Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Териос - газово?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от vitar Преглед на мнение
    Ще ги разгледам, благодаря!
    Как е същото - на RAV4 мотора е напречен, на Териоса е надлъжен. Няма как да е същото. Ако може да разясниш, че ми стана интересно.
    И двете са фултайм с блокаж на междинния диференциал. Как е реализирано предното не е от толкова голямо значение в случая.
    Ето една тема за вдъхновение:
    https://offroad-bulgaria.com/forum/%...0%B0%D0%B2-4-1
    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
    Телефон - в профила!

    Коментар


    • #17
      Колеги,малко идиотски въпрос,но как да пробваме дали работи блокажа на междинния диференциал ? Натискаме копчето,светва символа на таблото,но оттам нататък е неясно .Колата завива без особени разлики-няма недозавиване. Варианта е за проба -окопаваме някъде колата и... Имам и копче за халогени-натискам и на таблото пак светва,но нямам монтирани халогени Карам я от година и половина,върл рибар и обикалям язовирите,но досега в кал не съм я пробвал здраво. Не,че държа,но който ходи знае,че понякога се налага. Най-дащните места са най-далече и най-труден достъп.. Относно височина и късата база-никъде не съм опирал досега. По тая линия е шестак,уникално маневрена,на дълъг път е мъка.

      Коментар


      • #18
        Пусни я по нанадолнище по инерция и навий волана. Ще тръгне да намалява, дори да спира. Дори бавно да се движи.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #19
          Слагаш я на някоя по-мокра полянка, две по-големшки трупчета пред задните гуми, включваш блокажа и даваш газ

          П.П. Упс, това беше за проверка на ондеманда. Трябва да вдигнеш едното задно колело във въздуха, като я подпреш така, че като (ако) тръгне и падне от трупчето да не удари нещо и пак с включен блокаж я пробваш какви ще ги свърши. Ако има ЛСД в задния диф ще трябва да вдигнеш и двете гуми. А ако някой около тебе има подложки със валчета за проверка на спирачките ще е още по-добре
          Последно редактирано от коко келеша; 20-12-19, 10:11.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #20
            Малко бъркаш. Трябва да вдигне едното предно за да му тръгне задния мост.
            Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
            freelander 1,8 2001g.

            Коментар


            • #21
              Останал съм с впечатление, че териоса е японска нива с екстри, но без бавни. С други думи, който и мост да повдигне е се тая, но при условие, че няма ЛСД отзад, защото тези с автоматични скорости го имат като екстра. Ако наистина бъркам, моля да бъда извинен!
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от vitar Преглед на мнение

                Териос има ли ESP или само ABS? 2005-2006г.
                ESP ако има, не натиска ли спирачката на буксуващото колело? Да помага да излезеш от локвата?
                ESP е за стабилизация на пътя.Не е блокаж да те вади от киреча
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • коко келеша
                  коко келеша коментира
                  Редактиране на коментар
                  Доколкото си спомням от предишни теми, точно в киреча ESP-то трябва да се изключи, иначе си оставаш там .

              • #23
                Коко , така ми дойде
                За не особено бухащите се в киреча и нарочно машинката става
                Е то нема лоша , има кофти състояние от собственика
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • коко келеша
                  коко келеша коментира
                  Редактиране на коментар
                  Нищо против. Просто допълних горното ти мнение .

              • #24
                Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                ESP е за стабилизация на пътя.Не е блокаж да те вади от киреча
                Мисля няма ЕСП, АВС има. Не се постига нещо с електроника-блокировки и тн. Би трябвало ако застане някъде с една гума във въздуха ,да зависне и спре. Тъй като е с отворен диференциал,постоянно зацепени 4 колела и цялата сила отива към въздушното колело. При включване на блокажа-двойката на земята трябва да придвижи колата. Съответно при влизане в кал (локва и тн)на предно ляво(дясно) и задно ляво (дясно) и с включен блокаж,то колата умира . При завой по надолнище(както писа колегатаTigerHunter)може би наистина намаля скоростта и завива по-трудно така ,че най-вероятно блокажа работи. За две лета по язовирите зор не съм видял ,но и на невъзможни места не съм я вкарвал. Имам си телефон на тракторист в района,където ходя. Ползвал съм му услугите,отзивчив и любезен. Тарифата е -колкото дадеш

                Коментар


                • #25
                  Ми наслука и весели празници
                  Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                  Коментар


                  • #26
                    Първоначално публикуван от mendi Преглед на мнение
                    Аз карам териос най стария - 83 коня с ремък. Имам обикновенна газова, с нея го купих. Няма голяма разлика между въренето на газ и на бензин, на газ ми гори 8 - 12 литра на 100 зависи от карането.
                    Бутилката я монтирах под купето защото иначе изяждаще цялото място в багажника.
                    Джипа е много удобен за градско защото е малък и пъргав но на дълго си е куц кон. Няма мощност, скорост над 120 трудно вдига. Имат проблем с горене на масло - на моя правих ремонт по този повод, след смяна на сигленти нещата се оправиха. Друг недостатък е че ръждясват, но моя е на 20 години, то няма кола на тая възраст дето да не я е лаяла ръждата.
                    Аз имам Дайхатсу Териос втора генерация и не мисля да слагам газ, но все пак ако реша да сложа дали може да се сложи под купето, а не вътре? Знаете ли сервиз където монтират бутилката отдолу?

                    Коментар


                    • mendi
                      mendi коментира
                      Редактиране на коментар
                      Когато го правихме местихме гърнето и ауспуха. Отваря се една ниша зад дадния мост където сложих бутилка от малкоте - към 15 литра което дава пробег около 120 - 150 км с едно зареждане. Правихме я в квартален сервиз, не е кой знае каква философия да се направи стойка.
                      Компромис е но според мен е за предпочитане пред това да е в багажника (купих го с 30 л пура монтирана там) първо че ти изяжда и без това малкото пространство, и второ че при един сбъсък ще те изкара през предното стъкло със све седалките.

                  • #27
                    Първоначално публикуван от mendi Преглед на мнение
                    Аз карам териос най стария - 83 коня с ремък. Имам обикновенна газова, с нея го купих. Няма голяма разлика между въренето на газ и на бензин, на газ ми гори 8 - 12 литра на 100 зависи от карането.
                    Бутилката я монтирах под купето защото иначе изяждаще цялото място в багажника.
                    Джипа е много удобен за градско защото е малък и пъргав но на дълго си е куц кон. Няма мощност, скорост над 120 трудно вдига. Имат проблем с горене на масло - на моя правих ремонт по този повод, след смяна на сигленти нещата се оправиха. Друг недостатък е че ръждясват, но моя е на 20 години, то няма кола на тая възраст дето да не я е лаяла ръждата.
                    A някакви снимки на монтажа на бутилката одолу направили ли сте? Как точно е сложено и какво сте изместили?

                    Коментар


                    • mendi
                      mendi коментира
                      Редактиране на коментар
                      За съжаление не намирам снимки, ако се заврете и погледнете под джипа ясно си се вижда къде може да се сложи бутилката. Помня че другия вариант беше да пожертвам пространството под кората на багажника но там е още повече рязане и преправяне а освен това там гедорето и другите инструменти пасваха идеално

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X