Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Револвери" на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "Револвери" на Фероза

    Привет, колеги!
    Искам да ви покажа какво намерих в италиянския клуб на Фероза , където се регистрирах преди няколко дни.



    Италианеца казва , че е шпренгвал ресорите до +9 см при централния отвор (предполагам спрямо въображаемата права между ушите) , което е възмножко , но с оглед на понататъшното улягане.
    Резултата е , че след монтажа обеците са почти обърнати. Та така е решил проблема.

    ПП: Това са гумите , които си поръчах. Казва , че е много доволен от тях...
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от TigerHunter; 29-06-09, 09:13.
    Your conscience is all you can take to your grave.

  • #2
    До: "Револвери" на Фероза

    Вижда ми се доста лифт отзад, а как се е справил отпред ми е интересно? Изравнена ли стои или задницата е значително по вирната от предницата?
    Георги Танев (0+)
    Land Rover Discovery 1 300 TDi
    Land Rover Club Bulgaria
    0887 930 238, 0878 797 768

    Коментар


    • #3
      До: "Револвери" на Фероза

      Лифта идва от доста огънатите ресори. Иначе сгънатите обеци отговарят на височината на нормалните. Казва , че иска да им направи ограничители при сгъването , и така ще се повдигне още малко. Напълно разгънати обеците дават ход от 15 см , но "искат" по-дълги амове. Освен това , начина покойто са направени не позволява да се обурнат при най-разгънато положение.
      Също така изглежда толкова "щръкнала" заради гумите 195/80/15. Тук не им дават да слагат по-големи размери от тези в талона. За ширина максимума е 215/70/15.
      Поисках снимка на цялата кола , но не споменава да е пипал предницата.
      Трябва да замери целия ход с откачени амове и да търси нови по-дълги.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #4
        До: "Револвери" на Фероза

        Благодаря за отговора. Ако ти даде снимка пусни я да я видим, ще ми бъде интересно.
        Георги Танев (0+)
        Land Rover Discovery 1 300 TDi
        Land Rover Club Bulgaria
        0887 930 238, 0878 797 768

        Коментар


        • #5
          До: "Револвери" на Фероза

          Първоначално публикуван от lz1gvt Преглед на мнение
          Благодаря за отговора. Ако ти даде снимка пусни я да я видим, ще ми бъде интересно.
          Няма проблеми! За това се записах там - за да откривам и дискутирам някои интересни решения и да споделям и с вас.
          Друга "щуротия" , която масово правят е да махат предната стабилизираща щанга. Колата става много по- раздвижена отпред между самите колела. Опитах се да ги убедя че е опасно , но твърдят , че нямали особени проблеми и на асфалта като имат едно на ум... Единственият проблем бил , че трябва да я монтират за прегледите (ГТП). Странна работа.
          Извинявам се за отклонението !
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #6
            До: "Револвери" на Фероза

            Още снимки:



            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #7
              До: "Револвери" на Фероза

              Благодаря!
              Георги Танев (0+)
              Land Rover Discovery 1 300 TDi
              Land Rover Club Bulgaria
              0887 930 238, 0878 797 768

              Коментар


              • #8
                До: "Револвери" на Фероза

                Приключението с револверните шекели според мен е малко безсмислено, първо защото като се стигне до там че шекела да се разтяга, това значи че моста лежи на земята единствено от собствената си тежест - тоест сцепление почти няма, и тая гума така или иначе ще забуксува, и второ, защото и без това приспособление може да се направи лифт така че ферозата да побере 31-ци. А при щатен размер гуми, разправията е още по-безсмислена. Бях пуснал в една тема из раздела щекели, но по-правилни от тия, с тампонче за ограничение. Абе, накратко - истински. Но това не ги прави по-смислени.

                Да лифтваш фероза, само заради лифтването, нещо ми се разминава с представата за правилно направен джип, понеже само става по-нестабилна. Единственото смислено нещо по отношение на ходовете и изобщо окачването отзад е да се направи на пружини. 4 или 5 линково. Тогава хем ходовете ще са по-големи, хем возията по-мека, хем лифта - колкото ти душа иска - зависи само от пружините и амовете.

                Друг неприятен ефект на големите ходове с ресори е че когато едната гума се прибере докрай, а другата увисне, ресора на прибраната гума, освен че се сгъва се и усуква. Тоест, ще правите ресори по-често.

