Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Перка-брой лопатки?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
    Така както обясняваш, много вероятно той да е виновника.
    Имаше преди време една тема в която колега беше казал така : С нов радиатор, загряването на Ферозата заминава в миналото...

    Проблема е, че цените им са по-дебели спрямо други джипки, нямам логично обяснение защо е така, но факт.
    Вярно е.Даже приятелят ми с автосервиз,който ще ми го достави се изненада от цената.Но...няма пълно щастие!
    VENI-VIDI-VICI!

    Коментар


    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Дано със смяната драмата да приключи окончателно. Ще чакаме радостни новини 😁.

  • #17
    От Италия ли е внос колата?

    Коментар


    • #18
      от Германия-2006 год.
      VENI-VIDI-VICI!

      Коментар


      • #19
        И моя е за смяна, но нов под 400 пари , не успявам да намеря. Хем с отстъпки. И аз мисля да го сменя някой ден, но засега го крепя така. Те и радиаторите са два модела.
        Това с отварянето и щомполирането е добре, но ако има кой да го отпои и запои.
        В една фирма за радиатори питах за смяна на питата и ми казаха 450 лв...

        ПП: Предпочитам колата ми да е от Италия и да не е гнила, отколкото от севера и да е безупречно поддържана.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          То с нова пита не е по евтино
          Но ако се направи читаво е в пъти по добре.
          Отделно бакъра и халуминта имат бая различно топлоотдаване.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Точно във воден радиатор с такава пита, разликата между бакър и алуминий, при еднакви други условия, е несъществена.

        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          1.7 пъти е разликата.
          Дали е много или малко не знам

      • #20
        "Детето" е от 1992.Вози ме и ми върши работа от 2006.Заслужава да му подновя охлаждането!
        VENI-VIDI-VICI!

        Коментар


        • #21
          От един път ли се запуши така или постепенно. Ако е от един път, аз бих го свалил и разгледал добре. Може нещо да е заседнало , незнаино какво.
          Абе първо ще си поиграя да го изчистя и ако не стане, чак тогава за нов

          Коментар


          • #22
            Постепенно.Купил съм го стар през 2009!...а и го промивах-все тая-НОВ!
            VENI-VIDI-VICI!

            Коментар


            • #23
              И правилно! 2 пъти съм крепил стар радиатор, и двата пъти нещата приключиха зле, хич без да споменавам постоянното доливане, треперене да не прегрее, и че единия път окончателно се окоти по средата на зимата в най-големия студ.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #24
                Как са разположени входа и изхода на радиатора? Да не са и двата горе? Подозорим изгнила преграда в казанчетата която принуждава потока да минава през целия радиатор.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  На диагонал са. Входния е горе, изходния долу в противоположния край.

              • #25
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:116100846_213886456598384_1847422741021457356_n.jpg
Прегледи:214
Размер:111.0 КБ
ID:6627834

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:116212692_682956982294956_7661218360638374539_n.jpg
Прегледи:215
Размер:60.8 КБ
ID:6627835

                Това преди час, пак с 25 чувалчета материал за пътя. От порядъка на 300 кг. Снимах и товара, но снимката не ми се е получила явно.

                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  А на бензин как е, щото оставам с впечатление, че това е на газ ?

                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Няма газ. Само на бензин си е .

                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Саше, смуче въздух отнякъде. Високите обороти които не могат да се намалят са признак точно на това.

              • #26
                Така,така!И АЗ БЯХ ТАКА И ПАК ЩЕ Я ДОКАРАМ!
                VENI-VIDI-VICI!

                Коментар


                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ако радиаторът не тече и няма изолирани тръбички си струва да се шомполира.Това е единственото истинско почистване на меден радиатор.

              • #27
                Щом не загрява цялата пита на радиатора нещо не е на мене си. Успех с решението на проблема
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • kameno karp
                  kameno karp коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това не го разбрах. То ако целия е горещ е лошо. Съвсем нормално и редно е горната част да е гореща, а долната хладна.

                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Дифузьор по рождение има, но скъса ли десен тампон на двигателя, при подаване на газ и особено при повечко зор по черно, двигателя се повдига и перката чупи дифузьора. Моят така свърши. И по перката имаше щети, за щастие не фатални. А кога ще скъса тампон е трудно да се предвиди. Но е доказано, че дори без него, ако охлаждането е наред, не загрява повече от нормалното.

                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Камено, разлика трябва да си има, то затова се слага радиатора, но тя трябва да е сравнително малка. Радиатора охлажда 15-20м до 30 градуса, не повече.
                  Ако влиза на 95 градуса, и излиза на 65 как ще усещаш долния край на радиатора? Топъл или студен?

              • #28
                Не зная как точно се движи течността през радиатора и съм съгласен,че е правилно да има температурен градиент-горе в ляво влиза гореща и долу в дясно тя трабва да е по-хладна,за да има смисъл от радиатора,но не може горе да е вряла а доло радиаторът да е почти студен.Дано това мое разсъждение да е правилно и новия радиатор да ми реши въпроса,надявам се!
                Утре-други ден ще разберем.
                VENI-VIDI-VICI!

                Коментар


                • kameno karp
                  kameno karp коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами щом си купил радиатор, дано той се окаже. Ама е можело да го провериш първо. Ако водната помпа не осигурява нужния дебит, пак ще имаш ненормално голяма разлика в температурите на горната и долната част на радиатора. Ако термостата не отваря достатъчно - също.

              • #29
                Относително.
                студената е колкото е работната температура на двигателя.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • kameno karp
                  kameno karp коментира
                  Редактиране на коментар
                  Колкото работната температура на двигателя е горната топла част.

                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Абе, трябва да си има разлика.Но маркуча преди термостата, не трябва да е нито прекалено студен, нито прекалено горещ.

              • #30
                Чакаме резултата...
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X