Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Перформанс диаграма

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Перформанс диаграма

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Мене шубето ме хваща доста преди 53 градуса.
    Не само тебе.

    Коментар


    • #17
      До: Перформанс диаграма

      Пречка за изкачване на стръмен наклон, освен недостиг на тяга, може да бъде недостатъчно сцепление и склонност към преобръщане. И двете са принципен проблем при наклон над 45 градуса/100%

      При 100% наклон, тяговата сила трябва да е равна на натиска на гумите към асфалта, т.е. коефициент на триене =1. Е, няма такива гуми. Тук си требе лебедка и смело сърце.

      Коментар


      • #18
        До: Перформанс диаграма

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Пречка за изкачване на стръмен наклон, освен недостиг на тяга, може да бъде недостатъчно сцепление и склонност към преобръщане. И двете са принципен проблем при наклон над 45 градуса/100%

        При 100% наклон, тяговата сила трябва да е равна на натиска на гумите към асфалта, т.е. коефициент на триене =1. Е, няма такива гуми. Тук си требе лебедка и смело сърце.
        Така е но не винаги. При кратки, стръмни наклони, много помага скоростта (инерцията).Както и центробежната сила. Спомни си за "колелото на смъртта" в цирка - дето се въртат на 360 градуса с едни моторетки. тоест и по тавана става за каране, при определени условия.

        Коментар


        • #19
          До: Перформанс диаграма

          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          Така е но не винаги. При кратки, стръмни наклони, много помага скоростта (инерцията).Както и центробежната сила. Спомни си за "колелото на смъртта" в цирка - дето се въртат на 360 градуса с едни моторетки. тоест и по тавана става за каране, при определени условия.
          Да, но инерцията не е предмет на перформанс диаграмата.

          Иначе, за сцеплението - ясно.

          Колкото до наклона за обръщане - той не е ли функция на колесната база и центъра на тежестта? Е, и тягата дава свойта дан, щото и тя се стреми да преобърне всичко.
          Последно редактирано от sparkybg; 28-04-09, 15:43.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Перформанс диаграма

            Ако задълбаем в динамичния случай, отиде та се не видя. Иначе, определено си прав. Както има и случаи, когато засилката ти помага да с обърнеш.

            Коментар


            • #21
              До: Перформанс диаграма

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Ако задълбаем в динамичния случай, отиде та се не видя. Иначе, определено си прав. Както има и случаи, когато засилката ти помага да с обърнеш.
              Да така е. За какво ли учих в ВМЕИ толкоз години! Аз заради железата повтарях при Киро секирата, че не успя да ме пребори в уж честен дебат. Просто имах по-актуална информация от тази в учебника.

              Коментар


              • #22
                До: Перформанс диаграма

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                Просто имах по-актуална информация от тази в учебника.
                Груба грешка! Даскалите трябва винаги да си мислят че са в челните редици на световната наука, или поне някои екземпляри от тях.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Перформанс диаграма

                  Относно наклоните, според мен диаграмата показва теоретично възможното т.е. мотор, предавки и т.н. имат сила за преодаляване на наклон 53 градуса. Тук сцеплението на гумите се подразбира за перфектно, а куража за юташки
                  Реално, нещата изглеждат като в приложеното описание. Максимално 42 градуса наклон. Това си е почти 100%!
                  Все пак Ферозата не е Нива я Пък със засилване и баба знае.
                  http://www.youtube.com/watch?v=kVJonSJV27o
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #24
                    До: Перформанс диаграма

                    Егати откаченяците!!!

                    ПП:Дадените горе градуси са за Bertone, ако съдим по картинката, а то е по-широко. Не знам какви са за Feroza, и дали има разлика.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Перформанс диаграма

                      Това са почти гранични стойности за нормално конструиран джип. За Нива не са много различни.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Перформанс диаграма

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Това са почти гранични стойности за нормално конструиран джип. За Нива не са много различни.
                        Е бертонето е по-широко с 15 сантиметра от ферозата (или май 10 беше). Това няма как да не влияе на устойчивостта при страничен наклон, па макар и с 1-2 градуса.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Перформанс диаграма

                          Как мислят разбирашите, дали ще мога да се качвам и да слизам по наклон около 34градуса 65% с ферозата с не много натоварено ремарке, да речем 250 кила общо с товара.
                          Имам един баир под които трябва да се прекарат доста строителни матеряли та се чудя ако го пооформя с багера ще мога ли да обслужвам долната площадка. Подход има само отгоре.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Перформанс диаграма

                            Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
                            Как мислят разбирашите, дали ще мога да се качвам и да слизам по наклон около 34градуса 65% с ферозата с не много натоварено ремарке, да речем 250 кила общо с товара.
                            Имам един баир под които трябва да се прекарат доста строителни матеряли та се чудя ако го пооформя с багера ще мога ли да обслужвам долната площадка. Подход има само отгоре.
                            Според мен - трудна работа. Без ремарке - може би, но с ремарке - надали.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Перформанс диаграма

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Според мен - трудна работа. Без ремарке - може би, но с ремарке - надали.
                              А идея в какъв наклон да се целя. Ще го побутнем малко с багера.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Перформанс диаграма

                                Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
                                А идея в какъв наклон да се целя. Ще го побутнем малко с багера.
                                Не знам. Трябва да пробвате. Вероятно до към 20 градуса, че да ти е мирна главата и да си сигурен че като се спускаш ремаркето няма да те изпревари.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X