Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още една фероза ама с десен волан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Още една фероза ама с десен волан

    От чисто любопитство-на твоита Фероза отзад,"Фероза" ли пише или "Роки".Преди няколко дни,в Надежда,карах зад една Фероза с десен волан,на която отзад пишеше "Роки".
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    Коментар


    • #62
      До: Още една фероза ама с десен волан

      не май нищо не пише ,не знам ще погледна и ще ти кажа, ти подкара ли го грозньо?
      Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

      Коментар


      • #63
        До: Още една фероза ама с десен волан

        Първоначално публикуван от zmiata29 Преглед на мнение
        не май нищо не пише ,не знам ще погледна и ще ти кажа, ти подкара ли го грозньо?
        Не още,но ДВГ-то е готово,а вчера купих и едни лагери,които трябва да сменя на предния мост,та малко му остана.
        Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

        Коментар


        • #64
          До: Още една фероза ама с десен волан

          браво, щото и аз видях едно подобно на твойто и се забързах да го настигна , но от близо видях че е старо самурайче, кажи моля те имаш ли идея каде мога да отида да сменя шибания скъсан билт на долното ухо на амортисьора , и някой който да разбира от карбуратори на дайхатсу
          Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

          Коментар


          • #65
            До: Още една фероза ама с десен волан

            Ето тука http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%E0%F2%EE%F0 ,има координатите на спец по карбураторите,доколкото знам е преподавател в "Хенри Форд"(бивш "Вилхем Пик").За болта,може и аз да пробвам,да ти свърша работа,но поне на снимка трябва да го видя.
            Последно редактирано от taran; 11-05-08, 19:22.
            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

            Коментар


            • #66
              До: Още една фероза ама с десен волан

              В темата за възстановяването на шасито колегата коко11 мисля беше правил същото. Прочети я.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #67
                До: Още една фероза ама с десен волан

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                В темата за възстановяването на шасито колегата коко11 мисля беше правил същото. Прочети я.
                Да не бъркаш с едни болтове за обиците на Deian_g.
                Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                Коментар


                • #68
                  До: Още една фероза ама с десен волан

                  Може. Не помня вече.

                  По спомен беше правил и болтове за шекелите на ресорите, и болтове за ушите на задните амортисьори.

                  Но може и да бъркам де.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #69
                    До: Още една фероза ама с десен волан

                    За болта,може и аз да пробвам,да ти свърша работа,но поне на снимка трябва да го видя.[/quote]

                    Таран каде се намираш ти за да дойда и да ти покажа за какво иде реч, а иначе отзад на пойта не пише роки, замо дайхацу на табелата за номера
                    Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                    Коментар


                    • #70
                      До: Още една фероза ама с десен волан

                      Живея в Надежда,но имам гаражче в района на Метро 2.Телефона ми е:0898 540 775.Илиян.
                      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Още една фероза ама с десен волан

                        Здравейте колеги, ходих при Илиан(таран) ,свършихме прекрасна работа ,сменихме амортисьорите, затегнахме къде какво има отдолу, и съм много благодарен за свършената работа, ходих и при Милчо(преподавателя в Хенри Форд) бърникахме по карборатора, но там ударих на камък, някой англичанин си е оставил ръцете преди нас, и е изпокривил всички лостчета по карборатора, само и само да монтира газовата уредба , та ако някой има представа каде мога да намеря , разни чарколяци за карбъратора - да свирка основния проблем е около автоматичния смукач и хода на лоста на клапата.
                        И друго странное че като карам на магистрала или по бързо, датчика на водата показва че температурата е паднала на половина на половината, демек някъде около 45-50 градуса, веднага се усъмних в термостата, но по мой наблюдения си работи каде според вас мога да търся причината още?
                        Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                        Коментар


                        • #72
                          До: Още една фероза ама с десен волан

                          Първоначално публикуван от zmiata29 Преглед на мнение
                          Здравейте колеги, ходих при Илиан(таран) ,свършихме прекрасна работа ,сменихме амортисьорите, затегнахме къде какво има отдолу, и съм много благодарен за свършената работа, ходих и при Милчо(преподавателя в Хенри Форд) бърникахме по карборатора, но там ударих на камък, някой англичанин си е оставил ръцете преди нас, и е изпокривил всички лостчета по карборатора, само и само да монтира газовата уредба , та ако някой има представа каде мога да намеря , разни чарколяци за карбъратора - да свирка основния проблем е около автоматичния смукач и хода на лоста на клапата.
                          И друго странное че като карам на магистрала или по бързо, датчика на водата показва че температурата е паднала на половина на половината, демек някъде около 45-50 градуса, веднага се усъмних в термостата, но по мой наблюдения си работи каде според вас мога да търся причината още?
                          Изрови телефоните на Здравко от Петрич-има ги из форума,а и в Мобиле БГ,обявите за Ферози на части май са негови-и виж дали няма никои карбуратор.
                          Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Още една фероза ама с десен волан

                            ............
                            Последно редактирано от Злой; 07-06-08, 10:11.
                            Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                            Коментар


                            • #74
                              От: Още една фероза ама с десен волан

                              Колеги здравейте, днес ходих в общината, да си регистрирам джипката и там, и ме сурувакаха по лятному, оказа се , че мойта била 77 киловата възможно ли е това, 80 кинта................................ идеше ми да се гръмна!!!!! Ваще джипки по лабави ли са от към киловати или на мен са ми объркали талона в КАТ?
                              Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                              Коментар


                              • #75
                                От: Още една фероза ама с десен волан

                                Категорично НЕ Е 77 киловата. 77 киловата значи над 100 коня (около 104, за да сме точни), а ферозата се предлага с всичко на всичко 2 двигателя - карбураторен с 63 киловата и пълен инжекцион със 70 киловата. На всичкото отгоре инжекциона има и катализатор.

                                Те при мен и в общината и в пункта за ГТП не вярваха че има катализатор. В ГТП-то дори не вярваха че катализатора работи. Да, ама моята е дърта на години и млада на километри, и катализатора си е на мястото и работи.

                                Трябва да видя колко ми е данъка към момента, но категорично можеш да им кажеш да си проверят бумагите и да си оправят говната - ако е инжекцион е 70 киловата и с катализатор.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X