Хора здравейте, първо да ви честитя новата 2008 година, да е здрава и щастлива за всички вас,пожелавам (и насебе си) една наистина безавариина и пълна с приключения година! А сега да ви се похваля-купих си ферозата дето толкова много я исках, малко е старичка и десен волан, но може и да е за добро, та въпроси ще имам много щото до сега не съм имал такава, но по нататък,първо да си изясня въпросите!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Още една фероза ама с десен волан
Свий
X
-
До: Още една фероза ама с десен волан
Да, тъкмо се радвах че Вранглера ми е момче и тая обратна Фероза няма да му налита - нали си пада по момичетаВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Още една фероза ама с десен волан
Та хора само ферозата е обратна и то от към волан, ама аз да започвам с въпросите: 1. не ми отчита температурата на водата и първото за което се сещам е да провера някой да не е откачил жицата на датчика, но не немерих датчика, каде е ? 2. Моля най-искрено някой да си направи труда да ми каже по обстойно какво е 2H 4L на малкото лостче като разбира се се досещам, че е за предавките, но кое какво е и тези хъбове кога се включват и изключват - 4H ръчни са и в какво положение са включени? А като са изключени и от вътре включа лостчето примерно на 4H работи ли 4x4? БЛАГОДАРЯ предварително и обещавам че като се прибера в БГ ще разпитам каде си правите седенките та и аз да се довлека с моята плетка!Последно редактирано от Чавдар (V93); 06-01-08, 22:58.Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН
Коментар
-
До: Още една фероза ама с десен волан
За датчика нищо не мога да кажа,виж в систематизираната информация.2Н-положение на раздатката,при което е задвижващ задния мост.4Н-задвижващи,са и двата моста,т.е 4Х4 е включено(тука е момента,да обърнем внимание на хъбовете-ако са ръчни,трабва да ги "заключиш",за да имаш предно)4L-4Х4,бавни.
Ако не си "заключил" хъбовете и включиш на 4Н или 4L,не ти "работи" предния мост.
Успешно и безавариино прибиране в България.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
До: Още една фероза ама с десен волан
Явно не знаеш какво е парт тайм, така че ще си позволя едно предупреждение:
И да не я караш на 4H или 4L по асвалт! Чупи се. Те са само за извън пътя или при много сняг, т.е. когато нямаш добро сцепление.Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
Коментар
-
До: Още една фероза ама с десен волан
Датчика се намира точно под Дист. Капачка,как се сменя не питай...
Най-добре качи на канал или крик (имам предвид големите в сервиз) и точно изпод колата провери за какво иде реч, датчика може и да е ОК но кабела за датчика, е захванат неремонтопригодно, при мен се бе откъснал точно на клемичката и се наложи да източа водата да го сваля почистя обезмасля и запоя, не става по-друг начин защото е месингова клема занитена...кофти
Минах по този път, ако има нещо друго питай
Много поздрави,Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
До: Още една фероза ама с десен волан
Благодаря ще се пробвам , днес го напипах(кабела) и при мен е скъсан при клемата , само дето незнам каде му е продължението а и няма смисъл да ви тормозя повече с тоя проблем, защото вие сте си ляв волан а аз с десен,един японец знае само каде му е продължението, ще дерзая и ще ви уведомя, та белким и аз съм полезен с нещо в тоя извънпътен саит! В знак на благодарност ще ви обещая че кат се прибера(дано това да е скоро) ще ви заведа на една козя пътечка под царичина дупка, да ви покажа извънземните каде си правят офроудите!
Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН
Коментар
-
До: Още една фероза ама с десен волан
Здравейте , само да ви кажа че си оправих датчика за водата , вече работи , и да ви питам: при мен(десен волан) от лявата стрна до волана има една врътка на която има 3 позиции S,N,H за какво са тези позиции,четох тук че за возията но не разбрах ясно,и коя позиция за какво е?Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН
Коментар
-
До: Още една фероза ама с десен волан
S-Soft-меко
N-Normal
H-Hard-твърдо.
Почти постоянно карам на S. Само на по-сериозен оффроуд включвам на N или H. Като е по-твърдо щади ресорите, но не и бъбреците ти.
Аз най го усещам на асфалт с по-голяма скорост. Разликата е доста осезателна. Стига да работи де, и амортисьорите да са все още амотисьори.
При мен работи, иначе до сега да съм ги сменил с едни по-правилни и дълги.
Дали знаеш какъв ти е задния диференциал? В смисъл нормален или LSD? Ако е LSD ще останеш приятно изненадан, ако я оборудваш с правилните гуми.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар