Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Oт какво стават ресьори на FEROZA?
Свий
X
-
Коментар
-
Ще се опитам да направя по-добра. Общо взето, се кръстосва оста, на която се закрепва долното ухо. Пробвай да я зуумнеш.
Идеята е, че при големи ходове на задния мост, е по-добре долният захват да е успореден на рамата, а не перпендикулярен, както е на оригиналната шпилка на петата. Защото амортисьорът се натоварва на огъване.. Тампоните обират това напрежение донякъде, но всичко отива на техен гръб.
-
Аз бих сменял захвати едва ако има проблем. Качествени тампони поемат доста странично усилие, живеейки достатъчно дълго за да не ги мисли човек, предвид никаквата им цена. Проблема е че по магазините масово са боклуци, които мрат бързо и без да има никакъв тормоз върху тях, даже возилото изобщо да не се кара - удървят се и се нацепват за месеци, а оригинални карат много години.
Така и не мога да вдяна, какво толкова има в технология на 100 години, та масово се правят абсолютни боклуци, при положение че даже разликата в цената спрямо читави не е чак толкова съществена, на фона на останалите части на кое да е возило.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 1 like
Коментар
-
Проблема е във вида каучук като основа за изработка.За всеки конкретен случай има определена смес ,колко е прясна тази смес и не на последно място - температура и време на изпичане, Става дума за тампоните.Навремето като технолог производство се занимавах и с това в фабриката. спорен ден
Коментар
-
Първоначално публикуван от itana Преглед на мнениеПроблема е във вида каучук като основа за изработка.За всеки конкретен случай има определена смес ,колко е прясна тази смес и не на последно място - температура и време на изпичане, Става дума за тампоните.Навремето като технолог производство се занимавах и с това в фабриката. спорен ден
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Споменах за обръщането на захвата, само защото колегата отвори приказка за револверни шекели. При стандартно окачване, не е нужно такова упражнение, защото не се постигат чак толкова големи ходове. Аз го направих, защото ресорите бяха доста високи, за да не ми дърпа амортисьора в разгънато положение.
На Бертонето например амовете са шпилка-шпилка и упражнението е излишно. Разбира се, може да се играе и с дължината на амовете и полиуретанови тампони.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеОткакто открих полиуретана, по окачването никога вече няма да сложа гума. Между купето и шасито обаче не бих сложил нещо различно от гума.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
А аз го открих за 2 месеца, и после открих че мястото му е в коша за боклук. В моя случай драстично не работеше. SuperPro за цяла предница на Терано, с буркан бяла грес от същите и всичките останали подробности. Първо се разскърца, после се разшляка, в зависимост от мястото. После си карах джипката 10 години с оригинални тампони и никой не поиска смяна, нито нещо скръцна повече."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Във твоите ресори може и да работи. По моята предница категорично не проработи. На една задница (10 тампона по щангите и панхарда) - пак така - човека на по-късен етап ако помня добре си прави по-дебели втулки, защото се беше разшлякал около оригиналните, дето си идваха с тампоните.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар