крайна цена е +200 днешни лева. Ама това крайната, което значи че +50-100 заводски.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Смяна на задни накладки

                      Първоначално публикуван от nisanterano Преглед на мнение
                      Не се увличай прекалено с чука , ще деформираш барабана (ще стане елиптичен , ако вече не е... )...

                      Ударите с чука са в челната част на барабана(между шпилките), а не по окръжността, точно поради тази причина. Ще пробвам първо с нагряване и ако не се получи, чак тогава ще заварявам гайки на чугуна.
                      Приятели не се печелят - губят се завинаги.
                      УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
                      Времето е ценно, само ако не бързаш.
                      0889623098

                      Коментар


                      • #12
                        До: Смяна на задни накладки

                        Мойте ги вадих с щанга,а вместо да заваряш и после да пилиш не може ли направо с по-широк метчик.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Смяна на задни накладки

                          Сигурно и "обратен чук", захванат към барабана с болтовете за изкарване би свършил някаква полезна работа.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Смяна на задни накладки

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Сигурно и "обратен чук", захванат към барабана с болтовете за изкарване би свършил някаква полезна работа.
                            Шпилките(болтовете) са закрепени към фланеца на полуоската, така че този метод е невъзможен.
                            Приятели не се печелят - губят се завинаги.
                            УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
                            Времето е ценно, само ако не бързаш.
                            0889623098

                            Коментар


                            • #15
                              До: Смяна на задни накладки

                              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                              Я опиши по-точно, че и на мен ми предстои смяна на задни накладки
                              Ами каво да обяснявам. Резбите с които се избиват не са М10 ами 10х1.25 тоест по дребна. Сега може и да греша тоано но в ръководството са си описани. Със сигурност не са М10. Като земеш един болт М10 и го навиещ и вече си с изтървали резби и после почваш с чука. Може и някои да го е направил това преди теб вече. Моите барабани като ги свалих и после им направих още по 2 дупки и пак с мечик 10х1.25 да има резерва.
                              Относно отлепянето на жигулитата едно време дигахме задницата, включваш на скорост газзззззз и удряш спирачката и тои се развърташе много атрактивно. Ама трябва да се прецени с задвижването на ферозата да не тръгне с криковете.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X