Обява

Свий
Няма добавени обяви.

термостат май

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: термостат май

    Първоначално публикуван от zmiata29 Преглед на мнение
    Аз отдавна не съм се включвал, но това е защото сега подкарах моята мома англичанка, мислех че ми е висок разхода на газ, но като чета сега май съм в нормите, въпреки, че стрелката на водата мноооого рядко се качва до средата и днес мисля да разчекна термостата, щото мисля че е зепецнал на отворено и колата не мое да стопли като хората, а от там и по високия разход- който между другото е 12,5 мешано.Само дето малко не ми е ясно каде е термостата, та ако някой даде жокер........... а и ако някой ми каже какъв термостат да си купя ЕВАЛА
    Преди време имах подобен проблем: долната страна на радиатора студена, термометъра на 10 часа, парното слабо, съответно отоплението на газта мижаво, абе не можеше да влезе в температурен режим и от тук разход на газ 12-14, при положение, че след монтажа на газ. уредба имаше разход 10 през лятото при комбинирано каране /двигателя и газовото са пълна инж./. Реших проблема с доста усилия, консултации и нерви и ще опиша начина надявайки се да помогна на някой колега да се не мъчи като мен.
    Първо по сервизите: колкото механика толкова и мнения, като най-малко съмнителния елемент беше термостата- да не говорим, че повечето от "специалистите не знаеха къде се намира". Накрая се принудих да се оправям сам - изтелих от нета сервизната документация и почнах.
    Виското нормално и т. н до термостата
    Термостата изобщо не отваряше при нормална експлоатация - отваряше само при голямо натоварване.
    Свалих термостата - пробвах го - отваря си при около 85-90 оС.
    на пръв поглед всичко нормално - да ама не - почистих го и около него монтирах го - същата история - сложих една кора на радиатора и и изкарах зимата - пролетта наново - по съвет от руските форуми го смених с италиански - същата история - тогава един руски колега ми писа, че е имал същия проблем и докато не е сменил термостата с оригинален не си е решил проблема - послушах съвета - намерих оригинален поне на външен вид и с надписи като стария 1:1, ама 75 лева - ударих на пазарлък та стана 60 с право на проба.
    И какво да ви кажа - заспа - показа ми разход 8-9 -беше и по-топло времето. Има почти три години от тогава разходо на газ през лятото ми пада до 8-8,5 през зимата не надминава 10 при смесено каране.

    Коментар


    • #47
      До: термостат май

      Толкова много мнения, а никой не е написал марката на термостата от който е доволен, мисля че това ще е полезна информация.

      Коментар


      • #48
        До: термостат май

        Първоначално публикуван от tara 52 Преглед на мнение
        - послушах съвета - намерих оригинален поне на външен вид и с надписи като стария 1:1, ама 75 лева - ударих на пазарлък та стана 60 с право на проба.
        И какво да ви кажа - заспа - показа ми разход 8-9 -беше и по-топло времето. Има почти три години от тогава разходо на газ през лятото ми пада до 8-8,5 през зимата не надминава 10 при смесено каране.
        60-70лв при разход 15/100 за три месеца ти се връщат парите и после..... ма айде сега кажи от каде оригинален-щот тук на половината съфорумци стрелките ни са на 10ч.
        да не казвам , че от газостанции РАФА разхода ми се качи на 17/100, та тия 5 стотинки дето уж ги спестяваш, всъщност са ти 5ст. отгоре
        Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

        Коментар


        • #49
          До: термостат май

          Първоначално публикуван от zmiata29 Преглед на мнение
          че от газостанции РАФА разхода ми се качи на 17/100, та тия 5 стотинки дето уж ги спестяваш, всъщност са ти 5ст. отгоре
          За туй си напълно прав по "нашия" път аз ползвам "Биби-Руди" 1.01лв/л. или "Лукоила" на изхода за София
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #50
            До: термостат май

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            За туй си напълно прав по "нашия" път аз ползвам "Биби-Руди" 1.01лв/л. или "Лукоила" на изхода за София
            То и тоя Лукойл дето е на входа на Костинброд(идвайки от София) също е читав, ама тоя дето е на изхода -преди Нова Бразилия, са долни измамници и там са бърникали помпата
            Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

            Коментар


            • #51
              До: термостат май

              Първоначално публикуван от zmiata29 Преглед на мнение
              60-70лв при разход 15/100 за три месеца ти се връщат парите и после..... ма айде сега кажи от каде оригинален-щот тук на половината съфорумци стрелките ни са на 10ч.
              да не казвам , че от газостанции РАФА разхода ми се качи на 17/100, та тия 5 стотинки дето уж ги спестяваш, всъщност са ти 5ст. отгоре
              Видях, че има интерес и ударих едно ровене в гаража и намерих стария термостат и то поставен в кутийката на новия /добре, че съм "стара къща"/.
              Като го купувах търсих по магазините със стария в джоба. На външен вид "оригиналния" се различава от останалите, които по каталог са за Фероза по един сектор с ширина около 10-12 мм. и дължина около 20мм разположен странично на клапана /Baffle plate/,който застава срещу отвора за водната помпа. Работната темп.е 84 оС, и на самия корпус мисля, че беше щамповано дайхатсу. Купих го от един магазин на Ниппартс ООД в Пловдив на Карловска до Стария мост /дето отдавна го няма /. Производител NIPPARTS B.V. NIPERLAND, вносител НИППАРТС ООД тел 052611601.
              А относно газта - от една година зареждам от Петрол "блу форс" и съм много доволен ... пу-пу - да нечуй дявола .
              Надявам се, че съм бил полезен.
              И да напомня все пак като го монтирате не забравяйте, че отворчето с мандахерцащото се нитче трябва да бъде най-отгоре.

