Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокаж за Daihatsu Rocky

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Блокаж за Daihatsu Rocky

    ???какво има да му мисли човек???
    Цена на блокажа 850€
    Цена на монтажа 180€
    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

    Коментар


    • #47
      От: Блокаж за Daihatsu Rocky

      Нмаерих и някакъв Detroit Locker има клипче и още други работи как работи и ги правят в САЩ или Канада , даже в България има представителство фирмата ама тя се занимава с доста неща и до колкото гледах BG сайта нищо няма, но в офицляни сайт си ги рекламират.

      Коментар


      • #48
        От: Блокаж за Daihatsu Rocky

        Има, ама за да ти направят за фероза, трябва да поръчаш 20 бройки минимум. Как е за Rocky не знам. Това поне преди 3-4 години.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          От: Блокаж за Daihatsu Rocky

          Дам явно и при Rocky ще е същото полужение. Намерих да се продава един за Роки от частно лице и сега чакам да каже цена.

          Коментар


          • #50
            От: Блокаж за Daihatsu Rocky

            И по колко ще е бройката като се поръчат 20 бройки?
            Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
            Най-добрите ми спомени са предстоящите!

            Коментар


            • #51
              От: Блокаж за Daihatsu Rocky

              Вероятно, много по скъпо от един-два електрода.
              Росене, нашата джипка и с блокаж, пак си е недоразумение с това окачване отпред.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #52
                От: Блокаж за Daihatsu Rocky

                Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                И по колко ще е бройката като се поръчат 20 бройки?
                Е не помня. Беше малко след като си купих ферозата, а това беше отдавна. Пък и детройт локър нещо много много не ме радва. По-добре пълния блокаж от гръцко.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  От: Блокаж за Daihatsu Rocky

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Вероятно, много по скъпо от един-два електрода.
                  Росене, нашата джипка и с блокаж, пак си е недоразумение с това окачване отпред.
                  Въпрос на лично мнение. Предницата на Ферозата конструктивно е по-добра от на Паджерото и от на Тераното, а като здравина е по-здрава от Тераното и горе-долу еднаква с Паджерото. Като кормилна уредба е еднаква с Паджерото и по-хубава от Тераното. Отстъпва и на двете по здравина на карета и диференциал, но поправимо. Конструктивно предния диф натоварва само едната полуоска, а те натоварват и двете. Не разбирам какво не харесвате на Ферозата? За джипка с независимо предно окачване общо взето не отстъпва на другите. От както изхвърлих ресьорите и направих големи ходове отзад компенсирах липсата на такива отпред. Даже ми е по-добре, понеже предницата върви където искам аз, а задницата все едно плува.

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Е не помня. Беше малко след като си купих ферозата, а това беше отдавна. Пък и детройт локър нещо много много не ме радва. По-добре пълния блокаж от гръцко.
                  Спарки, питам просто информативно.
                  Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                  Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Блокаж за Daihatsu Rocky

                    Аз съм се навил за тоя гръцкия, но има много въпроси иначе арноо е. Живот и здраве лятото ще го мъча.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Блокаж за Daihatsu Rocky

                      Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                      ... Конструктивно предния диф натоварва само едната полуоска, а те натоварват и двете...
                      Това можеш ли да го обясниш?Останалото е ясно ,че лично мненеие...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #56
                        От: Блокаж за Daihatsu Rocky

                        Понеже повечето (да не кажа всички) джипки са с надлъжно разположени мотори, предния диф е леко в лево или леко в десно. Има направени ръкави с "висящи лагери" за оеднаквяване на полуоските, обаче към по-къси, за съжаление. Има ли някой, който да е чупил каре на дългата полуоска на Ферозата? И понеже каренцата й са като на Тико аз си пресадих от дясно голямо каре. Една грижа по-малко.

