Тъй като по стечение на обстоятелствата/мое недоглеждане/ си купих виско-муфа за перка със седем лопатки,сега се оборудвахи с такава.Нещата паснаха.Но си задавам въпрос:Каква е разликата?А разлика сигурно има щом муфа за 7 лопатки е три пъти по-евтина от такава за 6 лопатки/без значение мапката.Любопитно е,някой знае ли защо?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Перка-брой лопатки?
Свий
X
-
До колкото знам разликата е за къде точно е произвеждан автомобила ,т.е. за топла южна страна или не.
Предполагам 7 лопатковата е за там, където е жега.
А защо има големи разлики в цените си нямам идея.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
-
-
Коментар
-
-
Толкова далеч, никога не ми е стигала стрелката, дори когато виското си беше заминало. Най-много до хоризонталните линийки на термометъра.
Обезвъздушил ли си добре? На термостата клапанчето отгоре ли е? На колко градуса е термостата?
Аз днес закарах 25 чувалчета със строителни отпадъци на пътя преди вилата. На първа по черен път на изкачване. Не ми е прескачала първите вълнички преди термометъра. А си беше жега.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Коментар
-
И чисто ново виско и да не охлажда? Провери пак капачката. Ако трябва, пробвай старата. В казанчето, какво се случва? Намалява ли течността в казанчето или радиатора? Покарай я на късо няколко пъти и виж дали има други аномалии. Няма логика да грее така. Надува ли "бузите" (маркуча преди радиатора). Долния дето отива в термостата как е на температура? Самата пита като топлинни зони как е?
-
-
Не е нормално това показание. Сашо добре те е насочил какво да провериш. Това, че си измерил 90 гр. в радиатора не трябва да те успокоява. В блока със сигурност са повече градусите.
При движение с висока скорост (90-110км/ч) къде застава стрелката ?
На място при форсиране връща ли се назад стрелката ?Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Не е лесно да се диагностира помпа, когато има намесено и виско. При повече газ, охлажда по-добре. На място загрява леко. Така си е нормално.
При ел перките е друго. И моята ако я оставя на празен ход, качва малко. Ако я задържа на обороти, сваля. Помпата ми е с метална турбинка. Има и пластмасови.
Едва ли е проблема в помпата.
-
-
Остарявам май,момчета, и нещо почвам да се уморявам и да ми писва,но...не-"Луд умора нема!".А и ме дразни неяснотата!Та...:
1.Свалих "маската".
2.Проверих антифриза-пълно/около 5л.-по-малко от каталога?/
3.Запалих и оставих да работи на място до загряване.
4.Загряха горните тръби/прилично и без надуване/
5.Загря радиатора-в горната му част.Почаках да загрее целия,но не се случи,а започна да загрява тръбата към термостата/отвори/
6.Тръгнах и покарах десетина километра,вкл. със скорост до 120/не че карам някога чак така/
7.Спрях и проверих-радиаторът в долната 1/2 до 2/3-хладен.
На базата на всичко това и като имам предвид,че радиаторът ми не си знае годините/ преди повече от десет години го купих втора употрела/,смятам да купя нов и "ДА СЕ ПРЕКРЪСТЯ!"
Ако имате друга идея-моля,аз съм насреща!VENI-VIDI-VICI!
Коментар
-
Ако радиатора е меден с метални казанчета го отвори и шомполирай.
това което се продава за нови е ...И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Така както обясняваш, много вероятно той да е виновника.
Имаше преди време една тема в която колега беше казал така : С нов радиатор, загряването на Ферозата заминава в миналото...
Проблема е, че цените им са по-дебели спрямо други джипки, нямам логично обяснение защо е така, но факт.
Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар