Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Завъдих маслояд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Завъдих маслояд

    Проблем само на топло е някак потискащ. Да беше обратното, ...
    Маслото 15/40 става доста по-течливо на топло, та дупката може да си я има и на студено, просто да не забелязваш.

    Ако маслото влиза в цилиндрите преди горенето, това означава и пропуски в запалването от топлината -> свещ/кабел (освен яките пропуски на масло в клапани или сегменти).
    Ако тече покрай изпускателните клапани -> ядове с водачите.

    Коментар


    • #32
      От: Завъдих маслояд

      Ориентировъчно каква е цената за шлайф на глава, напасване на клапани и смяна на водачи и гумички?
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #33
        От: Завъдих маслояд

        120лв ми излезе

        Коментар


        • #34
          От: Завъдих маслояд

          Значи на 16 клапанова - да кажем 180-200.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • #35
            От: Завъдих маслояд

            Нещо такова. Повечето цени са на клапан.

            Коментар


            • #36
              От: Завъдих маслояд

              Премери компресията, но може и да не даде насоки за горене на масло. По принцип показва степен на износване на компресионни сегменти/цилиндър и ГРМ. Спекли масло-отвеждащи сегменти и гумички на клапаните няма как да ги хване.
              Тоест, може и да си има "компресия" и пак да гори масло.
              В такъв случай се почва с "гумичките". Продължи ли да "гори" масло, главата долу.

              Коментар


              • #37
                От: Завъдих маслояд

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Премери компресията, но може и да не даде насоки за горене на масло. По принцип показва степен на износване на компресионни сегменти/цилиндър и ГРМ. Спекли масло-отвеждащи сегменти и гумички на клапаните няма как да ги хване.
                Тоест, може и да си има "компресия" и пак да гори масло.
                В такъв случай се почва с "гумичките". Продължи ли да "гори" масло, главата долу.
                Компресията ще я измерим довечера. Поръчал съм да ми донесат манометър, дано не ме забравят
                Двигателя е 1,6 бензин, 16 клапана. Незнам дали въобще е възможно да се сменят гумичките без да го обезглавим. На 8 клапанов гледах, че ги сменят като бъркат през отвора на свеща и задържат клапана. Там обаче свещите са странично, при мен са вертикално в средата на главата между двата реда клапани.

                Брат ми предложи да пробвам с 15W50, полусинтетика на Мотул. Каза, че е много доволен от това масло. В най-лошия случай ще изяде 80 лева под формата на масло.
                Последно редактирано от Иван Горчев; 27-07-10, 09:04.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #38
                  От: Завъдих маслояд

                  На такъв маслогор да сипваш скъпа синтетика, не е инвестиция. Разликата във скоростта на изтичане през отвор на маслата ..40 и ..50 е горе-долу пропорционална на тези цифри (по време) - т.е. ще спечелиш 20% по-бавно изтичане.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Завъдих маслояд

                    Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                    Незнам дали въобще е възможно да се сменят гумичките без да го обезглавим. На 8 клапанов гледах, че ги сменят като бъркат през отвора на свеща и задържат клапана. Там обаче свещите са странично, при мен са вертикално в средата на главата между двата реда клапани.
                    Съответния цилиндър в ГМТ, и няма нужда да държиш нищо. Буталото ги държи да не изпаднат в цилиндъра. Дано са гумички.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Завъдих маслояд

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Съответния цилиндър в ГМТ, и няма нужда да държиш нищо. Буталото ги държи да не изпаднат в цилиндъра. Дано са гумички.
                      Чудесно! Това доста улеснява нещата. Въобще не се бях сетил за този вариант. Правил ли си я тази процедура?
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Завъдих маслояд

                        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                        Чудесно! Това доста улеснява нещата. Въобще не се бях сетил за този вариант. Правил ли си я тази процедура?
                        На ферозата - не. Ама то и няма какво толкоз. Трябва ти само скоба за пружините. Трябва да махнеш и кавалите с кобилиците преди това. И внимавай с "кученцата" (май така им викаха). Много досадно се затриват.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Завъдих маслояд

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          На ферозата - не. Ама то и няма какво толкоз. Трябва ти само скоба за пружините. Трябва да махнеш и кавалите с кобилиците преди това. И внимавай с "кученцата" (май така им викаха). Много досадно се затриват.
                          Да, и аз съм чувал, че така им казват. Наистина се губят за нула време.
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Завъдих маслояд

                            Начинът които описва Спарки ще стане пробвал съм го на моита . Успех .

                            Коментар


                            • #44
                              От: Завъдих маслояд

                              Днес ходих до работа с Ферозта. Горе-долу 10 минути е пътя в посока. Успя да загрее до нормална работна температура и в двете посоки. Свалих свещите за да меря компресия. Черният нагар във втори цилиндър почти е изчезнал. Бледо кафяв е като на останалите 3.

                              Компресия при студен двигател:
                              I - 11.8 kgf/cm2
                              II - 11.3 kgf/cm2
                              III - 11.3 kgf/cm2
                              IV - 11.8 kgf/cm2

                              По книга дават максимум 14 kgf/cm2, минимум 10.5 kgf/cm2 при загрят двигател.
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Завъдих маслояд

                                аз бих сменил маслото - както са ти казали. До последно в БГ карах с Мотул и бях много доволен. Успех и дано е малкия дявол.

                                В момента имам подобна мистерия с един Додж Караван с V6 3.0л на Митцубиши - от известно време ми губи масло: течове - минимални, не пуши ..
                                смених маслото уж - сега съм с Пензойл за поизносени мотори .. пак бяга май.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X