Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Револвери" на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: "Револвери" на Фероза

    То не е и за чудене. Тая е стара закачка.

    Коментар


    • #17
      До: "Револвери" на Фероза

      Добре де, при движение по неравности когато си наложи задницата да подскочи не се ли чува и усеща при падането удар от метал в метал, когато планката се удари в болта?
      Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
      SSang Yong Kyron 2.0xdi
      Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

      Коментар


      • #18
        До: "Револвери" на Фероза

        Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
        Добре де, при движение по неравности когато си наложи задницата да подскочи не се ли чува и усеща при падането удар от метал в метал, когато планката се удари в болта?
        Еми, чува се, естествено. Затова и ония шекели, зс които говорех, бяха с гумени тампони.

        За стабилизиращата щанга - свялаш 2-те гайки на носачите, дето я държат към тях, измъкваш я и я връзваш някъде с тел в горно положение. Работа за 10-15 минути. Пробваш, и ако ти хареса, я махаш изобщо. Само на завоите с едно на ум, и с малко поолекнал крак.

        Жоре, не виждам от къде ще дойде тая тежест, при положение че шекела, след като е тръгнал да се разпъва, ресора вече не действа а само тежи върху моста. Остава тежестта на някаква част от моста, кардана, гумата и ресора. Грубо сигурно не повече 40-60 килца. Толкова е и сцеплението. Предполагам ще може и с една ръка да се вдигне във въздуха въпросното колело.

        Не съм го пробвал, но не виждам откъде ще дойдат силите, дето ще притискат моста надолу.

        Абе, пак да се повторя - ако искате истински ходове, и добро поведение на джипката, решението е пружини. На ресорите предимството им е в здравината, простотата и това че могат да те дотътрят до вкъщи и частично повредени, както някои колеги вече знаят. Друго предимство е че се държат по-адекватно без стабилизираща щанга от пружините. От там нататък всичко е големото дРъво. А именно - твърда возия, малки ходове, и лошо поведение при някои ситуации - например на асфалт с висока скорост и дребни неравности по настилката.
        Последно редактирано от sparkybg; 30-06-09, 22:34.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: "Револвери" на Фероза

          Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
          Добре де, при движение по неравности когато си наложи задницата да подскочи не се ли чува и усеща при падането удар от метал в метал, когато планката се удари в болта?
          Ами... не би трябвало , според мен. Защото купето все пак тежи и шегелите при нормално каране би трябвало да стоят постоянно в напълно сгънато положение от тежестта на купето. Неравностите би трябвало да ги амортизират ресорите. Мисля , че колегите по-горе са прави. Тези "джаджи" би трябвало да работят само след като се освободи целия ресор.
          А за да поскочи толкова задницата ... то бая скок трябва да е

          ПП: Спарки , благодаря за идеята за щангата! Мисля да го пробвам , ама само от любопитство. То е ясно , че на завоите си е рисковано така , особено при резки завивания.
          Последно редактирано от TigerHunter; 30-06-09, 22:41.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #20
            До: "Револвери" на Фероза

            Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
            ...
            Шегела се разгъва преди ресьора. Колелото не губи сцепление и не се вдига във въздуха, защото върху другото колело има сила, която го свива нагоре, а щом единия край отива нагоре, то другия отива надолу. Ходовете на всеки един джип се постигат по този начин, не е важно колко е хода нагоре, а този надолу. "Револверите" си вършат много добре работата, но пак казвам, че са приложими само при кроулинг и ниски скорости.

            ПП: Бях монтирал на джипа "револвери" и видях как работят на практика, точно затова и ги свалих, след 20 минути.
            Обърнете внимание на това което казва Николай! Абсолютно е прав!

            Коментар


            • #21
              До: "Револвери" на Фероза

              Малко анимация за самия револвер

              http://www.youtube.com/watch?v=js3MzN0oIo0

              Андро трябва да може да направи такива със затворени очи
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                До: "Револвери" на Фероза

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Малко анимация за самия револвер

                http://www.youtube.com/watch?v=js3MzN0oIo0

                Андро трябва да може да направи такива със затворени очи
                Пепка, ще ги направим, ама щом Николай ги е изпитал и казва че не стават, а и теоретично е обяснил защо, не виждам смисъл.