                Колкото до стабилизиращата щанга отпред - пробвано е вече. Разликата в стабилността не е огромна, и може да се кара и така. Дори съм мислил някакъв механизъм за отключване, ама все не стигам до там.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  До: "Револвери" на Фероза

                  Мда.. "револверите" са хубаво нещо, но само за кроулинг. На пътя с тях си направо убиец, а в гората самоубиец. sparkybg е малко в грешка с работата им. При такива шегели външния ресьор, т.е. този на който шегела се отваря, на практика не работи като такъв. Ресьора започва да се разгъва едва когато хода на шегела свърши, а повярвай ми в полеви условия тогава вече ще си по таван. От това нещо следват страшни удари, а минаването на "спящ" полицай ще е като във влакче на ужасите.
                  Друг проблем е страничния наклон. Представи си какво става, когато караш по наклон и минеш през неравност - веднага си на таван, защото работата на ресьора не е само да се сгъва, а и да се разгъва.
                  99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                  It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                  Коментар


                  • #10
                    До: "Револвери" на Фероза

                    Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                    sparkybg е малко в грешка с работата им. При такива шегели външния ресьор, т.е. този на който шегела се отваря, на практика не работи като такъв. Ресьора започва да се разгъва едва когато хода на шегела свърши.
                    А когато хода на шегела е по средата, обясни моля какви сили действат на ресора, съответно на моста, от тая страна. Според мен от момента, в който шекела тръгне да се отваря, единственото, което държи колелото да не се вдигне от земята е собственото му тегло. Да, ама от тоя момент нататък сцеплението е никакво, демек така или иначе все едно това колело е във въздуха.

                    В момента, в който шегела се отвори до край, вече се вдига и колелото във въздуха.

                    Къде според теб бъркам, щото не виждам. Или накратко, шекела тръгва да се разгъва, когато ресора вече се е разгънал, и няма накъде повече. Тоест от момента на началото на разгъване на шекела ресора вече е просто едно желязо, което не действа като пружина.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      До: "Револвери" на Фероза

                      Точно в това бъркаш. Шегела се разгъва преди ресьора. Колелото не губи сцепление и не се вдига във въздуха, защото върху другото колело има сила, която го свива нагоре, а щом единия край отива нагоре, то другия отива надолу. Ходовете на всеки един джип се постигат по този начин, не е важно колко е хода нагоре, а този надолу. "Револверите" си вършат много добре работата, но пак казвам, че са приложими само при кроулинг и ниски скорости.

                      ПП: Бях монтирал на джипа "револвери" и видях как работят на практика, точно затова и ги свалих, след 20 минути.
                      99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                      It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                      Коментар


                      • #12
                        До: "Револвери" на Фероза

                        Спарки , не ми е и минавало през акъла да правя подобни най -малкото щото ми грознеят доста , но постнах снимките точно с идеята да се обсъдят предимствата и недостатъците на това решение. Аз не претендирам да съм разбирач в тия неща и затова ми е интересно да чуя мненията на хора , които са ги пробвали.

                        В една от първите ми теми бях писал за моята идея за минилифт и точно това мисля да направя. Тия дни ми идват и гумите.

                        Виж за щангата се замислих повече , за да не кажа , че съм решен да проверя. Тя по принцип не би трябвало да се сваля много трудно , но все трябва да се размонтира щита на мотора.
                        Ако имаш някакви идеи , ще се радвам да ги споделиш.
                        Поздрави!
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #13
                          До: "Револвери" на Фероза

                          Според мен Спарки е прав, но не напълно.
                          Със сигурност шегела се разгъва след като ресора престане да оказва съпротивление.
                          Но "висящото" колело ще го притиска не само собственото му тегло но и част от теглото на джипа, малка част но достатъчна да има необходимото сцепление.
                          По-късно като намеря време ще направя нагледна схемичка.
                          О899 2б2 1З2

                          Коментар


                          • #14
                            До: "Револвери" на Фероза

                            Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
                            Според мен Спарки е прав, но не напълно.
                            Със сигурност шегела се разгъва след като ресора престане да оказва съпротивление.
                            Но "висящото" колело ще го притиска не само собственото му тегло но и част от теглото на джипа, малка част но достатъчна да има необходимото сцепление.
                            По-късно като намеря време ще направя нагледна схемичка.
                            Направи и макет.

                            Коментар


                            • #15
                              До: "Револвери" на Фероза

                              Първоначално публикуван от lama69 Преглед на мнение
                              Направи и макет.
                              Жоро има златни ръце. Няма да се учудя.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X