                        Относно "личното мнение": Паркирай броня в броня едно Терано и една Фероза. Легни отдолу и разгледай малко, за какви носачи говорим и за каква конструкция на носенето. Не е нужно да си голям специалист за да видиш, че Ферозата е направена много по-категорично, а е с едана трета по-лека. Иска едно леко "стрът барче" между двата долни носача, точно пред дифа. На Тераното понеже долните носачи са срещу шасито няма на къде да потдават и това е супер. По тази причина обаче горните носачи са на едни кули, стърчащи нагоре от шасито, не спрегнати никъде. Ако искаш да направиш стрът бар, той трябва да минава някъде между трети и четвърти цилиндър. За това сега за легендарното терано на Калаша ще правим удължени горни носачи и двоен горен стрът бар. Единия пред мотора, някъде между перката и блока, над виското, а втория над камбаната на скоростите. А пък всеки, който е имал по геометрия в осми клас повече от среден 3 може да отговори защо Тераното на всеки 10 разходки чупи по една муфа на торсиона или онова недоразумение свързващо задната част на носача със шасито.

                        Всички тези неща са много относителни и зависят най-вече от това кой за какво си използва колата.

                        Меренето на джипки не е като меренето на пишки. Не можеш да излъжеш нито за размера нито за проходимостта!
                        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Блокаж за Daihatsu Rocky

                          Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                          Тераното на всеки 10 разходки чупи по една муфа на торсиона или онова недоразумение свързващо задната част на носача със шасито.
                          Интересно защо като го оставиш в заводски вид не троши нищо. "онова недоразумение" си има режими на работа, дето трябва да се спазят, а не да се гласи както дойде. Затова и се чупи. Казано простичко - не трябва да има натоварване на огъване. Разбирай - всичките ограничителни тампони трябва да са си по местата и в оригиналния си вид, или поне такива, дето ограничават ходовете колкото и оригиналните - най-вече големия тампон за хода нагоре, а отзад дупката в шасито трябва да е достатъчно голяма за да позволява достатъчно кривене. И се слагат оригинални тампони. Не полиуретан и не за 5 кинта от арабите на симеон. И ако се строши - купува се ново, а не от морга.

                          Торсиона - нов торсион (ако има изяедни от корозия шлици) с нова капачка, и проблема приключва. Проблеми с това имат обикновено доста стари возила. Истинската причина е корозията.

                          Единствения истински проблем в окачването на тераното отпред е шпилката, на която са нанизани тампоните на горния носач. При яко натоварване се криви, и прибира горния грай на гумата навътре. Оправя се сравнително лесно. Слагат се външни опори. Не ми е било нужно до сега - не съм го и направил. Проблем са и сравнително слабите горни носачи, но това отдавна е решено, не само от мен.

                          И да, ферозата за габаритите и теглото си е по-здрава и от терано, и от паджеро.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Блокаж за Daihatsu Rocky

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Интересно защо като го оставиш в заводски вид не троши нищо.
                            Трошенето идва от експлоатацията, а не от вида! В заводското състояние, с 28" колеленца можеш да ходиш за рибка, на палатчица сред природата
                            "онова недоразумение" си има режими на работа, дето трябва да се спазят, а не да се гласи както дойде. Затова и се чупи. Казано простичко - не трябва да има натоварване на огъване. Разбирай - всичките ограничителни тампони трябва да са си по местата и в оригиналния си вид, или поне такива, дето ограничават ходовете колкото и оригиналните - най-вече големия тампон за хода нагоре, а отзад дупката в шасито трябва да е достатъчно голяма за да позволява достатъчно кривене. И се слагат оригинални тампони. Не полиуретан и не за 5 кинта от арабите на симеон.
                            И ако се строши - купува се ново, а не от морга.
                            Торсиона - нов торсион (ако има изяедни от корозия шлици) с нова капачка, и проблема приключва. Проблеми с това имат обикновено доста стари возила. Истинската причина е корозията.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Terano.JPG
Прегледи:1
Размер:24.3 КБ
ID:5334937
                            Колега, тази муфа е под постоянно натоварване от теглото на колата и постоянно триене от прехлъзването заради двете НЕ успоредни оси на въртене. Шлиците не се износват от корозия ВЕРВАЙТЕ МИ! А като се строши недоразумението, (защото муфата е чисто нова и временно не поддава) не се купува ново, защото новото е като старото - недоразумение! Изработва се усилено или се усилва оригинално.
                            Единствения истински проблем в окачването на тераното отпред е шпилката, на която са нанизани тампоните на горния носач. При яко натоварване се криви, и прибира горния грай на гумата навътре. Оправя се сравнително лесно. Слагат се външни опори. Не ми е било нужно до сега - не съм го и направил. Проблем са и сравнително слабите горни носачи, но това отдавна е решено, не само от мен.
                            В завода на Нисан този болт е предвиден за "бушон" когато се излашкаш много здраво. Нарочно е направен от недорасла стомана за да се сгъне, но да не се счупи. Познай какво става, когато този болт стане НЕ сгъваем. Ако носача е достатъчно здрав се смачква шасито и кулата влиза към тампона на мотора. Досущ Паджеро. Нали се сещаш, че там 2-3-5мм дават чудесни отклонения в геометрията на страничния наклон. А най-лошото е, че "диша" на вътре и на вън.

