Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Перформанс диаграма
Свий
X
-
До: Перформанс диаграма
Пречка за изкачване на стръмен наклон, освен недостиг на тяга, може да бъде недостатъчно сцепление и склонност към преобръщане. И двете са принципен проблем при наклон над 45 градуса/100%
При 100% наклон, тяговата сила трябва да е равна на натиска на гумите към асфалта, т.е. коефициент на триене =1. Е, няма такива гуми. Тук си требе лебедка и смело сърце.
Коментар
-
До: Перформанс диаграма
Така е но не винаги. При кратки, стръмни наклони, много помага скоростта (инерцията).Както и центробежната сила. Спомни си за "колелото на смъртта" в цирка - дето се въртат на 360 градуса с едни моторетки. тоест и по тавана става за каране, при определени условия.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеПречка за изкачване на стръмен наклон, освен недостиг на тяга, може да бъде недостатъчно сцепление и склонност към преобръщане. И двете са принципен проблем при наклон над 45 градуса/100%
При 100% наклон, тяговата сила трябва да е равна на натиска на гумите към асфалта, т.е. коефициент на триене =1. Е, няма такива гуми. Тук си требе лебедка и смело сърце.
Коментар
-
До: Перформанс диаграма
Да, но инерцията не е предмет на перформанс диаграмата.Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеТака е но не винаги. При кратки, стръмни наклони, много помага скоростта (инерцията).Както и центробежната сила. Спомни си за "колелото на смъртта" в цирка - дето се въртат на 360 градуса с едни моторетки. тоест и по тавана става за каране, при определени условия.
Иначе, за сцеплението - ясно.
Колкото до наклона за обръщане - той не е ли функция на колесната база и центъра на тежестта? Е, и тягата дава свойта дан, щото и тя се стреми да преобърне всичко.Последно редактирано от sparkybg; 28-04-09, 16:43.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Перформанс диаграма
Да така е. За какво ли учих в ВМЕИ толкоз години!Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеАко задълбаем в динамичния случай, отиде та се не видя. Иначе, определено си прав. Както има и случаи, когато засилката ти помага да с обърнеш.
Аз заради железата повтарях при Киро секирата, че не успя да ме пребори в уж честен дебат. Просто имах по-актуална информация от тази в учебника.
Коментар
-
До: Перформанс диаграма
Груба грешка!Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеПросто имах по-актуална информация от тази в учебника.
Даскалите трябва винаги да си мислят че са в челните редици на световната наука, или поне някои екземпляри от тях.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Перформанс диаграма
Относно наклоните, според мен диаграмата показва теоретично възможното т.е. мотор, предавки и т.н. имат сила за преодаляване на наклон 53 градуса. Тук сцеплението на гумите се подразбира за перфектно, а куража за юташки
Реално, нещата изглеждат като в приложеното описание. Максимално 42 градуса наклон. Това си е почти 100%!
Все пак Ферозата не е Нива я
Пък със засилване и баба знае.
http://www.youtube.com/watch?v=kVJonSJV27o
Коментар
-
До: Перформанс диаграма
Е бертонето е по-широко с 15 сантиметра от ферозата (или май 10 беше). Това няма как да не влияе на устойчивостта при страничен наклон, па макар и с 1-2 градуса.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеТова са почти гранични стойности за нормално конструиран джип. За Нива не са много различни.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Перформанс диаграма
Как мислят разбирашите, дали ще мога да се качвам и да слизам по наклон около 34градуса 65% с ферозата с не много натоварено ремарке, да речем 250 кила общо с товара.
Имам един баир под които трябва да се прекарат доста строителни матеряли та се чудя ако го пооформя с багера ще мога ли да обслужвам долната площадка. Подход има само отгоре.
Коментар
-
До: Перформанс диаграма
Според мен - трудна работа. Без ремарке - може би, но с ремарке - надали.Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнениеКак мислят разбирашите, дали ще мога да се качвам и да слизам по наклон около 34градуса 65% с ферозата с не много натоварено ремарке, да речем 250 кила общо с товара.
Имам един баир под които трябва да се прекарат доста строителни матеряли та се чудя ако го пооформя с багера ще мога ли да обслужвам долната площадка. Подход има само отгоре.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Перформанс диаграма
А идея в какъв наклон да се целя. Ще го побутнем малко с багера.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеСпоред мен - трудна работа. Без ремарке - може би, но с ремарке - надали.
Коментар
-
До: Перформанс диаграма
Не знам. Трябва да пробвате. Вероятно до към 20 градуса, че да ти е мирна главата и да си сигурен че като се спускаш ремаркето няма да те изпревари.Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнениеА идея в какъв наклон да се целя. Ще го побутнем малко с багера.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар