От: Блокаж за Daihatsu Rocky
Колега, за какви правилни режими говорим? Тука техниката се натоварва след стоте процента до където издържи. Много ясно, че всички ограничителни тампони са подкастрени за да се увеличат ходовете на тези бебешки носачи, дълги по 25 санта. Идеята е да се направи така, че да издържа известно време след модификацията.
Аз ги правих тези усилвания и държачите за вторите амортисьори още когато шасито беше голо на земята в на Вальо гаража
Той там го счупи "недоразумението". Ходиха из селата, намериха железарска работилница. Отидохме там и човека ни пусна вътре, даде ни инструмента и материала, който ни беше нужен и взе да ни гледа сеира. Недоразумението стана много здраво, вече няма да се чупи... обаче!!! На другия ден се счупи какво? Муфата на торсиона се счупи. От там колата на крик. С резачката направих профилно клинче между носача и долния тампон, който ограничава хода на горе. Спаднахме малко гумата и газзззззз
Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение
Ако коментираш джипката на Калаша - там са усилвани местата, на които щангата влиза в шасито и е слаган втори амортисьор.
Не ни стигна време на събора да коментираме всичко. Още тогава ми каза за проблема с шиша. Ако усилен шиш решава проблема - още по-добре, защото поне се изработва лесно.
Коментар