                            Както и да е, дертове си има всяка барака, развалихме темата за блокажите

                            Майка му стара, как ще изригна с LSD-то на твърд блокаж. Тамън ревизирах задния мост и сега пак ли да го разглобявам.
                            Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                            Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Блокаж за Daihatsu Rocky

                              Страстите се разгорещиха информацията залива като Боянски водопад.
                              А блокажа не прощава.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Блокаж за Daihatsu Rocky

                                Сложете нова капачка и нови торсиони и с проблема ще се приключи. Знам какво представляваха шлиците на старите ми торсиони, в сравнение с новите. А това на джипка на под 10 години. Какво е на джипка на двойна възраст - сещай се сам.

                                За "недоразумението" - каквато и да е оста на въртене на носача, при правилен тежим на работа тая щанга не се натоварва значимо на огъване. Няма от какво. Ако коментираш джипката на Калаша - там са усилвани местата, на които щангата влиза в шасито и е слаган втори амортисьор. Аз не мога да кажа от къде идва проблема при него, но ако шангата по някаква причина не може да се движи свободно в захвата към шасито, това я товари на сгъване, а не трябва. Правих същата грешка и после разширявах дупки. Ако дупката е хем дълга, хем тясна - още по-зле. Стената там оригинално е нещо от сорта на 1x3mm + 2*1.5mm (самото шаси + двете чашки). Ако дойде много по-дебела от това дъпката трябва да се разшири още. Там не трябва да се слагат полуиретанови тампони, а гумени, оригинални. Отделно втория амортисьор беше сложен така че товари тая щанга също на сгъване. Друг възможен вариант е лошо състояние на предните тампони на долния носач. Смяната им е трън в задника и обикновено изкарват много, но все пак рано или късно сдават, особено при такава експлоатация.

                                Това са просто предположения. Не мога да каже по машината на калаша кое как е изпълнено. Не ни стигна време на събора да коментираме всичко. Още тогава ми каза за проблема с шиша. Ако усилен шиш решава проблема - още по-добре, защото поне се изработва лесно.

                                Другото - ако шасито е в добра кондиция, удар, който ще го изкриви през горния носач, преди да го изкриви ще огъне оригиналния носач, или ще скъса шарнира от него. Ако носача не е оригинален - ще огъне захвата на шарнира към шенкела, а в краен случай ще строши шарнира. За това трябва ЗВЕРСКИ удар и точно тия щети ще са ти най-малката грижа след това. Шасито там се разчеква (и при пажеро, и при фероза впрочем, и при каквото още се сетиш) от удар, който докарва окачването до крайно горно положение. Разбирай - удар по ограничителния тампон за хода нагоре, и по въпроса не може да се неправи кой-знае какво, различно от кули нагоре и железа над двигателя (могат да се направят. макар и с малко нестандартно изпълнение), както и допълнително усилване с напречни железа на самото шаси отдолу, ако има място (в случая може да се смени напречната греда с усилена такава защюото е на болтове).
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X