Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Перка-брой лопатки?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Перка-брой лопатки?

    Тъй като по стечение на обстоятелствата/мое недоглеждане/ си купих виско-муфа за перка със седем лопатки,сега се оборудвахи с такава.Нещата паснаха.Но си задавам въпрос:Каква е разликата?А разлика сигурно има щом муфа за 7 лопатки е три пъти по-евтина от такава за 6 лопатки/без значение мапката.Любопитно е,някой знае ли защо?
    VENI-VIDI-VICI!

  • #2
    До колкото знам разликата е за къде точно е произвеждан автомобила ,т.е. за топла южна страна или не.
    Предполагам 7 лопатковата е за там, където е жега.

    А защо има големи разлики в цените си нямам идея.
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • #3
      И аз така съм чел.
      Док, можеш ли да провериш, дали седемлопатната е по-голяма като диаметър от шестлопатната? Щото моята е 2 см по-голяма. И самите лопатки са по-широки малко.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #4
        Ще ги измеря точно.Но муфата е със сигурност малко по-голяма,щото не влизаше в шестлопатната
        VENI-VIDI-VICI!

        Коментар


        • piron45
          piron45 коментира
          Редактиране на коментар
          Ако е станала на колата с повече лопати ще имаш по добро охлаждане , особено при голям зор.

      • #5
        За муфата знам. И аз купих погрешно 603 и после търсих седемлопатна.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #6
          Измерих перките.Диаметър 36см.Ширина на лопатките- 7см.Само дето на едната са 7.
          VENI-VIDI-VICI!

          Коментар


          • #7
            Сигурно вече се ошашаввам или нямам друга работа,но охлаждането почва да ми става доминанта!След смени на термодатчик,термостат,маркучи,вискомуфа и перка;промиване на радиатора и нова капачка...следва вж.снимка ...и то сде 5км. каране/вярно че е жега,но/
            Прикачени файлове
            VENI-VIDI-VICI!

            Коментар


            • #8
              В този момент,поемайки риска на обгарянето,отворих радиатора и измерих температурата с воден термометър - 90 градуса.Мисля,че няма нищо нередно,че остана да сменя водната помпа,но дано не стигам до там
              Последно редактирано от dit_dh; 23-07-20, 18:17.
              VENI-VIDI-VICI!

              Коментар


              • #9
                Толкова далеч, никога не ми е стигала стрелката, дори когато виското си беше заминало. Най-много до хоризонталните линийки на термометъра.
                Обезвъздушил ли си добре? На термостата клапанчето отгоре ли е? На колко градуса е термостата?
                Аз днес закарах 25 чувалчета със строителни отпадъци на пътя преди вилата. На първа по черен път на изкачване. Не ми е прескачала първите вълнички преди термометъра. А си беше жега.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #10
                  78 гр. и клапанчет е отгоре.обезвъздушена
                  VENI-VIDI-VICI!

                  Коментар


                  • TigerHunter
                    TigerHunter коментира
                    Редактиране на коментар
                    И чисто ново виско и да не охлажда? Провери пак капачката. Ако трябва, пробвай старата. В казанчето, какво се случва? Намалява ли течността в казанчето или радиатора? Покарай я на късо няколко пъти и виж дали има други аномалии. Няма логика да грее така. Надува ли "бузите" (маркуча преди радиатора). Долния дето отива в термостата как е на температура? Самата пита като топлинни зони как е?

                • #11
                  Не е нормално това показание. Сашо добре те е насочил какво да провериш. Това, че си измерил 90 гр. в радиатора не трябва да те успокоява. В блока със сигурност са повече градусите.
                  При движение с висока скорост (90-110км/ч) къде застава стрелката ?
                  На място при форсиране връща ли се назад стрелката ?
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • TigerHunter
                    TigerHunter коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не е лесно да се диагностира помпа, когато има намесено и виско. При повече газ, охлажда по-добре. На място загрява леко. Така си е нормално.
                    При ел перките е друго. И моята ако я оставя на празен ход, качва малко. Ако я задържа на обороти, сваля. Помпата ми е с метална турбинка. Има и пластмасови.
                    Едва ли е проблема в помпата.

                  • TigerHunter
                    TigerHunter коментира
                    Редактиране на коментар
                    Пардон! Двоен пост се получи...

                • #12
                  Утре ще проверя всичко отново и ще докладвам.Приятна вечер,за сега
                  VENI-VIDI-VICI!

                  Коментар


                  • #13
                    Остарявам май,момчета, и нещо почвам да се уморявам и да ми писва,но...не-"Луд умора нема!".А и ме дразни неяснотата!Та...:
                    1.Свалих "маската".
                    2.Проверих антифриза-пълно/около 5л.-по-малко от каталога?/
                    3.Запалих и оставих да работи на място до загряване.
                    4.Загряха горните тръби/прилично и без надуване/
                    5.Загря радиатора-в горната му част.Почаках да загрее целия,но не се случи,а започна да загрява тръбата към термостата/отвори/
                    6.Тръгнах и покарах десетина километра,вкл. със скорост до 120/не че карам някога чак така/
                    7.Спрях и проверих-радиаторът в долната 1/2 до 2/3-хладен.
                    На базата на всичко това и като имам предвид,че радиаторът ми не си знае годините/ преди повече от десет години го купих втора употрела/,смятам да купя нов и "ДА СЕ ПРЕКРЪСТЯ!"
                    Ако имате друга идея-моля,аз съм насреща!
                    VENI-VIDI-VICI!

                    Коментар


                    • #14
                      Ако радиатора е меден с метални казанчета го отвори и шомполирай.
                      това което се продава за нови е ...
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #15
                        Така както обясняваш, много вероятно той да е виновника.
                        Имаше преди време една тема в която колега беше казал така : С нов радиатор, загряването на Ферозата заминава в миналото...

                        Проблема е, че цените им са по-дебели спрямо други джипки, нямам логично обяснение защо е така, но факт.
                        Който търси , намира !
                        Човекът е човек, когато е на път !

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X