                Коментар


                • #23
                  До: "Револвери" на Фероза

                  Ще се опитам да ви го обясня по различен начин, че май не ме разбирате.
                  Почваме с ресьора. Да речем, че раликата между в дъгата, между монтиран и не монтиран ресьор е 5 см. То тогава за да се освободи напрежението в ресьора джипа има ход на външното колело 5см. След това какво се случва? Ресьора започва да се разгъва, нали, а в следствие на какво? На тежеста на колелото ли? Много бъркате, ако си мислете, че е така. Това е един най обикновен лост, а как действа лоста много добре знаете.
                  Револверите. Както вече писах по горе, когато тези примерни 5 см. от хода на ресьора свършат, то той започва да се рагъва, и от това колко може да се разгъне, завизи хода на окачването. Да ама в случая ние имаме револвери, а за да се рагънат те е нужна много по-малка сила, отколкото силата, която е нужна да се рагъне ресьора. Вследствие на което ресьора на "овисващото" колело спира да работи като такъв.
                  99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                  It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                  Коментар


                  • #24
                    До: "Револвери" на Фероза

                    А дали няма вариант да се шплентоват в затворено положение , докато се движиш по асфалт и да се махат шплентовете само , когато имаш нужда(по пресечен терен и бавно). Само идея....
                    Доколкото разбрах недостатъците са им само на асфалта , или пак не съм разбрал докрай.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #25
                      До: "Револвери" на Фероза

                      Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                      Ще се опитам да ви го обясня по различен начин, че май не ме разбирате.
                      Почваме с ресьора. Да речем, че раликата между в дъгата, между монтиран и не монтиран ресьор е 5 см. То тогава за да се освободи напрежението в ресьора джипа има ход на външното колело 5см. След това какво се случва? Ресьора започва да се разгъва, нали, а в следствие на какво? На тежеста на колелото ли? Много бъркате, ако си мислете, че е така. Това е един най обикновен лост, а как действа лоста много добре знаете.
                      Револверите. Както вече писах по горе, когато тези примерни 5 см. от хода на ресьора свършат, то той започва да се рагъва, и от това колко може да се разгъне, завизи хода на окачването. Да ама в случая ние имаме револвери, а за да се рагънат те е нужна много по-малка сила, отколкото силата, която е нужна да се рагъне ресьора. Вследствие на което ресьора на "овисващото" колело спира да работи като такъв.

                      Сега ми се изясни.
                      Писали сме едновременно. Благодаря!
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #26
                        До: "Револвери" на Фероза

                        Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
                        ....По-късно като намеря време ще направя нагледна схемичка.
                        Те това сътворих като нагледна схема как се разпределя теглото при задния мост. Рамерите ги снех от мойта фероза не с голяма точност.





                        О899 2б2 1З2

                        Коментар


                        • #27
                          До: "Револвери" на Фероза

                          Има логика. То е ясно , че при разтовареното колело натиска е по- малък , а пък като се има впредвид и изменението в центъра на тежестта стойностите следва да са още по- малки. В края на краищата зависи от много неща. На това колело при определени терени без ЛСД буксуването му е сигурно.
                          Евала за търпението , Жоро!

                          ПП: Малеее...Какви глупости пиша! Жоро е изчислил абсолютните минимум и максимум...
                          Последно редактирано от TigerHunter; 01-07-09, 22:25.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #28
                            До: "Револвери" на Фероза

                            Да, и аз съобразих вчера че между другата гума и другия ресор има малко рамо, което винаги натиска надолу.

                            Колкото до минимума, той винаги е нула. Това с докрай разпънат ресор - като свърши хода на револвера, ресора започва да се опъва в другата посока от тия 0.5теглото на моста+0.17теглото на джипката. И така - до абсолютната нула, в която колелото започва да се отлепя от земята. Това разбира се без да имаме в предвид ограничения ход на амортисьора, който в крайна сметка може да се избере какъвто трябва, според целта на меропиятието.

                            Сетих се и за още един позитив на ресорите - дори хода на амортисьора да е по-голям от тоя не ресора, от това нищо не произлиза. Ама, май честичко сме виждали изхвърчали пружини, като се разкекери моста както си трябва.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: "Револвери" на Фероза

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Сетих се и за още един позитив на ресорите - дори хода на амортисьора да е по-голям от тоя не ресора, от това нищо не произлиза. Ама, май честичко сме виждали изхвърчали пружини, като се разкекери моста както си трябва.
                              Спам - след като знам от къде минах със строшен основен лист, пружините тотално ме изгубиха като фен

                              А за револверите - има ли някой дето си няма работа да ги тества как се държат в реални условия? Щото по американските сайтове не виждам да има негативни впечатления.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                До: "Револвери" на Фероза

                                Следя темата и..едно е теорията друго практиката.Тук имаме човек който от 2-3 г. е с револвери на Самураят.В случаят отпред,което според Николай Малинов си е направо смъртоносно.Ама не еИма едни от най-големите ресорни ходове,редовно си е по хард разходки а на асвалта си кара със скорост която може да развие.Не се търкаля по странични наклони.Естествено е че амовете са сменени с по-дългоходови.Не чупи честолиста на ресорите от странично усукване.Даже май никога до сега
                                Единственият недостатък е по-бързото износване на каучуковите втулки, но не съм сигурен дали използва най-качествените.
                                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X