              Коментар


              • #52
                До: термостат май

                Ето така изглежда оригиналния термостат. Декември 2008г. го купих от ул. Евлоги Георгиев 74 за 53 лв. До сега работи безпроблемно.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #53
                  До: термостат май

                  Първоначално публикуван от Delcho Преглед на мнение
                  Ето така изглежда оригиналния термостат. Декември 2008г. го купих от ул. Евлоги Георгиев 74 за 53 лв. До сега работи безпроблемно.
                  хубаво, ма на 74градуса, и стрелката на 10ч. а козата си сака пръч, доста дълго съм карал японски автомобили и ня всичките модели(няма да ги изреждам, ма са бая) стрелката винаги застава на средата и не мърда от там.
                  мисля си и вече съм почти сигурен(говорихме си за това и с Илиан-Тарана), че колата си е студена с тоя термостат и от там и харчи повече , а и моторетката са хаби.
                  Така, че мисля да си закова стрелката на средата, и щя търся по високата температура
                  Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                  Коментар


                  • #54
                    До: термостат май

                    Първоначално публикуван от Delcho Преглед на мнение
                    Ето така изглежда оригиналния термостат. Декември 2008г. го купих от ул. Евлоги Георгиев 74 за 53 лв. До сега работи безпроблемно.
                    Точно това е - само, че стария ми беше за 84оС и затова си взех пак за такава температура. И още нещо върви в комплект с гарнитурата, докато при останалите модели, които разгледах в различни каталози и за които беше посочено, че са за Фероза освен, че се раличаваха по външен вид от стария нямаха и гарнитура.

                    Коментар


                    • #55
                      До: термостат май

                      Идеята на термостата е освен да отвори големия кръг, да затвори малкия, или поне често е така. В тоя смисъл, като купувах за Terrano-то от подписа ми, масово се опитваха да ми пробутат друг - така излизало по каталозите. Та тоя, другия, беше съвсем друг, изместен, и незатвярящ малкия кръг. Та затова - с оригиналния, та в магазина, и търсите някой, който да изглежда точно като него. Иначе - я камилата, я камиларя. Това вероятно наистина е грашка в каталога, понеже имаха и правилния, на същата фирма и за същите пари.

                      DAIHATSU-то ми седи с 2mm преди средата и не мърда от там ни надолу, ни нагоре. Единствено в големите жеги в гората ми е подминавало средата с около милиметър, и то при голям тормоз, и ни грам повече, а зацепилото виско се чуваше отчетливо.

                      Така че, каквото и да ви твърдят в магазина, искайте термостат, който изглежда точно като стария. В противен случай може резултата от смяната да не е очаквания.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #56
                        До: термостат май

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                        DAIHATSU-то ми седи с 2mm преди средата и не мърда от там ни надолу, ни нагоре. Единствено в големите жеги в гората ми е подминавало средата с около милиметър, и то при голям тормоз, и ни грам повече, а зацепилото виско се чуваше отчетливо.

                        От съпруга на Моза: И при нашата ферозка беше така след като сменихме "оригиналният" термостат -84С на 78С ( същият като на Делчо )

                        Разбира се следвахме и всяка стъпка от закованото от вас тук колеги , за което сърдечни благодарности.

                        Разликата дойде когато реших (като шерп на семейната жипка) да взема всичкото лимонтозу на бабите комшийки и го напухам в радиатора, един ден каране ( на мой риск)... промивка и пак НОВ АНТИФРИЗ- червен. Сега съм два милиметра преди Спарки, по уреди де . За лятото не знам, ще се чуем да видим как е.


                        Та сериозно, с тези промивки на охладителната система на ферозката, се подобриха "необяснимо" и други функции, като запалване на студено например. Абе Японска машина. Като си и верен ти се отплаща

                        Коментар


                        • #57
                          До: термостат май

                          Е, аз и термостат не съм сменял. Ама мойта е от Италия, и може да си е с термостат на ниски градуси, нямам идея.

                          А следващото лято и аз все пак ще я промия, че при палене малко се зачудва какво да прави в първите 5-6-7 секунди, макар да съм чистил всичко по колектора.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #58
                            До: термостат май

                            Простете невежеството ,но каква е връзката между системата на охлаждане и системата на хранене и запалване при студен енжин?
                            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                            Коментар


                            • #59
                              До: термостат май

                              Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                              Простете невежеството ,но каква е връзката между системата на охлаждане и системата на хранене и запалване при студен енжин?
                              При теб - автоматичния смукач, а при инжекционите връзките са повече - една от датчика за температура на антифриза, една от датчика за температура на водящия въздух, и една механична - байпас на дроселовата клапа, която се грее от антифриза и при загрял двигател затваря допълнителния приток на въздух, нужен при студен двигател. Самия компютър, впрочем, обогатява сместа при студен двигател, а преценява количеството влязъл въздух по няколко параметъра - температура на въздуха, вакуум в колектора, обороти на двиателя и температура на двигателя.

                              Капиш?

                              Връзка към запалването при Фероза няма. То си работи еднакво, независимо от никакви температури. Него го е еня само за вакуума във входящия колектор и оборотите на двигателя.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #60
                                До: термостат май

                                Благодаря,разбрах но при мен е така-качвам се ,завъртам ключа,след половин секунда запалвам,колата вдига 1200 оборота,мачкам педала и излитам.Това е на бензин.На газ става още по бързо и с дори по плавно и меко работене на двигатела.Но гледам да паля на бензин за да щадя платната на изпарителя.
                                МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X