Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Перка-брой лопатки?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200728_082952.jpg Прегледи:0 Размер:224.5 КБ ID:6628876Позабавихсе,но нали трябва да имам "материал":
    VENI-VIDI-VICI!

    Коментар


    • #32
      нещо с качването не съм съвсем на ти,но нищо
      Прикачени файлове
      VENI-VIDI-VICI!

      Коментар


      • #33
        Екстра е така! Това с новия радиатор ли?
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #34
          Аха
          VENI-VIDI-VICI!

          Коментар


          • #35
            А защо свети чека?
            יעבור
            «И това ще мине»

            Коментар


            • #36
              от газовата уредба.това сме го коментирали-козметика
              VENI-VIDI-VICI!

              Коментар


              • #37
                Късно видях темата, иначе още отначало щях да кажа, с почти 100% увереност, че е радиатор.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #38
                  Правилно.Но нищо,тъкмо си профилактирах системата.А и всички мнения,разсъждения и "терзания" имат смисъл при ухажването на нашите "старчета".За да ни служат "до гроб"!
                  VENI-VIDI-VICI!

                  Коментар


                  • #39
                    Браво ! Радвам се, че всичко е наред. И доста от проблемите със загряването на Ферозите се изясниха благодарение на теб.
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Това не е само до ферозите, всички коли са така.

                      А радиатор, ако не е прогнил се отпушва съсем тривиално, и продължава да си върши съвестно работата. Даже тези с алуминиева пита и пластмасови казанчета, даже тяхното отваряне и затваряне е по-малък филм отколкото с разпояване и запояване на меден радиатор.

                    • cnc82
                      cnc82 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Коле като стана въпрос, с какво се шомполират радиаторите ?
                      Прецизен инструмент ще е или..?

                  • #40
                    VENI-VIDI-VICI!

                    Коментар


                    • #41
                      Сега не те ли чопка с какво е запушен радиатора. Мен спецялно ще ме изяде любопитството.

                      Коментар


                      • #42
                        Яде ме и му кроя шапката,кога да го отворя.Но ще търся чавек,дето после да го "затвори"
                        VENI-VIDI-VICI!

                        Коментар


                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Месингов.
                          21312313123

                        • TigerHunter
                          TigerHunter коментира
                          Редактиране на коментар
                          Медни са оригиналните, Коле. Все пак, това са коли на триесе и повече гОдин...

                        • Кольо
                          Кольо коментира
                          Редактиране на коментар
                          Значи си е играчка разпояване и запояване после, ама ако не е прогнил си заслужава.
                          Алуминиевите ги отварям с поглед, и затварям с два.

                      • #43
                        Кольо е прав. По-добре да е халуминиев с пластмасови казанчета, да може човек да си го разглоби, почисти и затвори. Иди намери кадърен с поялника да ти запои бакърен или месингов... Аз ако можех, досега да съм го отворил и почистил.А цените наистина са безумни на новите. Не мога да проумея, как радиатор на Голф (примерно) е 70 лв, а на Фероза 470...
                        Док, ти колко плати, ако не е тайна, разбира се?
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • dit_dh
                          dit_dh коментира
                          Редактиране на коментар
                          Без приятел- шестотин и горница/има ги в онлайн магазини/

                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Има ги и по 450 в онлайн магазини, без приятел. Да беше казал.

                        • TigerHunter
                          TigerHunter коментира
                          Редактиране на коментар
                          Аз най-евтиния , който намерих с отстъпка е 390. Да се има предвид, че са два, та дори три модела.

                      • #44
                        За 400 кинтов радиатор аз лично бих се пробвал да го отворя и шомполирам.
                        не е повече от ден работа, а аз на ден 400 кинта не вадя.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • turtey
                          turtey коментира
                          Редактиране на коментар
                          Ясно.
                          Я дай парт номер да видя какво мога да направя

                        • TigerHunter
                          TigerHunter коментира
                          Редактиране на коментар
                          https://www.autodoc.bg/hd-karosserieteile/11007031
                          Това е радиаторът. Запаметен ми беше линка и не бях го отварял отдавна. Малко е паднала цената, ако въобще го имат.
                          Не знам, кое точно му се води парт номер.,

                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Планките се лепят перфектно с полиуретан за автостъкла с прилежащия му праймер. Моят е залепен така още от преди основния ремонт и не е мръднал. Осигури ли се добре почистена основа, това хваща зверски. Единствения му недостатък е че не даяни на UV светлина и на открити места трябва да се боядисва с нещо отгоре.

                      • #45
                        Извинете ме,ако почна да ставам досаден,но понеже "се заговорихме",имам някои предложения и мисли.
                        1.Теми за охлаждане има,но понеже и тази я разширихме бая/което е нормално/ предлагам модераторите да променят заглавието на "ОХЛАЖДАНЕ"
                        2.Показвам радиатора,който монтирахме -

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Радиатор Фероза-1992.jpg
Прегледи:151
Размер:175.2 КБ
ID:6629490
                        3.Вчера,на 35 градуса външна температура и яка газ,продължих с наблюдението върху новия "агрегат" - при скорост до 110-115 стрелката почти стигаше до средата и бързо тръгваше на ляво при отнемане на товара.
                        4.Едно индиректно разсъждение за ефективността в охлаждането на радиатора/то се знае,но да кажа и аз/ - при по-висока скорост/80-100/ и постоянни обороти/антифризът се върти през системата с постоянна скорост/ ,температурата намалява.Явно увеличения въздушен поток през новия радиатор действа ефективно!/при стария не беше така/
                        5.След продължителните "научни изследвания" ще си поиграя да нарисувам една снимка с градусите върху термометъра на таблото/но,когато имам време/.
                        6.Имам свободна перка/6 лопатки/ с виско/вероятно за ремонт/.Ако на някой му трябва да се обади-подарявам.
                        7.Ако съм станал много обстоятелствен-закривайте лавката!
                        Поздрав на всички!
                        VENI-VIDI-VICI!

                        Коментар


                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          На много коли плува. На други плуването се замаскирва от компютъра.

                          На тераното ми например си плуваше едни 12 години, и нищо от това. Всичко беше в пълна изправност.

                          Ферозата ми дори леко подминаваше средата при 120 като я купих. След смяна на антифриз и масло 5W40 спря да подминава, но пак си плуваше леко. Как е сега не мога да кажа, защото отдавна не съм я карал на дълъг път.

                        • Кольо
                          Кольо коментира
                          Редактиране на коментар
                          Щом плува значи прибора е твърде чувствителен(няма лошо де, ама масово се правят да коват на една постоянна температура, за да не се шашка потребителя), или наистина има нещо не наред в системата.
                          Това на равен път де, макар и да шпориш колата или да караш съвсем бабешката, или комбинация от двете.

                        • Джоу (x3mrjoe)
                          Джоу (x3mrjoe) коментира
                          Редактиране на коментар
                          Кольо каза, ама айде и аз.

                          Радиатора охлажда течността която е в него. Термостата реже до работна температура течността в двигателят, която ако е по-висока от необходимата отива в радиатора, който би трябвало да я охлади, и вече като охладена да се върне в двигателят.
                          При изправен двигател и виско, или ел. перка, независимо от режимите, двигателят би трябвало постоянно да е в работната температура която се регулира от термостата.
                          Това, разбира се, без крайни издевателства.
                          Ако двигателят е изправен, но не може да достигне до работна температура, значи термостата е омекнал и почва да отваря по-рано.
                          ... разбира се, изключвам някои от новите CDI-та които ако се карат леко не могат да загреят, но това е друга тема.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X